Ogłoszenie z dnia 2005-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Boguty: kredyt długoterminowy na pokrycie części deficytu w budżecie Gminy Boguty-Pianki w roku budżetowym 2005
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Boguty-Pianki, do kontaktów: Mirosława Zbrzeźniak, ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty, woj. mazowieckie, tel. 086 277 50 03, fax 086 277 50 03, e-mail: ugbogut@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kredyt długoterminowy na pokrycie części deficytu w budżecie Gminy Boguty-Pianki w roku budżetowym 2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: kredyt długoterminowy na finansowanie wydatków bieżących związanych z likwidacją Szkół Podstawowych gminy Boguty-Pianki. Od 01 września 2005 roku prowadzenie tych szkół przez Społeczno-Oswiatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i Niepełnosprawnym "EDUKATOR" w Łomży nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy Boguty-Pianki w roku 2005 w wysokości 250 000,00 zł. Udzielenie kredytu w kwocie 250 000,00 zł nastąpi w grudniu 2005 r. Okres kredytowania do 31.12.2006 r. Karencja w spłacie odsetek do stycznia 2006. Spłata odsetek nastąpi w okresie od 2006 r. do 31.12.2006 r. Spłata kapitału i odsetek kwartalna. oprocentowanie kredytu będzie zmienne uzaleznione od stawki WIBOR 1 M oraz stałej marży banku. Zastrzega się możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. Zastrzega się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. Zabezpieczenie kredytu będzie weksel "in blanco". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Gminy Boguty-Pianki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 20.12.2005; data zakończenia: 20.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 2 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniajacy wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia posiadający uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegajacy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawia art. 24 i spełniać wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.12.2005, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 30.12.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2005, godzina 10:15, siedziba zamawiajacego Urząd Gminy Boguty-Pianki (sala konferencyjna).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.