eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usługi utrzymania czystości w Kancelarii Sejmu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-21

POZYCJA 55797

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usługi utrzymania czystości w Kancelarii Sejmu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kancelaria Sejmu, do kontaktów: Grażyna Wierniuk, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942209, fax 022 6941149, www.sejm.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, Grażyna Wierniuk, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa, tel. 022 6942209, fax 022 6941149. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, Grażyna Wierniuk, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa, tel. 022 6942209, fax 022 6941149. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, bud. C, wejście C II, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, tel. 022 6942209, fax 022 6941149.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi utrzymania czystości w Kancelarii Sejmu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w Kancelarii Sejmu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa - ul. Wiejska, ul. Maszyńskiego, ul. Wspólna, ul. Smyczkowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w Kancelarii Sejmu: a) w budynkach przy ulicach: Wiejskiej 4/6/8 (B, C, D, G, Ł) i Maszyńskiego 3 (L), b) w biurach przy ulicach: Wspólnej 3, Pięknej 3A, Smyczkowej 14, o łącznej powierzchni 8713,6 m kw., w tym: - 4918,9 m kw. powierzchni biurowej (60% wykładzina dywanowa, 40% parkiet), - 3196,9 m kw. powierzchni komunikacyjnej (80% kamień, 20% wykładzina dywanowa), - 334,1 m kw. sanitariaty i łazienki, - 263,7 m kw. powierzchnia socjalna. c) w magazynie przy ul. Smyczkowej 14, o łącznej powierzchni 597,5 m kw., d) w garażu samochodów osobowych przy ul. Wiejskiej 4/6/8, o łącznej powierzchni 489,9 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, 2) uzyskali przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł, 3) w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 5 zamówień na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach o charakterze biurowym i o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m kw. w każdym zamówieniu, 4) dysponują odpowiednim pod względem kwalifikacji personelem, w tym co najmniej 80 osobami na stanowiskach fizycznych bezpośrednio zatrudnionych przy pracach porządkowych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2005, godzina 14:30, Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, sala konferencyjna, ul. Piękna 3a, Warszawa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.