eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Modernizacja wind z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Konin: Modernizacja wind z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie.
Numer ogłoszenia: 55707 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wind z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja windy nr 1 i windy nr D1 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie. ZAKRES MODERNIZACJI -WINDY NR 1 Zakres robót obejmuje:1)opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania modernizacji windy oraz zatwierdzenie przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT),2)demontaż starej windy i przekazanie zdemontowanych urządzeń do magazynu depozytu,3)wykonanie wszelkich prac wykończeniowych, w szczególności: tynkarskich, malarskich, posadzkarskich i okładzinowych, związanych z montażem windy, w szybie, maszynowni i okładzin zewnętrznych,4)wykonanie niezbędnych prac elektrycznych z adaptacją istniejącego zasilania oraz oświetlenia szybu i maszynowni, 5)dostawę i montaż nowej windy zgodnie z dokumentacją, 6)przygotowanie dokumentacji odbiorowej i wspólnie z UDT dokonanie odbioru wind oraz rejestracji w UDT,7)przeprowadzenie oceny zgodności CE przez jednostkę notyfikowaną. 8)dostarczenie dokumentacji techniczno ruchowej windy (DTR) wraz z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim,9)przeszkolenie 5 pracowników Zamawiającego w zakresie uwalniania pasażerów z windy.2.Wymagana charakterystyka techniczna dla zmodernizowanej windy nr 1:Winda osobowo-towarowa nr 1 przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych po modernizacji musi spełniać co najmniej następujące parametry:1)Typ: Linowy , Udźwig: 1350 kg, lub 18 osób,2)Prędkość jazdy: 1 m/sek,3)Prędkość dojazdowa:płynna regulacja 4)Ilość przystanków: 7, ilość drzwi szybowych: 9,5)Wysokość podnoszenia: 19,3 m, 6)Maszynownia: górna, napęd bezreduktorowy, elektryczny, regulowany falownikiem 7)Kabina: przelotowa o wymiarach: 1340 x 2150 x 2100,8)Rama kabinowa: z prowadnikami zapewniającymi cichą pracę windy,9)Drzwi: automatyczne, teleskopowe, 10)Otwarcie drzwi: 1200 x 2000, 11)Wymiar szybu: 2200 x 2700 12)Sterowanie elektroniczne mikroprocesorowe: z systemem jazdy szpitalnej, zjazdu pożarowego, zjazdu awaryjnego do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia, kluczykiem blokowanie otwartych drzwi, informacja głosowa w kabinie z możliwością zaprogramowania komunikatów zgodnie z wymogami Zamawiającego na poszczególnych przystankach,13)Umiejscowienie kaset wezwań: w futrynie lub na ścianie,14)Wykonanie drzwi szybowych:-stalowe, pomalowane farbą na kolor stalowy 15)Wykonanie drzwi kabinowych: stal nierdzewna - satyna,16)Zabezpieczenie strefy wejścia: kurtyna świetlna.17)Wykonanie kabiny:ściany panelowe ze stali nierdzewnej, sufit wykonany ze stali nierdzewnej,oświetlenie pośrednie, energooszczędne, oświetlenie awaryjne 2 godz,podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, poręcze ze stali nierdzewnej na dwóch bokach,lustro na ścianie od połowy wysokości kabiny wentylator cichobieżny, niewidoczny, w panelu dyspozycji lub w suficie, uruchamiany za pomocą przycisku, progi wzmocnione, stalowe - nierdzewne, 18)Kaseta sterownicza w kabinie:dwie kasety wykonane ze stali nierdzewnej, w wykonaniu antywandal,przyciski wezwań z podświetlanymi wytłoczonymi numerami oraz napisem Braillea,elektroniczny piętrowskazywacz + gong + przycisk ALARM, strzałki kierunku jazdy, przycisk zamykania i otwierania drzwi,informacja głosowa w kabinie,łączność zewnętrzna interkom pomiędzy kabiną i maszynownią w wykonaniu antywandal, system awaryjnej łączności telefonicznej w przypadku awarii windy z ekipami ratunkowymi w wykonaniu antywandal, 19)Przewidzieć możliwość wykorzystania dotychczasowego wyposażenia:prowadnic kabinowych, prowadnic przeciwwagi,obciążników przeciwwagi (klocki),20)Możliwość konserwacji przez inną firmę: Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wszystkich programów, urządzeń i materiałów umożliwiających prowadzenie serwisu innym podmiotom posiadającym uprawnienia UDT do konserwacji wind, oraz zobowiązany jest do dokonania przeszkolenia w zakresie umożliwiającym wykonywanie wymaganych przeglądów przez pracowników firmy konserwującej wskazanej przez Zamawiającego,21)Możliwość podłączenia do sieci internetowej z możliwością kontroli pracy windy w dyżurce, oraz w firmie konserwującej. Funkcja ta ma umożliwić diagnostykę windy oraz zmianę parametrów pracy bez konieczności przyjazdu przedstawiciela serwisu.ZAKRES MODERNIZACJI WINDY NR D1.1)Zamontować wewnętrzny panel sterujący przystosowany do osób niepełnosprawnych w wykonaniu antywandal.przyciski wezwań z podświetlanymi wytłoczonymi numerami oraz napisem Braillea,elektroniczny piętrowskazywacz, gong, przycisk ALARM,strzałki kierunku jazdy, przycisk zamykania i otwierania drzwi,informacja głosowa w kabinie,system awaryjnej łączności telefonicznej w przypadku awarii windy z ekipami ratunkowymi w wykonaniu antywandal, 2)Zamontować zewnętrzne panele sterujące szt 4 przystosowane do osób niepełnosprawnych w wykonaniu antywandal,3)W kabinie założyć wykładzinę podłogową antypoślizgową i lustro na ? tylnej ściany,Ponadto cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z modernizacją wind,a w szczególności:wykonanie wszystkich wymaganych projektów,wykonanie ekspertyzy szybu, jeżeli zajdzie potrzeba,wykonanie podestów montażowych zgodnie z wymogami BHP, zabezpieczenia placu budowy, koszty wszystkich materiałów,demontażu windy, transportu, oraz utylizacji zdemontowanych materiałów,zakup, dostawę i montaż windy,wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego szybu dla potrzeb montażu nowego dźwigu, tj. wykonanie rozkuć, uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków, wypełnienie pozostałych w ścianach szybu otworów, malowanie szybu, rozkucie otworów drzwiowych, obróbki drzwi po montażu, malowanie dna podszybia, oraz odtworzenie powłok malarskich na przystankach,odbiór dźwigu przez UDT oraz udział w tym odbiorze.Gwarancja,36 miesięcy na wszystkie podzespoły. Gwarancja,36 miesięcy na wykonane w ramach zamówienia roboty budowlane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: stosowne uprawnienia nadane przez Urząd Dozoru Technicznego na wykonanie modernizacji, a w przypadku wykonywania podzespołów lub części konstrukcyjnych urządzenia dźwigowego również stosowne uprawnienia nadane przez Urząd Dozoru Technicznego na ich wykonywanie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i oświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział zamówień publicznych, II piętro, pok. 3/14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria pokój 3/13, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Województwa Wielkopolskiego w ramach umowy nr DZ.IV/5/2013 zawartej w dniu 18 lutego 2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.