eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Poznań: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 55871 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku przy ul Libelta 16/20: Część I (GP.NZP/341-14/09) Wykonanie remontu pomieszczeń wc na zapleczu Wydziału Spraw Obywatelskich w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz , -załącznik 1 - dokumentacja projektowa dotycząca branży budowlanej -załącznik 2A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót budowlanych -załącznik 2B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót elektrycznych -załącznik 2C - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji wod.-kan. i c.o. -załącznik 3 - przedmiar robót Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych. Zapewnia jedynie miejsce na szatnię. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. Część II (GP.NZP/341-22/09) Wykonanie remontu pomieszczeń Urzędu Satnu Cywilnego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz , -załącznik 4 - dokumentacja projektowa dotycząca branży budowlanej -załącznik 5A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót budowlanych -załącznik 5B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót elektrycznych -załącznik 6A - przedmiar robót branży budowlanej -załącznik 6 B- przedmiar robót branży elektrycznej Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24. miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych. Zapewnia jedynie miejsce na szatnię. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część I postępowania -Oferta złożona na I cześć postępowania musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 800zł ( słownie: osiemset złotych) Część II postępowania -Oferta złożona na II cześć postępowania musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000zł ( słownie: tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie na transport odpadów lub wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej takie zezwolenie b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia Dla części I postępowania: - udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 26.03.2004r. do 26.03.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. remont pomieszczeń) o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda - kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu - kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego - kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu Dla części II postępowania: - udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 26.03.2004r. do 26.03.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. remont pomieszczeń) o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda - kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu - kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - załącznik numer 8 do siwz 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej ( załącznik numer 8 do siwz), wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 26.03.2004r. do 26.03.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 9 do siwz, 5.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.05.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I (GP.NZP/341-14/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń wc na zapleczu Wydziału Spraw Obywatelskich w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz , -załącznik 1 - dokumentacja projektowa dotycząca branży budowlanej -załącznik 2A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót budowlanych -załącznik 2B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót elektrycznych -załącznik 2C - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji wod.-kan. i c.o. -załącznik 3 - przedmiar robót Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych. Zapewnia jedynie miejsce na szatnię. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.24.00-7, 45.33.31.00-1, 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II (GP.NZP/341-22/09).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń Urzędu Satnu Cywilnego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz , -załącznik 4 - dokumentacja projektowa dotycząca branży budowlanej -załącznik 5A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót budowlanych -załącznik 5B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót elektrycznych -załącznik 6A - przedmiar robót branży budowlanej -załącznik 6 B- przedmiar robót branży elektrycznej Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24. miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych. Zapewnia jedynie miejsce na szatnię. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.