eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego poprzez budowę placu zabaw w Wilamowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 560159498-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Wilamowice: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego poprzez budowę placu zabaw w Wilamowicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia przewidziany jest do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego na lata 2014-2020 w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 " Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze " z wyłączeniem projektów grantowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507920-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510052375-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 07218232100000, ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48338129430, e-mail przetargi@ug.wilamowice.pl, faks +48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego poprzez budowę placu zabaw w Wilamowicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IS.271.3.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotowa inwestycja polega na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego poprzez budowę placu zabaw w Wilamowicach przy ul. Paderewskiego 17A na działkach nr 2977/3, 2977/5. Zakres prac obejmuje: Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną i komunikacyjną, ułożenie nawierzchni bezpiecznej i komunikacyjnej, uzupełnienie trawnika, instalację urządzeń i sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie nawierzchni trawiastej oraz zieleni, montaż ławeczek, koszy na śmieci, lamp oraz tablicy informacyjnej użytkowania. Uwaga: Niniejszym zamówieniem objęty jest montaż urządzeń i elementów małej architektury w ilościach określonych w przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia nie obejmuje rozbiórki ogrodzenia i istniejącego placu zabaw. Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót). Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej (lub równoważne).


II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45112710-5,

45236210-5,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17.03.2020r - 31.08.2020r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MAGIC GARDEN Sp. z o. o., , ul. Wyszyńskiego 60A, 88-170, Pakość, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 443982.12 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamówienie dodatkowe na kwotę: 17.835,00 zł brutto (14.500,00 zł netto) zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonanie robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Protokół konieczności stanowi załącznik do aneksu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.