eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › "Gmina Radzyń Podlaski otwarta na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich"



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 560147642-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Radzyń Podlaski: "Gmina Radzyń Podlaski otwarta na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: PROJEKT DOFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: 62/RPLU.11.02.00-06-0013/18-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645153-N-2018 ,657265-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500265640-N-2018,500305943-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim, Krajowy numer identyfikacyjny 00230031300000, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. brak, państwo Polska, tel. 834131813, e-mail gops@radzynpodlaski.pl, faks 834131813.
Adres strony internetowej (url): www.gopsradzyn.naszops.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Gmina Radzyń Podlaski otwarta na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I-ZP.271.1.2018, I-ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze świadczone przez 4 opiekunów i 1 asystenta świadczącego usługi asystenta osoby niepełnosprawnej). Usługa opiekuna i asystenta, zwanego dalej Wykonawcą, będzie realizowana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.(t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1025.), Zadanie pt: "Gmina Radzyń Podlaski otwarta na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne - świadczenie usług opiekuńczych i usług asystenckich" Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu "Gmina Radzyń Podlaski otwarta na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne" dofinansowanego ze źródeł programu RPO na lata 2014-2020,w ramach Osi Priorytetowej: 11- Włączanie społeczne, Działanie 11.2. Usługi społeczne i zdrowotne. 1.Wsparciem w ramach projektu zostaną objęte osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w obszarze włączenia społecznego, niesamodzielne i/lub niepełnosprawne w tym m.in. osoby starsze, osoby z niepełno sprawnościami (w tym zaburzeniami psychicznymi) zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa lubelskiego w gminie wiejskiej Radzyń Podlaski. 2.Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania są osoby niesamodzielne. Pomoc przysługuje osobie, która z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymaga pomocy innych osób i może być przyznana: - osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości (t.j. Dz. U. z 2018, poz.1508); - osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości; - osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości. 3.Osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym to: -osoby korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające, co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej; -osoby, o których mowa w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym; -osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; -osoby nieletnie, wobec których zastosowano środki zapobiegania i zwalczania demoralizacji i przestępczości zgodnie z ustawą z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach nieletnich (Dz. U. z 2018 r. poz. 969); -osoby przebywające w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, o których mowa w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2017 r. poz. 2198 z późn. zm.) ; -osoby z niepełnosprawnością - osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. , poz. 2046, z późn. zm.), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi, w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2017 r., poz. 882, z późn. zm.); -członek rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością, o ile co najmniej jeden z rodziców lub opiekunów nie pracuje ze względu na konieczność sprawowania opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością; -osoby zakwalifikowane do III profilu pomocy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065, z późn. zm.); -osoby niesamodzielne ze względu na podeszły wiek, niepełnosprawność lub stan zdrowia; -osoby bezdomne lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań w rozumieniu Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego i realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020; -osoby korzystające z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020. 4.Zakres rzeczowy: 4.1 Część I , II, III, IV zamówienia: Świadczenie usługi opiekuńczej w miejscu zamieszkania Liczba osób objętych wsparciem: minimum 30 Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 4h/tydzień I część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 8 podopiecznych ok. 128 h/ na miesiąc tj. ok. 2816 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. II część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 8 podopiecznych ok. 128h/ na miesiąc tj. ok. 2816 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. III część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 7 podopiecznych ok. 112 h/ na miesiąc, tj. ok. 2464 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. IV część zamówienia: Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 7 podopiecznych ok. 112 h/ na miesiąc, tj. ok. 2464 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez wykonawcę ofertowej ceny jednostkowej usługi i wskazanej powyżej średniej liczby godzin usług. Przewidziana liczba godzin zegarowych usługi łącznie część I, II, III, IV: 10 560 h 4.2 Zakres usługi obejmuje w szczególności: Świadczenie usługi opiekuńczej dla osób niesamodzielnych i pomoc uczestnikom projektu w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną, pielęgnację poprzez m.in.: a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się); b) Opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji); c) pielęgnacje zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; d) Zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej). 4.3Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązuje się do uwzględnienia podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowania prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych. 4.4Sposób świadczenia usług opiekuńczych, w tym organizacja przestrzeni, uwzględnia jak najwyższy stopień bezpieczeństwa zarówno osoby niesamodzielnej, jak i osoby świadczącej usługi. 4.5Szczegółowy zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług opiekuńczych wskazany zostanie indywidualnie w kontrakcie trójstronnym-umowa, których stworzony zostanie na podstawie wywiadu pogłębionego przeprowadzonego z Uczestnikiem Projektu. Kontrakt trójstronny zawarty będzie pomiędzy osobą niesamodzielną, osobą świadczącą usługi opiekuńcze oraz podmiotem realizującym usługi opiekuńcze. 4.6Sposób dokumentacji usługi: Dokumentacja usługi prowadzona w formie papierowej i elektronicznej - obejmuje prowadzenie dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, w tym prowadzenie dziennika czynności opiekuńczych - zawierającego ewidencję wykonania zleconych czynności zgodnie z zał. przekazanymi przez GOPS- zał. nr 8 4.7 Miejsce świadczenia usługi: Usługa świadczona w miejscu zamieszkania Uczestników Projektu - na terenie gminy wiejskiej Radzyń Podlaski. Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem bliskiego otoczenia. 5.V część zamówienia: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej Liczba osób objętych wsparciem: minimum 10 osoby niepełnosprawne Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 8 h/miesiąc tj. Ok.80 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 1760 h. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. 5.1 Zakres usługi obejmuje w szczególności: Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego (np. wsparcie w przemieszczaniu się m.in. do lekarza, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, tłumaczenie na język migowy), zawodowego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach), edukacyjnego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do szkół i placówek oświatowych oraz na ich terenie, wsparcie podczas zajęć edukacyjnych i w procesie uczenia: gromadzenie materiałów, korzystanie z biblioteki). 5.2 Usługa asystencka jest świadczona w sposób zindywidualizowany, uwzględniający rodzaj i stopień niepełnosprawności, wiek oraz indywidualne potrzeby osoby z niepełnosprawnością. 5.3Usługa asystencka może zakładać elementy usług opiekuńczych o charakterze towarzyszącym. Asystent nie może wykonywać czynności medycznych oraz zadań z zakresu rehabilitacji zdrowotnej, jeżeli nie ma do tego wymaganych uprawnień i odpowiedniego przygotowania medycznego 5.4Zakres wsparcia, sposób świadczenia i wymiar godzinowy usługi asystenckiej oraz prawa osoby z niepełnosprawnością zostaną określone w kontrakcie trójstronnym-umowa, zawartym pomiędzy osobą z niepełnosprawnością (lub jej opiekunem prawnym), asystentem i podmiotem realizującym wsparcie w postaci usługi asystenckiej. 5.5 Świadczenie usług asystenckich podlega monitoringowi i okresowej ewaluacji podmiotu realizującego usługę asystencką. 5.6 Sposób dokumentacji usługi: Dokumentacja usługi prowadzona w formie papierowej i elektronicznej - obejmuje prowadzenie dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, w tym prowadzenie dziennika czynności asystenckich - zawierającego ewidencję wykonania zleconych czynności zgodnie z zał. przekazanymi przez GOPS- zał. nr 9 6.Wymagania dodatkowe: dotyczą każdej z części tj. I, II, III , IV i V. 6.1Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, winny posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. Oprócz tego zobowiązane będą do przestrzegania następujących zasad: ? zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej, ? nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych, ? w czasie pobytu w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie mogą palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu, ? nie mogą obarczać własnymi problemami świadczeniobiorców, w kontakcie ze świadczeniobiorcą muszą stosować zwroty grzecznościowe, szanować wolę świadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych oraz wykonywać wszelkie prace z poszanowaniem godności i uczuć świadczeniobiorcy. 6.2Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług(opiekuńcze, asystenckie).Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług-1 godzina oznacza 60 min.; 6.3 Podany czas pracy jest czasem elastycznym, będzie wykorzystywany zgodnie z potrzebami Uczestników Projektu, w oparciu o przeprowadzone wywiady pogłębione (także w weekendy, wieczorami itp., 7 dni w tygodniu). 6.4Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia; 6.5Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie ponosi koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych i ubezpieczeń od NNW; 6.6 Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze/ asystenckie żadnych dodatkowych opłat; 6.7Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego; 6.8Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 6.9Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi(opiekuńczej/asystenckiej) na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 6.10 W związku z brakiem możności dokładnego określenia wielkości zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) ewentualnego zwiększenia liczby usługobiorców, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty jest niższa od tej kwoty (przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego wykonawcy), b) zmniejszenia z przyczyn obiektywnych liczby godzin usług lub osób objętych usługami.


II.4) Główny kod CPV: 85311100-3
Dodatkowe kody CPV:

85312100-0,

85312100-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Gmina Radzyn Podlaski stawia na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne- świadczenie usług opiekunczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Iwona Płońska , , ul. Sikorskiego3a/18, 21-500, Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 57235.77 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Gmina Radzyń Podlaski stawia na osoby niesamodzielnei niepełnosprawne- swiadczenie usług opiekuńczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Piotr Posiadała, , ul. Bulwary 10/7, 21-300, Radzyn Podlaski, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 57235.77 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Gmina Radzyń Podlaski otwarta na osoby niesamodzielne i niepełnosprawne- świadczenie usług opiekuńczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Aneta Bosko, , Płudy 42, 21-300, Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 50081.30 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Gmina Radzyn Podlaski otwrata na osopby niesamodzielne i niepełnosprawne- świadczenie usług asystenckich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Joannna Chudek, , ul. Dębowa 11, 21-300, Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 38634.15 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
* Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. konieczność zmiany terminu realizacji usług spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć( STAN EPIDEMII COVID 19), wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. * Zmiany te wpłyną pozytywnie na realizację usług z racji tego ,iż podopieczni będą mieli możliwość korzystania z nieodpłatnej pomocy opiekunki.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
* * Opis wniosku- dotyczy czesci 3 * Konieczność wydłużenia terminu realizacji usług opiekuńczych w stosunku do terminu zawartego w umowie, tj. wydłużenie realizacji usług do 31.10.2020 r. * Uzasadnienie faktyczne i prawne przyjęcia wniosku W związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego od dnia 12.03.2020 r. , a później epidemii i nie możności realizowania usług w pełnym zakresie na rzecz podopiecznych z Gminy Radzyń Podlaski, konieczne jest wydłużenie terminu realizacji umowy/ usług do 31.10.2020 r. Przewidywana ilość godzin pozostałych do realizacji na rzecz podopiecznych na koniec 31.08.2020 r. oscyluje w wysokości 257 godzin usług. * Koszty i termin * Przesunięcie terminu wykonania usług jest niezbędna do prawidłowego wykonania Zamówienia * Wartość usług i cena za godzinę usługi nie ulegnie zmianie. Nie przekroczono ilości godzin na którą było ogłoszone zamówienie publiczne w zakresie danej części zamówienia. * Inne ustalenia * Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. konieczność zmiany terminu realizacji usług spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć( STAN EPIDEMII COVID 19), wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. * Zmiany te wpłyną pozytywnie na realizację usług z racji tego ,iż podopieczni będą mieli możliwość korzystania z nieodpłatnej pomocy opiekunki * Konieczność wydłużenia terminu realizacji usług opiekuńczych w stosunku do terminu zawartego w umowie, tj. wydłużenie realizacji usług do 30.09.2020 r. * Uzasadnienie faktyczne i prawne przyjęcia wniosku- dotyczy części 5 W związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego od dnia 12.03.2020 r. , a później epidemii i nie możności realizowania usług w pełnym zakresie na rzecz podopiecznych z Gminy Radzyń Podlaski, konieczne jest wydłużenie terminu realizacji umowy/usług do 30.09.2020 r. Przewidywana ilość godzin pozostałych do realizacji na rzecz podopiecznych na koniec 31.08.2020 r. oscyluje w wysokości 109 godzin usług. * Koszty i termin * Przesunięcie terminu wykonania usług jest niezbędna do prawidłowego wykonania Zamówienia * Wartość usług i cena za godzinę usługi nie ulegnie zmianie. Nie przekroczono ilości godzin na którą było ogłoszone zamówienie publiczne w zakresie danej części zamówienia. * Inne ustalenia * Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. konieczność zmiany terminu realizacji usług spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć( STAN EPIDEMII COVID 19), wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. * Zmiany te wpłyną pozytywnie na realizację usług z racji tego ,iż podopieczni będą mieli możliwość korzystania z nieodpłatnej pomocy asyystenta osoby niepełnosprawnej. * Opis wniosku- dotyczy części 2 * Konieczność wydłużenia terminu realizacji usług opiekuńczych w stosunku do terminu zawartego w umowie, tj. wydłużenie realizacji usług do 30.09.2020 r. * Uzasadnienie faktyczne i prawne przyjęcia wniosku W związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego od dnia 12.03.2020 r. , a później epidemii i nie możności realizowania usług w pełnym zakresie na rzecz podopiecznych z Gminy Radzyń Podlaski, konieczne jest wydłużenie terminu realizacji umowy/usług do 30.09.2020 r. Przewidywana ilość godzin pozostałych do realizacji na rzecz podopiecznych na koniec 31.08.2020 r. oscyluje w wysokości 132 godzin usług.* Przesunięcie terminu wykonania usług jest niezbędna do prawidłowego wykonania Zamówienia * Wartość usług i cena za godzinę usługi nie ulegnie zmianie. Nie przekroczono ilości godzin na którą było ogłoszone zamówienie publiczne w zakresie danej części zamówienia. * Inne ustalenia * Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. konieczność zmiany terminu realizacji usług spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć( STAN EPIDEMII COVID 19), wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. * Zmiany te wpłyną pozytywnie na realizację usług z racji tego ,iż podopieczni będą mieli możliwość korzystania z nieodpłatnej pomocy opiekuna. * Opis wniosku- dotyczy części 1 * Konieczność wydłużenia terminu realizacji usług opiekuńczych w stosunku do terminu zawartego w umowie, tj. wydłużenie realizacji usług do 30.09.2020 r. * Uzasadnienie faktyczne i prawne przyjęcia wniosku W związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego od dnia 12.03.2020 r. , a później epidemii i nie możności realizowania usług w pełnym zakresie na rzecz podopiecznych z Gminy Radzyń Podlaski, konieczne jest wydłużenie terminu realizacji umowy/ usług do 30.09.2020 r. Przewidywana ilość godzin pozostałych do realizacji na rzecz podopiecznych na koniec 31.08.2020 r. oscyluje w wysokości 116,5 godzin usług. * Przesunięcie terminu wykonania usług jest niezbędna do prawidłowego wykonania Zamówienia * Wartość usług i cena za godzinę usługi nie ulegnie zmianie. Nie przekroczono ilości godzin na którą było ogłoszone zamówienie publiczne w zakresie danej części zamówienia. * Inne ustalenia * Powyższe zmiany do umowy dokonane zostaną na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. konieczność zmiany terminu realizacji usług spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć( STAN EPIDEMII COVID 19), wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. * Zmiany te wpłyną pozytywnie na realizację usług z racji tego ,iż podopieczni będą mieli możliwość korzystania z nieodpłatnej pomocy opiekuna.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.