eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Zielona Góra: Modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) .
Numer ogłoszenia: 55692 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 24850 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Zakres zamówienia : 3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) . 3.2. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Zielona Góra, ul. Staszica 4, dz. Nr 297/16. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez PUIP PLAN dokumentację projektową oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącą integralną częścią SIWZ. 3.4. Wyszczególnienie prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ocieplenia wraz z elewacją i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawę i montaż windy wewnętrznej w budynku Centrum Integracji Społecznej przy ul. Staszica 4 w Zielonej Górze, w tym: 1. stolarka okienna PVC (13,64 m2) i drzwiowa stalowa (4,35 m2), bramy garażowe stalowe ocieplane (28,8 m2); 2. ocieplenie ścian styropianem gr.12 cm wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego i malowaniem farbami silikonowymi ( 723,5 m2); 3. ocieplenie ościeży styropianem gr.5 cm wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego i malowaniem farbami silikonowymi ( 68,5 m2); 4. wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego daszków wraz z malowaniem farbami silikonowymi ( 31,5 m2); 5. wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego dekoracyjnego cokołu ( 51,9 m2); 6. obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk (41,5 m2), 7. dostawa i montaż windy o napędzie hydraulicznym i wymiarach kabiny 110x140x213cm oraz udźwigu 600kg/ 8 osób. 3.6. Do ocieplenia ścian budynku należy zastosować rozwiązanie systemowe posiadające: a) aprobatę ITB; b) certyfikat zgodności ITB w zakresie spełnienia wymagań określonych w Aprobacie ITB. 3.7. Wymagane parametry windy: a) napęd hydrauliczny, b) kabina nieprzelotowa o wymiarach 110x140x213cm, c) drzwi automatyczne teleskopowe, d) udźwig 600kg / 8 osób, e) wysokość podnoszenia - 3,51m, f) podszybie - 1,4m, g) nadszybie - 3,6m, h) prędkość podnoszenia - 0,63m/s, i) ilość przystanków - 2, j) wyposażenie standardowe, k) informacje dodatkowe - w I etapie wykonano szyb windowy wraz z maszynownią. 3.8. Obowiązki Wykonawcy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: 1) organizacja, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 2) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 4) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 6) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 7) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 3.9. Wyszczególnienie elementów stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do SIWZ załącznik Nr 8, sporządzona na podstawie wykonanego kosztorysu ofertowego ( Załącznik Nr 10 do SIWZ) układzie - ilość przedmiarowa wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót * cena jednostkowa = wartość w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, który jest nierozłącznym elementem tabeli zbiorczej. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. 3.10.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zadania, zawierający podział na elementy, etapy i terminy ich realizacji, stanowiący załącznik Nr 2 do umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.23.52 - Pomniki architektoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.52 - Roboty budowlane w zakresie pomników przemysłowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 256259,2 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane KABET Ryszard Kaczmarek, ul. Nowa 2, 65-339 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 256.259,20
  • Oferta z najniższą ceną: 256.259,20 / oferta z najwyższą ceną: 311.559,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.