eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 14 473 200 zł



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 55933

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wejherowo: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 14 473 200 zł Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wejherowo, do kontaktów: Witold Ciemięga, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, tel. 058 6779704, fax 058 6779700, e-mail: skarbnik@ug.wejherowo.pl, www.ug.wejherowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 14 473 200 zł. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. postawienie pierwszej transzy kredytu w wysokości 1 500 000,- zł do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w terminie od 01.09.2006 do 29.09.2006 r., 2. uruchomienie drugiej transzy w wysokości 1 500 000,- zł w terminie od 01.12.2006 do 20.12.2006 r. 3. uruchomienie trzeciej transzy w wysokości 6 400 000,- zł w terminie od 01.09.2007 do 30.10.2007 r. 4. uruchomienie czwartej transzy w wysokości 5 073 200,- zł w terminie od 01.01.2008 do 30.01.2008 r. 5. uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, 6. odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 7. spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego, 8. spłata kapitału będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego, 9. karencja w spłacie kapitału - do dnia 31 sierpnia 2007 r., 10. ostateczny termin wykorzystania kredytu - 31 stycznia 2008 r. 11. koszty obsługi kredytu stanowią : 11.1. oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M aktualizowanego co miesiąc z ostatniego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu wraz z odsetkami i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania , 11.2. prowizja - liczona jako % od całej kwoty uruchomionej transzy kredytu, płatna każdorazowo przy uruchomieniu kolejnej transzy kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kolejnej transzy kredytu. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 13. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 15. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 11. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Wejherowo. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC ex 81, 812, 814. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przewidywana wartość usług powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2006; data zakończenia: 31.08.2027;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 120 000 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Millennium S.A. nr 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934, potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty musi być dołączona do oferty, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności na podstawie przepisów prawa bankowego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. a/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 i b/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2. wyrażą zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 31 sierpnia 2007r., 3. wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, 4. wyrażą zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, 5. wyrażą zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, 6. zobowiążą się do uruchomienia kredytu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, w transzach określonych w punkcie 3 ppkt od 1 do 4 SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy złożone w trybie art.22 Prawa zamówień publicznych złożone wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/ koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny składa zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 179 - 177307 z dnia 16.09.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/SK/341/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.12.2005, godzina 11:15, Urząd Gminy Wejherowo sala 308.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.