eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Remont Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Morąg: Remont Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu
Numer ogłoszenia: 55464 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyński w Morągu , ul. Ogrodowa 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 757 43 76, faks 0-89 757 43 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://im.wbp.olsztyn.pl/~mbpmorag/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu, dotyczący instalacji sieci elektrycznej, komputerowej, instalacji telefonicznej i instalacji sieci monitoringu oraz robót budowlanych i rozbiórkowych w CZYTELNI DLA DOROSŁYCH w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Morągu. a) INSTALACJA ELEKTRYCZNA - tablica bezpiecznikowa TB i wlz - instalacja oświetleniowa - instalacja gniazd wtyczkowych 230V ogólnego przeznaczenia i zasilania komputerów - instalacja ochrony od porażeń b) INSTALACJA TELEFONICZNA. Wykonanie instalacji polega na ułożenie nowego obwodu telefonicznego przewodem YTKSY 2x4x0,5 w RL p/t od, podlegającej wymianie puszki przyłączeniowej w czytelni dla dorosłych do miejsca przyłączenia centralki telefonicznej w pomieszczeniu metodycznym. Ponadto wykonać trzy wypusty telefoniczne w czytelni dla dorosłych przewodami YTKSY 4x0,5 w RL układanymi pod tynk, w betonie posadzki i w pustych ścianach. Stosować osprzęt p/t i do pustych ścian. Gniazda montować na wysokości 0,3 m od posadzki. c) INSTALACJA SIECI KOMPUTEROWEJ. Instalację sieci komputerowej w czytelni dla dorosłych wykonać przewodami UPT kat. 6 3x2x0,5 w RL układanymi pod tynk, w betonie posadzki i w pustych ścianach. Stosować osprzęt p/t i do pustych ścian. Gniazda montować na wysokości 0,3 m od posadzki. Obwody sieci komputerowej wyprowadzić z gabinetu instrukcyjno-metodycznego Biblioteki. Przewody w gabinecie metodycznym układać w korytku krytym do miejsca przyłączenia do serwera. Stosować gniazda sieciowe RJ45. d) INSTALACJA MONITORINGU. Projekt przewiduje doprowadzenie przewodów do miejsc, wskazanych na rys. Nr E-1, miejsc montażu trzech kamer monitoringu, dwóch w czytelni dla dorosłych i jednej na zewnątrz budynku. Obwody wyprowadzić z miejsca rejestracji obrazu w gabinecie metodycznym przewodami UPT KAT.6 3x2x0,5 do kamer w czytelni i FTP kat.5 4x2x0,5 do kamery na zewnątrz biblioteki. Przewody układać w korytku krytym w gabinecie metodycznym, w RL pod tynk i w RL w betonie w czytelni dla dorosłych. e) ROBOTY BUDOWLANE Roboty rozbiórkowe Demontaż istniejących grzejników szt. 4 Zerwanie posadzek z płytek PVC m2 67 Demontaż szyn przysufitowych szt. 2 Demontaż belek montażowych dla opraw świetlówkowych i przewodów elektrycznych szt. 32 Wykonanie otworu drzwiowego w ścianie z płyt G-K na ruszcie metalowym celem obsadzenia ościeżnicy m3 0,21 Roboty budowlane Wymiana istniejącej stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe -wejście główne czytelni m2 3,15 Montaż ościeżnicy i drzwi aluminiowych 90 jednoskrzydłowych m2 1,8 Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki z płytek terakotowych + wtopienie siatki m2 144 Gruntowanie podłoży preparatami -posadzka m2 144 Fluatowanie tynków wewnętrznych gładkich m2 116 Gładzie gipsowe m2 116 Posadzki z płytek o wymiarach 45 x 45 cm, układanych metodą kombinowaną -w karo m2 144 Wykonanie cokolików z płytek m 82 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych -brama, boksy i lada m2 67,73 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych -pozostałe m2 262,92 Montaż nowych grzejników wys.60cm wraz z niezbędnym do jego zamontowania oprzyrządowaniem-moc jednego grzejnika ok.4000 W szt. 3 Sufity podwieszone jednowarstwowe na ruszcie metalowym m2 144 Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowym 50-01 - boksy m2 15,12 Obudowa słupów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowym 50-01 m2 40 Wykonanie lady z płyt G-K na ruszcie, licowanie ścian lady płytami MDF m2 7,8 Szczegóły znajdują sie w dokumentacji projektowej i przedmiarach. Przetarg nie obejmuje dostaw, które opisane są w projekcie (meble, półki, krzesła, itp.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 2 400.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wyko?nawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie wa?runku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Wykaz podwykonawców oraz Oświadczenie o odbytej wizytacji terenowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://im.wbp.olsztyn.pl/~mbpmorag/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyńskiego w Morągu ul. Ogrodowa 16 14-300 Morąg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 15:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego- Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.