eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › BUDOWA DWUMIEJSCOWYCH GROBÓW MUROWANYCH NA CMENTARZU KOMUNALNYM W TARNOWIE - KRZYŻU PRZY UL. KRZYSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Tarnów: BUDOWA DWUMIEJSCOWYCH GROBÓW MUROWANYCH NA CMENTARZU KOMUNALNYM W TARNOWIE - KRZYŻU PRZY UL. KRZYSKIEJ
Numer ogłoszenia: 55595 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Cmentarzy, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621 27 89, fax 0-14 627 44 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWUMIEJSCOWYCH GROBÓW MUROWANYCH NA CMENTARZU KOMUNALNYM W TARNOWIE - KRZYŻU PRZY UL. KRZYSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa siedemnastu grobów dwumiejscowych murowanych na cmentarzu w Krzyżu w kwaterze 19 A Rząd I od Nr 1 do nr 17 według ogólnych projektów posiadanych przez Miejski Zarząd Cmentarzy. Zakres robót jest objęty dokumentacją opracowaną w marcu 2008 r. oraz w oparciu o bieżące uzgodnienia z Zamawiającym. Roboty na cmentarzu w Krzyżu wykonywane będą zgodnie z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonywania robót budowlanych dla tego typu obiektów. Kserokopia dokumentacji technicznej wraz z przedmiarem robót będzie przekazana zainteresowanym przetargiem w biurze organizatora przetargu - Miejski Zarząd Cmentarzy przy ul. Bernardyńskiej 24 w Tarnowie lub na wniosek Wykonawcy przesłana pocztą za potwierdzeniem odbioru w okresie wyznaczonym na składanie ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają załączyć w ofercie wg formuły spełnia/nie spełnia w zakresie: a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert oraz oświadczenia (rozdział III pkt 5 a i b SIWZ), b/ posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia (rozdział III pkt 5 b SIWZ) , c/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia (rozdział III pkt 5 b SWIZ) d/ nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia ( rozdział III pkt 5 a i b SWIZ). 3. Zamawiający nie wyklucza zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA musi zawierać : a) nazwę i adres Wykonawcy oraz datę jej sporządzenia, b) cenę obliczoną w sposób podany w punkcie II c) termin związania ofertą - 30 dni od wyznaczonej daty składania ofert d) wymagany termin w realizacji - nie później, niż do dnia 30.06.2008 r. e) zaznaczenie okresu gwarancji na wykonane prace (co najmniej 24 miesiące od daty odbioru), f) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w niniejszej Specyfikacji i przyjmuje je bez zastrzeżeń, g) wskazanie banku prowadzącego rachunek rozliczeniowy h) do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w ustępie 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub ewidencji (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), b) oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1) c) oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2) d) zastrzeżenie (zał. nr 3) e) zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzc.tarnow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Cmentarzy ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Cmentarzy ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.