eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą"Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 560130302-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Kraków: Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531190-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500059126-N-2018 oraz 500064408-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500237243-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35707768700000, ul. ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 12 4229477, e-mail administracja@filharmonia.krakow.pl, faks +48 12 4224312.
Adres strony internetowej (url): www.filharmonia.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZD.271.2.2018/BZP/POIiS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji dofinansowanej z funduszy Unii Europejskiej pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego". Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a. Prace remontowe, konserwatorskie i modernizacyjne w budynku istniejącym; b. Roboty budowlane i instalacyjne; c. Zabudowę dziedzińca; d. dostawę wyposażenia; e. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Charakterystyka obiektu: Budynek murowany z elementami konstrukcji żelbetowej sali, żelbetowymi stropami, trójkondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z dwu kondygnacyjnym skrzydłem oficynowym, przykryty dachem mansardowym nad ryzalitem wejściowym i bocznymi dachami trójspadowymi, pulpitowymi od strony oficynowej (sala i oficyna). Podstawowe dane i parametry zamówienia: a. Długość elewacji frontowej: 48,81/33,21m b. Wysokość budynku: 24,90m c. Ilość kondygnacji nadziemnych: 3-5 d. Ilość kondygnacji podziemnych: 1 e. Poziom ±0.00= 208,18 m n.p.m. f. Powierzchnia działki nr 65/3: 289,14 m2 g. Powierzchnia działki nr 65/4: 1585,74 m2 h. Powierzchnia razem: 1874,88 m2 i. Powierzchnia zabudowy - budynek istniejący: 1658,88m2 j. Powierzchnia zabudowy - budynek wraz z rozbudową: 1874,88m2 k. Kubatura budynku istniejącego: 36887,70m3 l. Kubatura budynku istniejącego wraz z rozbudową: 40991,90m3 m. Powierzchnia całkowita: 6188,23 m2 12. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie będzie realizowanie w obiekcie czynnym i użytkowanym. Zamawiający będzie regularnie prowadził działalność do 03.06.2018 r. oraz od października 2018 r. do połowy czerwca 2019 r. w zakresie prób orkiestry i chóru odbywających się w Sali Koncertowej i Sali Złotej w dni powszednie od godz. 9:00 do 13:00 oraz koncertów w Sali koncertowej i Złotej najczęściej w piątki i soboty, przy czym szczegółowy harmonogram programowy zajęć lub wydarzeń kulturalnych (w szczególności koncertów) prowadzonych na obiekcie, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową, na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, UWAGA! niniejszy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji na ww. elementy; oraz co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na pozostałe wyposażenie i urządzenia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453100-8,

45454000-4,

45410000-4,

45421100-5,

45432000-4,

45442000-7,

45310000-3,

45330000-9,

45321000-3,

44112600-4,

45331200-8,

45343000-3,

44221000-5,

39531400-7,

39717000-1,

45261000-4,

45111291-4,

32412100-5,

32410000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 06.09.2018r. do 30.11.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Negocjacje z ogłoszeniem

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi dostawami w ramach inwestycji pod nazwą: "Remont konserwatorski i modernizacja zabytkowego obiektu stanowiącego siedzibę krakowskiej Filharmonii im. Karola Szymanowskiego"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjne "Łęgprzem" Sp. z o.o., dyrekcja@legprzem.com.pl, ul. Ciepłownicza 1, 31-587, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 17638902.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
a.zmianie ulega przedmiot umowy poprzez jego rozszerzenie o prace określone w protokole konieczności nr 8 z dnia 14 października 2019 roku, b. w związku ze zmianą określoną w pkt. a. powyżej, zmianie ulega treść § 1 ust. 2 pkt. 10 Umowy, w którym zmienia się kropkę na przecinek w tiret szesnasty oraz dodaje się tiret siedemnasty, o następującej treści: - protokół konieczności nr 8 z dnia 14 październik 2019 wraz z załącznikami.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy w związku ze stanowiskiem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wyrażonym w dniu 19 lutego 2019 roku i ustalonym na spotkaniu Komisji Konserwatorskiej zebranej tego samego dnia, obejmującym brak zgody na prowadzenie siatki rurociągów mgły wodnej w sposób widoczny, oraz w związku z opracowaną ekspertyzą techniczną dotyczącą zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu, wprowadzającą rozwiązania zamienne w miejsce likwidowanej instalacji mgły wodnej, jak również opracowaniem projektu budowlanego zamiennego w związku ze zmianą sposobu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz w następstwie tego - gruntowną zmianą koncepcji funkcjonalnej obiektu, Strony, w oparciu o § 12 ust. 1 pkt. 2 lit. c Umowy, z uwagi na zmianę sposobu wykonania robót, rezygnują z realizacji części przedmiotu zamówienia w postaci instalacji mgły wodnej nad widownią Sali Głównej oraz w całości Sali Błękitnej oraz Sali Złotej (Filh 16 - Instalacja mgły wodnej).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
II.Biorąc pod uwagę konieczność przeprowadzenia prac określonych w protokole konieczności nr 8 z dnia 14 października 2019 roku, których wartość została określona na podstawie kosztorysu na kwotę 2 327 086,69 PLN netto (słownie: dwa miliony trzysta dwadzieścia siedem tysięcy osiemdziesiąt sześć i 69/100), w oparciu o treść art. 144 ust. 1 pkt 3 PZP: a. zmianie ulega przedmiot umowy poprzez jego rozszerzenie o prace określone w protokole konieczności nr 8 z dnia 14 października 2019 roku, b.w związku ze zmianą określoną w pkt. a. powyżej, zmianie ulega treść § 1 ust. 2 pkt. 10 Umowy, w którym zmienia się kropkę na przecinek w tiret szesnasty oraz dodaje się tiret siedemnasty, o następującej treści: - protokół konieczności nr 8 z dnia 14 październik 2019 wraz z załącznikami. III.W związku ze zmianami określonymi w ust. II powyżej, zmianie ulega wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 4 ust. 2 Umowy, poprzez jego zwiększenie o kwotę 2 327 086,69 PLN netto (słownie: dwa miliony trzysta dwadzieścia siedem tysięcy osiemdziesiąt sześć i 69/100). Jednocześnie, w związku ze zmianą określoną w ust. I powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostaje pomniejszone o koszt niewykonanych robót określonych w tym ustępie, tj. o kwotę 1 512 662,72 PLN netto (słownie: jeden milion pięćset dwanaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt dwa złote 72/100). Po dokonaniu powyższych zmian, całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynosi 20 537 070,25 PLN netto, powiększone o podatek VAT w stawce 23%, co daje kwotę 25 260 596,41 PLN brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.