eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 na potrzeby Domu Kultury w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 560140371-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Rzeszów: Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 na potrzeby Domu Kultury w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600094-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540210075-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510006862-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 65061400000000, ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (url): https://bip.erzeszow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 na potrzeby Domu Kultury w Rzeszowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CZ-A.271.91.258.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 na potrzeby Domu Kultury w Rzeszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dz. nr 1431, 1430/15, 1430/13 obr. 207) w zakresie m.in.: - przebudowę i zmianę sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., c.o., elektrycznymi, wentylacji mechanicznej, - remont istniejącego szachtu, - wykonanie nowych chodników, - wymiana fragmentów ogrodzeń zewnętrznych terenu, - wymiana krat i odwodnieni liniowych, - roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Zakres robót został objęty pozwoleniem na budowę: Decyzja nr: 720/19 z dnia 05-08-2019 r. Ogólna charakterystyka budynku: Kubatura budynku 2 456 m3 Powierzchnia użytkowa: 533,79 m2 Budynek - wysokość budynku 4,28/7,18 m Budynek istniejący wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Rzeszowa. Budynek czterokondygnacyjny, mieszkalno-usługowy, w części południowej zlokalizowane są pomieszczenia objęte przebudową i zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Domu Kultury (pomieszczenia zlokalizowane w piwnicy i poziomie parteru).


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45331200-8,

45310000-3,

45320000-6,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 23 listopada 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 na potrzeby Domu Kultury w Rzeszowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CREO Sp. z o.o., , ul. Baczyńskiego 9A, 35-210, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1200000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) stwierdziła konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych na w/w zadaniu II. Zakres robót: A. Roboty budowlane. 1) Wykonanie dodatkowej warstwy wyrównawczej z keramzytu wraz z robotami towarzyszącymi (izolacje przeciwwilgociowa i przeciwwodna z folii poliuretanowej); 2) Wykonanie dodatkowych sufitów podwieszanych w pomieszczeniach parteru tj. pomieszczenia nr : 1.2; 1.3; 1.9; 1.11; 1.12; 1.13; 1.14; 1.17; B. Roboty sanitarne. 1) Montaż dodatkowego wodomierza III. Uzasadnienie merytoryczne dla wykonanych robót: a) W związku z prowadzonymi robotami budowlanymi po skuciu wszystkich warstw posadzkowych ( do poziomu konstrukcji stropu nad piwnicą) okazało się, że różnica w poziomie stropu sięga od 2 cm do 17 cm. Zachodzi potrzeba wyrównania tych różnic przy zastosowaniu materiałów, które nie obciążą zbytnio konstrukcji stropu a z drugiej strony będą spełniać warunki izolacyjności. Po przeprowadzonej wizji lokalnej przez autora projektu, została opracowana i przekazana do tut. Wydziału dokumentacja zamienna. Głównym jej elementem jest zastosowanie warstwy keramzytu o odpowiedniej granulacji. Zakres tych prac nie był widoczny wcześniej. Wada ta uwidoczniła się dopiero po zdjęciu wszystkich warstw pod istniejącą posadzką. b) Projekt budowlany przewidywał w niektórych pomieszczeniach pozostawienie starych tynków, ich naprawę i uzupełnienie. Stan rzeczywisty jest taki, że skuwanie tych tynków jest praktycznie niemożliwe ponieważ warstwa tynku jest mocno związana z dolną warstwą pustaka stropowego i skuwanie tynku narusza konstrukcję. Jedynym rozwiązaniem jest zastosowanie w wymienionych pomieszczeniach - sufitów podwieszanych. W konstrukcji tej zostaną umieszczone instalacje elektryczna oraz oświetleniowa. c) Projekt budowlany przewidywał dodatkowe opomiarowanie jednego z pionów wodociągowych przy zastosowaniu już istniejącego wodomierza. Okazało się że w tym miejscu brak jest tego urządzenia. Należy go uzupełnić; Zakres powyższych robót nie był objęty w dokumentacji przetargowej na zamówienie podstawowe, gdyż wynikł on w trakcie realizacji zadania i są to okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł wcześniej przewidzieć. Zakres tych prac jest niezbędny w celu osiągnięcia zamierzonego celu. Wartość robót: 18 400.03 zł ( netto) tj. 22 632,04 zł ( brutto). Suma - zamówień na roboty zwiększone to: 22 632,04 zł ( brutto); Wartość umowy: 1 476 000,00 zł ( brutto); Suma zamówień od początku budowy zwiększonych w stosunku do wartości Umowy: 1,53%

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.