eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa stolarki okiennej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55397

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa stolarki okiennej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, do kontaktów: Stanisław Wieczorek, ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa stolarki okiennej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Stolarka okienna w kolorze białym z profilu minimum pięciokomorowego z wkładką stalową. Okucia standardowe białe z możliwością rozszczelnienia. Okna wyposażone w napowietrzaki sterowane automatycznie, zapewniające min. wymianę powietrza 40 m sześc. na godzinę. Szyba o współczynniku k=1,1. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Miejska Policji we Włocławku, ul. Okrężnej 25. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Łączna ilość okien wynosi 342 szt. o powierzchni 978,59 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. Warunki udziału w postepowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, max. 3 zadań łącznie (potwierdzonych, że zostały wykonane należycie) odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia , tj. dostawa stolarki okiennej i drzwiowej o minimalnej łącznej ich wartości 450 000 zł (brutto). 3. Wyroby muszą posiadać aktualną Aprobatę Techniczną i odpowiednio do niej Deklarację Zgodności lub Certyfikat. 4. Za spełnienie pozostałych warunków określonych w pkt VI.1 Zamawiający uzna złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń (formalnie poprawnych) wskazanych w pkt VII.1 II. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie wykonawca winien złożyć wraz z wnioskiem: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży wraz z wnioskiem poniższe dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dot. spółki cywilnej) 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 1.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, o których mowa w pkt VI. 2 z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości oraz daty /dzień, miesiąc rok/ i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego. 1.7. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). 1.8. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 ustawy. 1.9. aktualna Aprobata Techniczna i odpowiednio do niej Deklaracja Zgodności lub Certyfikat. 2. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty określone w pkt 1.1., 1.3.,1.4.,1.5, 1.8, muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii, każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. III. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców spełniających warunki wskazane w Ogłoszeniu. 2. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków. W przypadku osiągnięcia tej samej liczby punktów przez Wykonawców o kolejności zadecyduje łączna wartość robót wymienionych w wykazie (max 10 zadań) o którym mowa w pkt VII.1.6 ogłoszenia i potwierdzonych dokumentami , że roboty zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełnienia warunków, będzie wówczas stanowiła sumę uzyskanych przez Wykonawcę punktów, przyznanych w następujący sposób: 3.1. Doświadczenie: 1. za każde zrealizowane w okresie ostatnich trzech latach zadanie (ponad wymagania minimalne określone w pkt I.2. Ogłoszenia), odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone, że zostało wykonane należycie: a. o wartości brutto powyżej 100 000 zł (nie większej niż 200 000 zł) - Wykonawca otrzyma 1 pkt, b. o wartości brutto powyżej 200 000 zł (nie większej niż 400 000 zł) - Wykonawca otrzyma 3 pkt, c. o wartości brutto powyżej 400 000 zł - Wykonawca otrzyma 5 pkt W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich doświadczenie będzie oceniane łącznie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.