eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › "Dostawa rękawic do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 560126691-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Jaworzno: "Dostawa rękawic do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588652-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540126602

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510223832-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, Krajowy numer identyfikacyjny 27064118400000, ul. ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 6164482 w. 292, e-mail zampubl@szpital.jaw.pl, faks 327 519 844.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa rękawic do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.III.240/27/19/P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 pakietów: Pakiet 1 Rękawice nitrylowe i winylowe; Pakiet 2 Rękawice sterylne; Pakiet 3 Rękawice ochronne nitrylowe; Pakiet 4 Rękawice sterylne foliowe; Pakiet 5 Rękawice do pracowni cytostatyków


II.4) Główny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy od 10.10.2019 r. do 10.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 Rękawice nitrylowe i winylowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ABOOK Sp. z o.o. , , ul. Brzostowska 22 , 04-985, Warszawa , kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 156106.01 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 Rękawice sterylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ABOOK Sp. zo.o., , ul. Brzostowska 22, , 04-985, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 42903 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 Rękawice ochronne nitrylowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ABOOK Sp. zo.o., , ul. Brzostowska 22, 04-985, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 200.74 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością podwyższenia cen jednostkowych asortymentu, zmianie ulegają ceny jednostkowe wykazane w formularzu asortymentowo cenowym załączonym do Umowy w następujący sposób: Pakiet 1 poz.1 było PLN 9,50 netto jest 12,53 netto poz.2 było PLN 6,20 netto jest 7,62 netto Pakiet 2 poz.1 było PLN 0,80 netto jest 1,05 netto poz.2 było PLN 2,20 netto jest 2,67 netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem okoliczności, których Strony Umowy działając z należytą starannością nie mogły przewidzieć, związanych z wystąpieniem jako siły wyższej pandemii koronawirusa SARS-CoV2, wywołującego chorobę COVID-19, i w konsekwencji obiektywnego braku możliwości wcześniejszego przewidzenia wpływu jej działania na możliwość wykonania lub należytego wykonania Umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zw. z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.