eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Żmigród: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród
Numer ogłoszenia: 55715 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ZADANIE I - Zajęcia w SP Żmigród 1. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 15 grup (540 godzin w 2011 r. + 360 godzin w 2012 r.) - 10 grup po 6 uczniów i 5 grup po 2 uczniów 2. Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi - 4 grupy (144 godziny w 2011 r. + 96 godzin w 2012 r.) - 3 grupy po 10 uczniów i 1 grupa 11 uczniów 3. Zajęcia logopedyczne - 5 grup (180 godzin w 2011 r. + 120 godzin w 2012 r.) - 8 uczniów w grupie 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 4 grupy (144 godziny w 2011 r. + 96 godzin w 2012 r.) - 13 uczniów w grupie 5. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematycznie - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 14 uczniów w grupie 6. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych przyrodniczo - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 10 uczniów w grupie ZADANIE II - Zajęcia w SP Radziądz 1. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy (72 godziny w 2011 r. + 48 godzin w 2012 r.) - I grupa - 4 uczniów, II grupa - 5 uczniów 2. Zajęcia logopedyczne - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 10 uczniów 3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 4 uczniów 4. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo - 2 grupy (72 godzin w 2011 r. + 48 godzin w 2012 r.) - I grupa - 7 uczniów, II grupa - 4 uczniów ZADANIE III - Zajęcia w SP Powidzko 1.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy (90 godzin w 2011 r. + 60 godzin w 2012 r.) - I grupa - 10 uczniów, II grupa - 10 uczniów 2.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 2 grupy w 2011 r., 3 grupy w 2012 r. (90 godzin w 2011 r. + 60 godzin w 2012 r.) - I grupa - 9 uczniów, II grupa - 9 uczniów 3.Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematycznie - 1 grupa (42 godziny w 2011 r. + 28 godzin w 2012 r.) - 10 uczniów 4.Zajęcia dla uczniów uzdolnionych przyrodniczo - 1 grupa (42 godziny w 2011 r. + 28 godzin w 2012 r.) - 10 uczniów ZADANIE IV - Zajęcia w SP Korzeńsko 1.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy (78 godzin w 2011 r. + 52 godziny w 2012 r.) - I grupa - 4 uczniów, II grupa - 4 uczniów 2.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy (78 godzin w 2011 r. + 52 godziny w 2012 r.) - I grupa - 4 uczniów, II grupa - 4 uczniów 3.Zajęcia logopedyczne - 1 grupa (54 godziny w 2011 r. + 36 godzin w 2012 r.) - 2 uczniów 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 6 uczniów ZADANIE V - Zajęcia w SP Barkowo 1.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 3 grupy (108 godzin w 2011 r. + 72 godziny w 2012 r.) - 3 uczniów w grupie 2.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 7 uczniów 3.Zajęcia logopedyczne - 2 grupy (72 godziny w 2011 r. + 48 godzin w 2012 r.) - 6 uczniów w grupie III. Jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 45 minut (godzina lekcyjna), z wyjątkiem zajęć z logopedii gdzie jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 60 minut - co jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. IV. Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć zapewni Zamawiający. V. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz z aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. VI. Umowy na realizację zajęć edukacyjnych będą zawierane z każdą szkołą osobno. Szkoły, w których będą się odbywały zajęcia będą upoważnione do podpisania umów w imieniu Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości do 20% zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna dołączone do oferty przez Wykonawcę następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na podstawie: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), 2) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 3) zmian zaistniałych z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.ibip.wroc.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, Referat IRL pok. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, Punkt Informacyjny (pok. nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.