Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 560140420-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Skarbimierz: Budowa wiaty rekreacyjnej z utwardzonym placem oraz chodnik w miejscowości Pępice dz. nr 240
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538051-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510107216-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Skarbimierz, Krajowy numer identyfikacyjny 53051770900000,
ul. ul. Parkowa
12,
49-318
Skarbimierz, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 046 600, e-mail
ug.skarbimierz@pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.skarbimierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiaty rekreacyjnej z utwardzonym placem oraz chodnik w miejscowości Pępice dz. nr 240
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Budowa wiaty rekreacyjnej z utwardzonym placem oraz chodnik w miejscowości Pępice dz. nr 240 1. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Całość robót przewidywanych do wykonania będzie odbywała się w obrębie istniejącego pasa drogowego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czy Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał "równoważny" - znaczy o takich samych parametrach lub lepszych. 4. Wymaga się aby osoby, które będą wykonywały roboty budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Zamówienia uzupełniające nie przewiduje się. 7. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy - kryteria oceny ofert. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.4) Główny kod CPV: 34.92.82.10 - Wiaty drewniane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 MIESIĄCE
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
roboty budowlane- poszerzenie placu biesiadnego w obrębie wiaty
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powierzchnia projektowana wynosi 10,00x15,00 jest zdaniem Zamawiającego niedostateczna przy organizacji spotkań biesiadnych lokalnej społeczności, w związku z powyższym należy poszerzyć o 4m plac, uzyskując całościowy obmiar z zadaniem wyjściowym 14,00x15,00 co daje w sumie 210,00 m2 powierzchni utwardzonej w obrębie wiaty.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Budowa obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej nr 2 i hali widowiskowo - sportowej w Kątach Wrocławskich
- Budowa altany przy stadionie sportowym w Komarówce Podlaskiej (Budowa wiaty)
- Budowa wiat turystycznych w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.