Ogłoszenie nr 560151789-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Opole: Sukcesywny zakup materiałów i środków do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Opolskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522206-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540084351-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510116234-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): http://www.zamowienia.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup materiałów i środków do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/04/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część nr 1: Sukcesywny zakup artykułów higienicznych - szczegółowo opisany w załączniku 1A do SIWZ. część nr 2: Sukcesywny zakup profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości - szczegółowo opisany w załączniku 1B do SIWZ część nr 3: Sukcesywny zakup środków chemii gospodarczej i artykułów gospodarczych - szczegółowo opisany w załączniku nr 1C do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
39830000-9,
39224340-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Sukcesywny zakup środków chemii gospodarczej i artykułów gospodarczych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Merida Sp. z o.o.,
,
ul. Karkonoska 59,
53-015,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Dotychczasowy zapis w Załączniku nr 1C, poz. 5, kolumna nr 8, stawka podatku Vat - 23% zmienia się na 8% i kolumna nr 7, wartość brutto - 2 568,24 zł zmienia się na 2 255,04zł.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Po zaktualizowaniu wartości brutto dla poz. 5 z załącznika nr 1C ulega zmianie wartość globalna umowy zapisana w § 4 pkt 2 ppkt 2.2 umowy nr D/04/2020 z dnia 19.06.2020 i otrzymuje brzmienie: "Maksymalne wynagrodzenie złotych brutto (tj. z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) Wykonawcy nie przekroczy kwoty w części nr 3: stu sześciu tysięcy dziewięciuset siedemdziesięciu dwóch 41/100 [ 106 972,41 ] złotych brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wejściem w życie przepisów znowelizowanej ustawy o podatku od towarów i usług, od 1 lipca 2020 roku, zmianie ulegają zasady klasyfikacji sprzedawanych towarów oraz stosowania do nich aktualnych stawek podatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup środków higienicznych i środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: Kosze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.