eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 10 przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie (PKOB 1274).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 560155467-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 10 przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525562-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540065688-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510123020-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 81006093700000, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 26 1452026, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1452024.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 10 przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie (PKOB 1274).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

18/RB/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nr 10 przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie (PKOB 1274). Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu Decyzję pozwolenia na budowę nr 29/O/2017 z dnia 17 listopada 2017r. oraz Decyzję zmieniającą decyzję pozwolenia na budowę nr 33/O/2018 z dnia 12 grudnia 2018r. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE.W związku z powyższym Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 Ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach wykonawczych, b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku koszarowego nr 10 (kubatura - 14582 m3) na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie mającą na celu jego dostosowanie do potrzeb użytkownika oraz obowiązujących przepisów (techniczno - budowlanych, bezpieczeństwa pożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy) poprzez: - wykonanie niezbędnych prac budowlanych - przebudowa i remont pomieszczeń, kompletna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa konstrukcji dachu wraz z wymiana pokrycia, wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie termomodernizacji obiektu oraz elewacji budynku, wykonanie wzmocnień stropu w pomieszczeniach specjalnych, wykonanie drogi ppoż do budynku, - wykonanie zabezpieczeń fizycznych i elektronicznych w budynku, - wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych oraz wykonanie nowych, - wyposażenie budynku w niezbędny sprzęt i urządzenia techniczne niezbędne do funkcjonowania jednostek organizacyjnych zlokalizowanych w danym obiekcie, - przebudowę i wymianę istniejących przyłączy infrastruktury technicznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując stan obiektu przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). Dokumentacja fotograficzna zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21) - sposób postępowania z odpadami został określony w §4 wzoru umowy. 3) Zobowiązania wynikające z gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach otrzymanego wynagrodzenia - zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. 4) Wykonawca robót wykona dokumentację kolaudacyjną obejmującą dokumentację powykonawczą i odbiorową - zgodnie z załącznikiem nr 19 do SIWZ. Dokumentacja kolaudacyjna jest przygotowywana przez Wykonawcę robót w celu ich przekazania Zamawiającemu, stanowi podstawę odbioru końcowego i oceny zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową. UWAGA: 1. Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszystkich formalności wskazanych w decyzji o pozwoleniu na budowę w oparciu o udzielone przez Zamawiającego Pełnomocnictwo. 2. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową , obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą budowlaną oraz umową. 3. Wykonawca zadania uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej, a wymagane Prawem budowlanym i przepisami szczególnymi. 4. Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne jeżeli zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować, jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach wykonawczych, decyzjach (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: Dokumentacja niejawna (4 teczki), tj.: - PB - Zagospodarowanie terenu, - PB - Wewnętrzne instalacje teletechniczne, - PW - Zagospodarowanie terenu, - PW - Wewnętrzne instalacje teletechniczne, jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego RZI Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 14.00 po wcześniejszym złożeniu pisma do Zamawiającego z prośbą o wgląd do dokumentów niejawnych i następnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45 20 08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne "Poświadczenie bezpieczeństwa" lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej ZASTRZEŻONE zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 412) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45400000-1,

45320000-6,

45330000-9,

45234115-5,

45213316-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na okres 390 dni od daty przekazania terenu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu realizacji umowy do dnia 12.10.2020 r. oraz zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 18,33 zł brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu realizacji umowy do dnia 12.10.2020 r. oraz zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 18,33 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do pierwotnej dokumentacji projektowej (wykonanie wzmocnień stropów w pomieszczeniach specjalnych w innej technologii, bardziej kosztownej i wymagającej większych nakładów robocizny, wykonanie posadzek na poddaszu w technologii droższej i bardziej pracochłonnej, zmiany technologii obudowy kominów z uwagi na wątpliwy strop na poddaszu, zmiany lokalizacji i zwiększenia ilości okien oddymiających wraz z wykonaniem robót towarzyszących) oraz nastąpiło spowolnienie realizacji robót budowlanych w okresie od marca do maja z uwagi na ogłoszony stan epidemii COVID-19. Dodatkowo zaszła konieczność zmiany technologii wykonania robót tynkarskich (zaniechanie części robót) oraz zlecenia robót dodatkowych nie ujętych w dokumentacji (likwidacja obrzeżka gołębiego na poddaszu oraz ozonowanie pomieszczenia nr 2.13 z uwagi na unoszące się w tym pomieszczeniu nieprzyjemne zapachy).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.