eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Gdańsk: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca
Numer ogłoszenia: 55988 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3264890, faks 58 3261816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca . 3.Ze względu na różne źródła finansowania, zamówienie realizowane jest w dwóch częściach. 4.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczącej każdej części zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj tonerów, wkładów barwiących, tuszy zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (formularz oferty). Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery, wkłady barwiące i tusze jakościowo równoważne (zamienniki lub regenerowane), spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem równoważnych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub elementów regenerowanych (dla określonych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych) bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 6Zamawiający w Formularzy oferty określił dopuszczalność dostawy materiałów eksploatacyjnych, które mogą być regenerowane. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadały właściwe opakowania i oznakowania. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania toneru lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 2 dni od momentu zgłoszenia (meilem, faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych loga producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, , opis zawartości. wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ofert. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenia o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągi 2 dni roboczych do siedziby Zamawiającego, w godz. 07:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych, do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych a wartość każdej z dostaw w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wyniosła minimum 20 000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowych wymagań i uzna warunek za spełniony poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, adres: ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, adres: ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk. pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca . Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczącej każdej części zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj tonerów, wkładów barwiących, tuszy zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (formularz oferty)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca . Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego dotyczącej każdej części zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj tonerów, wkładów barwiących, tuszy zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (formularz oferty)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.