eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont 49 pustostanów lokali mieszkalnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55548

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont 49 pustostanów lokali mieszkalnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, do kontaktów: Janina Strzelecka, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366159, fax 022 3366192, e-mail: strzelecka.janina@zgn.waw.pl, www.zgn.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont 49 pustostanów lokali mieszkalnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 49 pustostanów lokali mieszkalnych w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na 20 części przetargowych. Średnia powierzchnia lokalu wynosi 33 m kw. (w przedziale od 13 m kw. do 77 m kw.). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w lokalu robót ogólnobudowlanych (np. malarskich, posadzkarskich, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej itp.), robót sanitarnych polegających na wymianie urządzeń i armatury (np. sanitariatów, wanien, kuchni gazowych, zaworów, itp.) oraz robót elektrycznych polegających na wymianie osprzętu (np. wyłączników, gniazd wtykowych, itp.) Remont lokali polega na przygotowaniu pustostanów lokali mieszkalnych do zasiedlenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa - Dzielnica Śródmieście. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Postępowanie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Na etapie składania ofert, wykonawcy (dopuszczeni do udziału w przetargu ograniczonym) zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części przetargowe lub proporcjonalnie do części przetargowych, na które składana będzie oferta. Zamawiający w SIWZ określi dokładnie wysokość wadium na poszczególne części przetargowe. Wadium wnoszone będzie na zasadach określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia, zgodnie w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa: a) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przedmiotowym przetargu ograniczonym (zawierający m.in. niezbędne dane wykonawcy, opatrzony datą sporządzenia) - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa), b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa), c) Dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy (wskazane niżej w punkcie 2.1.1) - przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa), d) Dokument potwierdzający zdolność ekonomiczną i finansową wykonawcy (wskazany niżej w punkcie 2.1.2) - przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa), e) Dokument potwierdzający zdolność techniczną wykonawcy (wskazany niżej w punkcie 2.1.3) - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa), f) Ewentualne upoważnienie do podpisania dokumentów wyszczególnionych w pkt a - b (o ile nie wynika ono z tych dokumentów) oraz poświadczenia dokumentów wyszczególnionych w pkt c - e, g) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów obowiązany jest indywidualnie przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt b - c. W przypadku składania dokumentów w języku obcym, niezbędne jest przedstawienie ich przekładu na język polski. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, ww. dokumenty należy przedłożyć w zakresie i formie określonych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645). Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w zakresie ww. dokumentów będzie polegała na stwierdzeniu ich prawidłowości/nieprawidłowości zarówno w zakresie zawartości merytorycznej, jak i formy przedłożenia oraz aktualności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,- zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, zamawiający wymaga: a) Wyznaczenia kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, b) Kompletu dokumentów kierowników robót potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. c) Wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania inwestora oraz muszą posiadać datę ich wystawienia, a także określać rodzaj wykonanych robót budowlanych. Ocenie przeprowadzanej przez zamawiającego podlegać będzie przedstawiony wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, pod kątem ilości wykonanych zamówień. Zamawiający wybierze tych wykonawców, którzy przedstawią najwyższą ilość wykonanych zamówień (wg wykazu + referencje). Zamawiający zakwalifikuje maksymalnie 20 wykonawców.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20; minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80%, termin realizacji - 20%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.10.2005, cena - 0 zł. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana zakwalifikowanym wykonawcom faksem oraz pocztą. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 09:00. Wnioski o dopuszczenie do udziału w trybie przetargu ograniczonego wraz ze wszystkimi dokumentami umieszczone będą w zamkniętej kopercie (z dopiskiem "Wniosek o dopuszczenie do przetargu ograniczonego na remont pustostanów) należy składać w ww. terminie w siedzibie zamawiającego (pok. 104). 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2005, godzina 09:00, siedziba zamawiającego - pok. 104. Data przybliżona. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający poda dokładny termin składania i otwarcia ofert.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.