eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Głogów: Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
Numer ogłoszenia: 5567 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394534 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. 2. Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 2007 Nr 186, poz.1322 z późn. zm.) według poniższego wykazu: Lp. Wyszczególnienie Ilość sztuk 1. tablice samochodowe jedno i dwurzędowe 11 200 2. tablice motocyklowe 400 3. tablice motorowerowe 300 4. tablice zabytkowe 10 5. tablice indywidualne 10 6. tablice tymczasowe 80 7. OGÓŁEM 12 000 3. Ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy a górną granicę stanowi ogólna liczba zamawianych sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia, rozszerzenia lub zmiany zamawianych poszczególnych rodzajów tablic w zależności od faktycznego zapotrzebowania pod warunkiem nieprzekroczenia ogólnej ceny ofertowej. 4. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nieodpłatnie udostępni i użyczy oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Oprogramowanie zostanie wdrożone na jednym stanowisku. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic włącznie z wtórnikami z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych ( aplikacja musi umożliwiać śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic ), - ewidencja zamówień, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z obowiązujących przepisów. 5. W terminie do 7 dni od podpisania umowy Wykonawca wdroży oprogramowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz nieodpłatnie przeszkoli 2 osoby w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Do oprogramowania Wykonawca załączy instrukcję użytkowania w języku polskim. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu oprogramowania na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem przypadku gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika. 7. W przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem programu Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 8. Zamawiający posiada oprogramowanie: Windows XP PRO oraz sprzęt o parametrach: - procesor Celeron 2,93 GHz, - 1024 MB pamięci RAM, - 80 GB pojemność twardego dysku,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL Sp. z o.o. Poznań - Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82624,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.