Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Żmigród: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród
Numer ogłoszenia: 55715 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w latach 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żmigród. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ZADANIE I - Zajęcia w SP Żmigród 1. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 15 grup (540 godzin w 2011 r. + 360 godzin w 2012 r.) - 10 grup po 6 uczniów i 5 grup po 2 uczniów 2. Zajęcia dla uczniów z trudnościami matematycznymi - 4 grupy (144 godziny w 2011 r. + 96 godzin w 2012 r.) - 3 grupy po 10 uczniów i 1 grupa 11 uczniów 3. Zajęcia logopedyczne - 5 grup (180 godzin w 2011 r. + 120 godzin w 2012 r.) - 8 uczniów w grupie 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 4 grupy (144 godziny w 2011 r. + 96 godzin w 2012 r.) - 13 uczniów w grupie 5. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematycznie - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 14 uczniów w grupie 6. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych przyrodniczo - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 10 uczniów w grupie ZADANIE II - Zajęcia w SP Radziądz 1. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy (72 godziny w 2011 r. + 48 godzin w 2012 r.) - I grupa - 4 uczniów, II grupa - 5 uczniów 2. Zajęcia logopedyczne - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 10 uczniów 3. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 4 uczniów 4. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo - 2 grupy (72 godzin w 2011 r. + 48 godzin w 2012 r.) - I grupa - 7 uczniów, II grupa - 4 uczniów ZADANIE III - Zajęcia w SP Powidzko 1.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy (90 godzin w 2011 r. + 60 godzin w 2012 r.) - I grupa - 10 uczniów, II grupa - 10 uczniów 2.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 2 grupy w 2011 r., 3 grupy w 2012 r. (90 godzin w 2011 r. + 60 godzin w 2012 r.) - I grupa - 9 uczniów, II grupa - 9 uczniów 3.Zajęcia dla uczniów uzdolnionych matematycznie - 1 grupa (42 godziny w 2011 r. + 28 godzin w 2012 r.) - 10 uczniów 4.Zajęcia dla uczniów uzdolnionych przyrodniczo - 1 grupa (42 godziny w 2011 r. + 28 godzin w 2012 r.) - 10 uczniów ZADANIE IV - Zajęcia w SP Korzeńsko 1.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy (78 godzin w 2011 r. + 52 godziny w 2012 r.) - I grupa - 4 uczniów, II grupa - 4 uczniów 2.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy (78 godzin w 2011 r. + 52 godziny w 2012 r.) - I grupa - 4 uczniów, II grupa - 4 uczniów 3.Zajęcia logopedyczne - 1 grupa (54 godziny w 2011 r. + 36 godzin w 2012 r.) - 2 uczniów 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 6 uczniów ZADANIE V - Zajęcia w SP Barkowo 1.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 3 grupy (108 godzin w 2011 r. + 72 godziny w 2012 r.) - 3 uczniów w grupie 2.Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa (36 godzin w 2011 r. + 24 godziny w 2012 r.) - 7 uczniów 3.Zajęcia logopedyczne - 2 grupy (72 godziny w 2011 r. + 48 godzin w 2012 r.) - 6 uczniów w grupie III. Jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 45 minut (godzina lekcyjna), z wyjątkiem zajęć z logopedii gdzie jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 60 minut - co jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. IV. Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć zapewni Zamawiający. V. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz z aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. VI. Umowy na realizację zajęć edukacyjnych będą zawierane z każdą szkołą osobno. Szkoły, w których będą się odbywały zajęcia będą upoważnione do podpisania umów w imieniu Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości do 20% zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna dołączone do oferty przez Wykonawcę następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na podstawie: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), 2) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 3) zmian zaistniałych z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.ibip.wroc.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, Referat IRL pok. nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, Punkt Informacyjny (pok. nr 8).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.