eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej - dostawy wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Karlino: Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej - dostawy wyposażenia
Numer ogłoszenia: 5590 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196607 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, faks 094 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej - dostawy wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - ZADANIE A - Elementy wystawowe (szczegółowy opis w załączniku nr 6) 1. Wykonanie makiety z historyczną zabudową centrum Karlina - 1 szt., 2. Reprodukcja mapy Lubinusa - 1 szt. CZĘŚĆ 2 - ZADANIE B - Sprzęt biurowy i ekspozycyjny (szczegółowy opis w załączniku nr 7) 1. Metalowa konstrukcja ekspozycyjna - 20 szt., 2. Element łączący ramy - 50 szt., 3. Haczyki do zawieszania - 120 szt., 4. Ramy ekspozycyjne 670 x 490 mm - 30 szt., 5. Ramy ekspozycyjne 870 x670 mm - 10 szt., 6. Gablota ekspozycyjna z przeszkleniem typ A 120x50x90 cm - 12 szt., 7. Narożnik zewnętrzny, przeszklony - 3 szt., 8. Gablota wystawowa pojedyncza ze sklepieniem - 1 szt., 9. Gablota wystawowa podwójna ze sklepieniem - 4 szt., 10. Szafka - 1 szt., 11. Mównica - 1 szt., 12. Stoły konferencyjne - 4 szt., 13. Krzesła konferencyjne - 20 szt., 14. Rolety - 6 szt., 15. Wieszak metalowy - 3 szt., 16. Szafka metalowa na dokumenty - 1 szt., 17. Stojak na broszury - 1 szt., 18. Stojak na reklamy - 1 szt., 19. Stojak na plakaty - 1 szt., 20. Tablica korkowa - 2 szt., 21. Biurko proste - 1 szt., 22. Biurko prawe z wycięciem - 1 szt., 23. Krzesło biurowe - 2 szt., 24. Szafka zamykana z półkami - 4 szt., 25. Regał niski - 4 szt., 26. Regał narożny - 2 szt., 27. CZĘŚĆ 3 - ZADANIE C - Sprzęt multimedialny i komputerowy (szczegółowy opis w załączniku nr 8) 1. Zestaw multimedialny - 1 kpl składający się: a) laptop - 1 szt., b) ekran - 1 szt., c) projektor - 1 szt., d) okablowanie - 1 kpl, 2. Sprzęt nagłaśniający - 1 kpl składający się: a) wzmacniacz - 1 szt., b) mikrofon stacjonarny - 1 szt., c) mikrofon bezprzewodowy - 2 szt., d) kolumny głośnikowe - 6 szt., e) okablowanie - 1 kpl, 3. System prezentacyjny LCD - 1 kpl składający się: a) sterownik - 1 szt., składający się z jednostki komputerowej współgrającej z kartą graficzną przystosowana do obsługi 8 monitorów jednocześnie, b) monitor 42` LCD - 8 szt., c) okablowanie - 1 kpl, 4. Zestaw komputerowy z drukarką i oprogramowaniem - 2 szt. składający się: a) jednostka komputerowa z oprogramowaniem, b) urządzenie drukujące z funkcją skanowania i kopiowania, c) monitor 22` d) router, e) okablowanie 5. Aparat fotograficzny z wyposażeniem. 6. Koszt montażu urządzeń i ukrycia okablowania pod okładzinami ścian i podłóg z wyprowadzeniem niezbędnego zasilania urządzeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 32.41.30.00 - Sieć zintegrowana 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ 3 - ZADANIE C - Sprzęt multimedialny i komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe, Ragtime, Anna Lasek, ul. 1 Maja 19, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80875,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.