Ogłoszenie nr 560143026-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.
Rybnik: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby utworzenia przedszkola
w szkole Podstawowej nr 35 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510101-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540029111-N-2020, 540031880-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510057699-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby utworzenia przedszkola w szkole Podstawowej nr 35 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja parteru Szkoły Podstawowej nr 35 w Rybniku w dzielnicy Chwałowice, na potrzeby oddziałów przedszkolnych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje adaptacji ostatniej kondygnacji na potrzeby archiwum, jak to opisano i pokazano w załączonym do dokumentacji przetargowej projekcie budowlanym. Przebudowa pomieszczeń na potrzeby archiwum będzie realizowana w następnym etapie. W obecnym etapie będzie realizowany zakres projektowy: 1. Adaptacja i przebudowa pomieszczeń parteru na potrzeby przedszkola. 2. Budowa windy. 3. Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpożarowe klatek schodowych. 4. Częściowa adaptacja budynku i instalacji na potrzeby następnego etapu robót. Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest załączony przedmiar robót, który wraz z projektem budowlanym stanowi opis przedmiotu zamówienia. W kosztach wyceny zamówienia należy również uwzględnić, że pomieszczenia na pierwszej i drugiej kondygnacji będą użytkowane, stąd będzie zachodzić konieczność oddzielenia tych pomieszczeń od strefy prowadzenia robót - np. poprzez tymczasowe ścianki kartonowo-gipsowe na klatkach schodowych i korytarzach, a także będzie wiązało się to z koniecznością uzgadniania terminu wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, w tym budowa windy umożliwiającej osobą z niepełnosprawnością ruchową komunikację pomiędzy kondygnacjami budynku. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlano-montażowe, - prace budowlane wykończeniowe, - prace budowlane instalacyjne w specjalności sanitarnej, - prace budowlane instalacyjne w specjalności elektrycznej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
II.4) Główny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy do 150 dni od daty zawarcia umowy. Umowa została zawarta 26 marca 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby utworzenia przedszkola w szkole Podstawowej nr 35 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "ERBUD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w restrukturyzacji,
erbud@erbud.com.pl ,
ul. Podmiejska nr 71 ,
44-207,
Rybnik, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wartości umowy o kwotę 69 998,74 zł (do kwoty brutto: 2 247473,77 zł). Rozbiórka w części pomieszczeń podłogi drewnianej o znacznym stopniu zużycia i korozji biologicznej i doprowadzenie podłoża do stanu zgodnego z założonym w projekcie, poprzez wykonanie zbrojonej posadzi cementowej wylanej na warstwach izolacyjno-wyrównawczych, celem utworzenia różnego i wytrzymałego podłoża pod ułożenie przewidzianej projektem posadzki rulonowej PCV.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyna: wykonanie robót nie objętych zamówieniem podstawowym, których realizacja jest niezbędna dla ukończenia przedmiotu zamówienia, a których konieczność wykonania została stwierdzona po rozpoczęciu robót (w trakcie prac rozbiórkowych).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: Przebudowa z rozbudowa Szkoły Podstawowej w Skórowie
- Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli
- Przebudowa pomieszczeń budynku mieszkalnego jednorodzinnego "Leśniczówki Łękno"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
- Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok
- Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzedu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.