eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie usługi prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5558 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Koszalin: Wykonanie usługi prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347825-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. ul. 4 Marca  , 75901   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244, e-mail 17wog.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.17wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

101/WOG/U/Mund./16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu: 1) pranie wodne w ilości 39 500 kg; 2) czyszczenie chemiczne w ilości 12 620 kg; 3) usługi krawieckie w ilości 5 000 normo/min. Szczegółowe wymagania oraz czynności wchodzące w skład wykonania usług pralniczych i usług krawieckich (drobnych napraw) przedmiotów zaopatrzenia mundurowego określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Usługi pralnicze wykonane będą zgodnie z obowiązującą technologią określoną Polskimi Normami, a także wszystkie używane do prania i czyszczenia odzieży środki lub substancje piorące, w tym niebezpieczne posiadać będą aktualną opinię, atest, deklarację lub certyfikat Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego upoważnionego podmiotu, który potwierdza jakość używanych środków lub substancji piorących, w tym niebezpiecznych. 3. W przypadku przedmiotów zaopatrzenia mundurowego pochodzących z izb chorych usługi pralnicze świadczone będą w oparciu o wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz akceptowane przez państwowy nadzór sanitarny. 4. Usługi świadczone będą systematycznie dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki. W przypadku, gdy termin świadczenia usługi wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, to w innym dniu ustalonym przez Zamawiającego. 5. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi prania i czyszczenia w ciągu 48 godzin maksymalnie, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Wykonawcą (czas wykonania usługi ekspresowej stanowi kryterium oceny ofert). 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejsce odbioru i dostawy: magazyny wymienne Zamawiającego w: 1) Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 (Centrum Szkolenia Sił Powietrznych); 2) Darłowie, ul. Zwycięstwa 2 (JW. 4653); 3) Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 (JW. 2117). 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 93100000-9
Dodatkowe kody CPV: 93150000-4, 98393000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT142724
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pralnia SONIA Stanisław Pirch,  ,  ul. Mickiewicza 81,  64-920,  Piła,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175550.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41943
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41943
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.