Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Krotoszyn: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do naprawiania nawierzchni drogowych oraz materiałów chodnikowych
Numer ogłoszenia: 55882 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do naprawiania nawierzchni drogowych oraz materiałów chodnikowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do naprawiania nawierzchni drogowych oraz materiałów chodnikowych obejmuje: Zadanie częściowe nr 1 i nr 2 :Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na zakup mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco na kruszywie bazaltowym standard II o strukturze zamkniętej w ilości 500 ton Mieszanka mineralno-asfaltowa na gorąco na kruszywie bazaltowym standard II o strukturze zamkniętej przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych; Zadanie częściowe nr 3; Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w opakowaniach po około 25 kg w ilości 60 ton Mieszanka mineralno-asfaltowa przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni; Zadanie częściowe nr 4 : Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę emulsji asfaltowej,kationowej, szybkorozpadowej, 65 %.Emulsja asfaltowa ,kationowa, szybkorozpadowa, 65 % przeznaczona do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ilości 40 ton; Zadanie częściowe nr 5 i nr 6: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę bazaltowych materiałów kamiennych kl. I, gat. I z dostawą i rozładunkiem, w następujących frakcjach: a) zadanie częściowe nr 5 : grys bazaltowy zwykły frakcji 2/5 mm w ilości 350 ton b) zadanie cześciowe nr 6 : grys bazaltowy zwykły frakcji 8/11 mm w ilości 250 ton; Zadanie częściowe nr 7: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę z rozładunkiem kruszywa granitowego( tzw. mieszanka GRH) o frakcji 0-31,5 mm w ilości 300 ton kruszywo granitowe (tzw. mieszanka GRH) o frakcji 0-31,5 mm przeznaczona jest do wykonania podbudowy pod nawierzchnie z kostki brukowej typu polbruk oraz na utwardzenie poboczy; Zadanie częściowe nr 8 i nr 9: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na zakup z dostawą i rozładunkiem: zadanie częściowe nr 8: kostka brukowa betonowa typu polbruk domino/behaton, lub holland,koloru szarego, grubości 6 cm, w ilości 1000 m2 zadanie cześciowe nr 9 : kostka brukowa betonowa typu polbruk koloru szarego, połówki / brzegówki, grubości 6 cm, w ilości 200 m2 ; Zadanie częściowe nr 10 i nr 11:Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na zakup z dostawą i rozładunkiem krawężnika drogowego i obrzeży chodnikowych: a) Zadanie częściowe nr 10: krawężnik drogowy typ lekki o wymiarach 15x30x100 w ilości 700 szt b) Zadanie częściowe nr 11 obrzeża chodnikowe o wymiarach 6x20x100 w ilości 600 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku dostaw kostki brukowej pełnej oraz kostki brukowej połówki/brzegówki krawężnika typu lekkiego , obrzeża chodnikowego wymagana jest aprobata techniczna IBDiM lub świadectwo zgodności
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt IX siwz składa każdy z podmiotów oddzielnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ,ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn ,pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 : Mieszanka mineralno asfaltowa na gorąco, na kruszywie bazaltowym, standard II o strukturze zamkniętej do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - odbiór własnym transportem przez Zamawiającego transportem Zamawiającego przy dziennym zapotrzebowaniu od 5 -15 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka mineralno-asfaltowa na gorąco na kruszywie bazaltowym standard II o strukturze zamkniętej przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych -odbiór wlasnym transportem przez Zamawiającego,dzienne zapotrzebowanie od 5-15 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2:Mieszanka mineralno asfaltowa na gorąco, na kruszywie bazaltowym, standard II o strukturze zamkniętej do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wbudowana przez Wykonawcę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W przypadku zapotrzebowania ilości większej niż 50 t mieszanki mineralno-asfaltowej Wykonawca dostarczy mieszankę na miejsce wbudowania na terenie Powiatu Krotoszyńskiego wskazane przez Zamawiającego i wbuduje przy użyciu układarki i walcy drogowych -w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego znacznych ubytków w nawierzchni oraz dużej ilość spękań. Zamówienie w ilości powyżej 50 t mieszanki z rozłożeniem i zagęszczeniem będzie realizowane w ciągu 7 dni od dnia telefonicznego złożenia zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Mieszanka mineralno asfaltowa na zimno z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w opakowaniach po około 25 kg w ilości 60 ton.Mieszanka mineralno-asfaltowa przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 Emulsja asfaltowa, kationowa szybkorozpadowa 65 % z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę emulsji asfaltowej,kationowej,szybkorozpadowej, 65 %.Emulsja asfaltowa ,kationowa, szybkorozpadowa, 65 % przeznaczona do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ilości 40 ton.Oferent będzie realizował przedmiot zamówienia wg aktualnego zapotrzebowania zamawiającego , jednorazowo po około 4-5 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 Grys bazaltowy zwykły frakcji 2/5 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę bazaltowych materiałów kamiennych kl. I, gat. I z dostawą i rozładunkiem -grys bazaltowy zwykły frakcji 2/5 mm w ilości 350 ton, bazaltowe materaiły kamienne przeznaczone do remontów cząstkowych nawierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 Grys bazaltowy zwykły frakcji 8/11 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na dostawę bazaltowych materiałów kamiennych kl. I, gat. I z dostawą i rozładunkiem - grys bazaltowy zwykły frakcji 8/11 mm w ilości 250 ton,bazaltowe materiały kamienne przeznaczone do remontów cząstkowych nawierzchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie cześciowe mr 7 Kruszywo granitowe (tzw. mieszanka GRH) o frakcji 0-31,5 mm z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kruszywo granitowe (tzw. mieszanka GRH) o frakcji 0-31,5 mm przeznaczona jest do wykonania podbudowy pod nawierzchnie z kostki brukowej typu polbruk oraz na utwardzenie poboczy w ilości 300 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8 Kostka brukowa betonowa typu polbruk domino/behaton lub holland grubości 6 cm ,szara, z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka brukowa betonowa typu polbruk domino/behaton, lub holland,koloru szarego, grubości 6 cm, w ilości 1000 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie częściowe nr 9 Kostka brukowa betonowa typu polbruk -połówki ,brzegówki grubości 6 cm ,szara z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka brukowa betonowa typu polbruk koloru szarego, połówki - brzegówki, grubości 6 cm, w ilości 200 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie częściowe nr 10 Krawężnik drogowy typ lekki 15x30x100 z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na zakup z dostawą i rozładunkiem krawężnika drogowego typ lekki o wymiarach 15x30x100 w ilości 700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie częściowe nr 11 Obrzeża chodnikowe 6x20x100 z dostawą i rozładunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na zakup z dostawą i rozładunkiem obrzeży chodnikowych wymiarach 6x20x100 w ilości 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa implantów do zabiegów artroskopowych dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Dostawa dializatorów, igieł, linii i koncentratów do dializ dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą 2 aparatów dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Krotoszynie
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Krotoszyńskiego
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krawężników i oporników kamiennych ze skał magmowych
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (dolomitowego) z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych i osiedlowych w latach 2024- 2025 na terenie gminy Głusk
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.