eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Pyskowice: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
Numer ogłoszenia: 55631 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną część : Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne Uog Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, Ukd Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji, Ug Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek Ue Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Ukz Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń Usz Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia Uoc Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Uocp Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Uac Ubezpieczenie AUTO CASCO w związku z ruchem i postojem pojazdów Unnw Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.: -ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji, -ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieżyz włamaniem i rabunek, -ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, -ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń, -ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, -ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów, -ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję tj. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wyszczególnionego w rozdz. VIII SIWZ i III.4.1) niniejszego ogłoszenia, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje (zamówienia ciągłe) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . co najmniej 1 zlecenia (usługi) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 120 000 zł w okresie 2 lat . co najmniej 2 zleceń (usług) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 60 000 zł w okresie 1 roku. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu usług wyszczególnionego w rozdz. VIII SIWZ i III.4.1) niniejszego ogłoszenia, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim zapleczem technicznym (placówka odpowiedzialna za realizację zamówienia i placówka odpowiedzialna za likwidację szkód) - Oświadczenie o placówkach wg wzoru Załącznik nr 5. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu (oświadczenia) wyszczególnionego w rozdz. VIII SIWZ i III.4.1) niniejszego ogłoszenia, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim zapleczem personalnym: ( co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej dwoma pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych) - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru Załącznik nr 4. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu osób wyszczególnionego w rozdz. VIII SIWZ i III.4.1) niniejszego ogłoszenia, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia/nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający pod pojęciem głównych usług rozumie usługi, o których mowa w rozdziale VII SIWZ /w odniesieniu do pkt. 3/ i punkcie III.3.2) niniejszego ogłoszenia polegające na wykonaniu należycie: - co najmniej 1 zlecenia (usługi) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 120 000 zł. w okresie 2 lat - co najmniej 2 zleceń (usług) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o składce co najmniej 60 000 zł w okresie 1 roku Dowodami, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1.3 SIWZ są: - poświadczenie, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1 Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty 4.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną) pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej , o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających ofertę wspólną. b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie ( tj. przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika) UWAGA: wspólne złożenie dokumentów, o którym mowa, prowadzić ma do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnianie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ); c) Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć dokumenty wymienione w rozdz. VIII pkt .1.2 , 1.3 ,1.4, 1.5 SIWZ. d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w rozdziale VIII w pkt 2.1. i 2.2. oraz 3 SIWZ. e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w rozdziale VIII - punktu 1.1. SIWZ Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć łącznie, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie (przez pełnomocnika) lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną; Zamawiający dopuszcza również złożenie Oświadczenia przez każdego z Wykonawców odrębnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki umowne zostały określone we Wzorze umowy: wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ, 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą. O terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności, z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty nastąpi w przypadku poniższych okoliczności: a) cena brutto umowy na usługi ubezpieczeniowe ulegnie obniżeniu w przypadku zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia do ubezpieczenia. Rozliczenie składki ubezpieczeniowej nastąpi na podstawie art. 813 kodeksu cywilnego. b) Zamawiający dopuszcza zmiany osób odpowiedzialnych za realizację Umowy zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego w szczególności w przypadku zdarzeń losowych oraz zmian w strukturze organizacyjnej podmiotu. Wprowadzenie zmian którejkolwiek z osób, wymaga jedynie poinformowania na piśmie drugiej strony umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. c) Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.) - zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 5. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy aneksu do Umowy pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem pkt. 4 lit. b) i c). 6. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 7. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.