eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie- Nr 5/16/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-11

Dęblin: Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie- Nr 5/16/N
Numer ogłoszenia: 55684 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19696 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie- Nr 5/16/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi (zmieszanymi) - kod odpadu 20 03 01 i odpadami komunalnymi segregowanymi typu szkło - kod odpadu 20 01 02 , papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39 na następujących kompleksach wojskowych administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie: Roskosz gmina Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska; Sidorki gmina Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska; Wojskowa Komenda Uzupełnień Biała Podlaska gmina Biała Podlaska, ul. 1000-lecia 28, 21-500 Biała Podlaska Usługa odbioru i gospodarowania wymienionych wyżej odpadów obejmuje również zabezpieczenie właściwej ilości pojemników przeznaczonych do magazynowania odpadów komunalnych każdego typu. Pojemniki będą własnością Wykonawcy. 2.Szacunkowa ilość odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu wszystkich kompleksów wojskowych objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 roku wyniesie ok. 188 m3. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji - odpadów typu: szkło- kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39 stanowić będzie ok. 6 m3 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 roku. 3.Podane ilości odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami odpadów. Rozliczane będą faktycznie odebrane m3 odpadów komunalnych każdego typu. Odbiór odpadów z terenu objętego usługą realizowany będzie zgodnie z harmonogramem i do wartości oferty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy w przypadku wyłączenia z użytkowania któregokolwiek z wymienionych wyżej kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego; bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia pieniężne. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu odbioru odpadów z uwagi na jego bieżące potrzeby (w sytuacji, kiedy w toku realizacji umowy okaże się, że ustalona w harmonogramie częstotliwość odbioru odpadów okaże się niewystarczająca lub nadmierna, w szczególności z uwagi na wyłączenie z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w §1 ust. 2 umowy kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład bądź też zwiększenie ilości wytwarzanych odpadów na skutek zwiększenia stanu osobowego). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia pieniężne. 5.W szczególnie uzasadnionych przypadkach - osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacja klęsk żywiołowych, innych obowiązków nałożonych przez organ władzy państwowej - dokonana będzie przez Zamawiającego zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, spowodowana zwiększeniem ich ilości. 6.Zamawiający przewiduje segregację odpadów na następujące rodzaje odpadów: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39. Odpady segregowane będą w trzech typach pojemników, każdy rodzaj odpadu w osobnym pojemniku. Pojemniki ustawione zostaną w 4 punktach. Wymagane ilości i typy pojemników do magazynowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz wymagania stawiane im przez Zamawiającego są następujące: ?na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 4 szt., sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach oraz pojemniki metalowe o pojemności 7 m3 w ilości 2 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze; ?na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, umożliwiające segregację odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło-kod odpadu 20 01 02, papier i tektura-kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne-kod odpadu 20 01 39, o pojemności 0,11 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne w ilości po 4 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu. 7.Wykonawcę zobowiązuje się do: ustawienia wszystkich typów pojemników, o których mowa w punkcie 6 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, każdorazowego wykonywania usługi odbioru odpadów magazynowanych we wszystkich typach pojemników, zgodnie z harmonogramem odbioru stanowiącym załącznik nr 2 do umowy - przez cały okres obowiązywania umowy lub w szczególnych przypadkach (poza harmonogramem) na zgłoszenie telefoniczne i faksem/email uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego - termin wykonania usługi zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym, wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji (zużytych w sposób naturalny); bieżącego utrzymywania podstawionych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję oraz w odpowiednim stanie estetycznym; opróżniania pojemników na odpady komunalne każdego rodzaju oraz ich ustawianie po opróżnieniu na właściwe miejsce ich postoju; oznaczenie wszystkich pojemników do magazynowania odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy (logo) oraz numeru telefonu Wykonawcy, a pojemników do segregacji dodatkowo w opis określający rodzaje segregowanych odpadów; przekazania odebranych od Zamawiającego zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do instalacji zastępczej (art. 9 e, ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych od Zamawiającego selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, (art. 9 e, ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.); udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników każdego typu i opróżniania ich wg cen jednostkowych zgodnych z zawartą umową, oraz w razie potrzeby zmniejszenie lub zwiększenie ilości udostępnionych pojemników każdego rodzaju; utrzymywania w czystości punktów wokół pojemników w promieniu przynajmniej 2 m, poprzez ich oczyszczanie przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd oraz usuwanie odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem przez Wykonawcę ustalonych terminów odbiorów; realizacji usługi z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z przepisami i zasadami bhp i ppoż. oraz z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1232 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013roku, poz. 21 z późn. zm.) także w przypadku przyjętych nowelizacji lub zmian obowiązujących przepisów. 8.W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz.122). Pojazdy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu. 9.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że podwykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli do wykonania zamówienia wymagane jest posiadanie stosownych uprawnień. Podwykonawca musi posiadać uprawnienia i zezwolenia niezbędne do realizacji powierzonej mu części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem o powierzeniu wykonania zamówienia podwykonawcy przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu uprawnienia podwykonawcy, uprawniające go do wykonywania powierzonego mu zamówienia, jeżeli do wykonania zamówienia wymagane jest posiadanie stosownych uprawnień przed faktycznym wykonaniem przez podwykonawcę powierzonej mu części zamówienia. 10.Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z umowy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz przedstawienia, jeśli są wymagane, uprawnień do wykonywania działalności określonych w punkcie 9 w zakresie w jakim zamówienie będzie wykonywane przez podwykonawców. Wykonawca przedstawi w takim przypadku także pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOMUNALNIK Spółka z o. o., Al. Jana Pawła II 33, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17756,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18856,80

  • Oferta z najniższą ceną: 18856,80 / Oferta z najwyższą ceną: 18856,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.