eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › dostawy papieru offsetowego oraz papieru i kartonu do produkcji poligraficznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-27

POZYCJA 55324

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawy papieru offsetowego oraz papieru i kartonu do produkcji poligraficznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, do kontaktów: Wojciech Karsznia, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3644241, fax 048 3644760, e-mail: Wojciech.Karsznia@itee.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.itee.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.itee.radom.pl/zamow.htm Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Budowa i eksploatacja maszyn. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy papieru offsetowego oraz papieru i kartonu do produkcji poligraficznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Papier offsetowy III klasy, produkowany bez udziału chloru elementarnego; format: A1, B1, S (52x82 cm); Gramatura: 70, 80, 90, 100, 120 [g/m2]. Parametry techniczne zgodne z wyamaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Zadanie nr 2: 1) Papier i karton kredowany dwustronnie błyszczący i matowy, powlekany 2 lub 3 - krotnie; format: A1, B1, 88x63 cm; Gramatura: 115, 135, 170, 250, 300 [g/m2]. Parametry techniczne zgodne z wyamaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) Karton kredowany jednostronnie o białym spodzie; format: 70x100, 100x70, 61x86, 86x61 [cm]; Gramatura: 230 - 250 g/m2. Parametry techniczne zgodne z wyamaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Dodatkowe wymagania dla zadań 1 i 2: a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy i mają obejmować transport materiałów do siedziby Instytutu w Radomiu. Ilości i terminy poszczególnych dostaw będą ustalane na bieżąco. Koszty transportu pokrywa Dostawca; b) Zamawiający wymaga, aby okres od złożenia zamówienia do dostawy zamówionego materiału do siedziby zamawiającego nie był dłuższy niż 24 godziny a dostawy następowały w godzinach od 7:00 do 15:00; c) Termin płatności za dostarczone materiały: nie mniej niż 25 dni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. formularz ofertowy; 2. szczegółowy opis oferowanych materiałów, z podaniem wszystkich istotnych informacji o materiale (w tym: producent, kraj pochodzenia, nazwa techniczna (handlowa), gramatura, parametry techniczne itp.); 3. opisane próbki formatu A4 oferowanych papierów i kartonów. Opis powinien zawierać co najmniej: rodzaj oferowanego materiału, nazwę techniczną (handlową) materiału oraz gramaturę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.12.10.00 - Wydawnictwa techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 22.12.10.00 - Wydawnictwa techniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - papier offsetowy III kl. Łączna, szacowana ilość ok. 150.100 kg, w tym: 70 [g/m2]- 14.000 kg, 80 [g/m2]- 110.000 kg, 90 [g/m2]- 15.000 kg, 100 [g/m2]- 10.000 kg, 120 [g/m2]- 1.100 kg; Zadanie nr 2: 1) Papier i karton kredowany dwustronnie błyszczący i matowy, powlekany 2 lub 3 - krotnie: łączna szacowana ilość ok. 17.400 kg, w tym: 115 [g/m2]- 6.400 kg, 135 [g/m2]- 6.400 kg, 170 [g/m2]- 2.900 kg, 250 [g/m2]- 1.100 kg, 300 [g/m2]- 600 kg; 2) Karton kredowany jednostronnie o białym spodzie: szacowane zapotrzebowanie: 14.000 kg (dla gramatury 230 g/m2). Uwaga: podane ilości mają charakter przybliżony. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnej zmiany całkowitej wielkości dostaw w poszczególnych grupach materiałowych, stosownie do potrzeb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium dla całego zamówienia: 15.000 zł, w tym: zadanie 1: 13.000 zł, zadanie 2: 2.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; c) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; e) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; f) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; f) została złożona przez wykonawcę, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; h) nie jest zabezpieczona wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: I. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy; 2) dowód wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2) oferta winna zawierać dokumenty wg pkt. I, ppkt. 5, 7 - 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. IV. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że ważność umowy w zakresie OC jest uzależniona od wpłat składek, należy dołączyć dokument potwierdzający wpłatę ostatniej wymaganej składki - np. kopię przelewu bankowego. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: - szczegółowy opis oferowanych materiałów, z podaniem wszystkich istotnych informacji o materiale (w tym: producent, kraj pochodzenia, nazwa techniczna (handlowa), gramatura itp.; - opisane próbki formatu A4 oferowanych papierów i kartonów. Opis powinien zawierać co najmniej: rodzaj oferowanego materiału, nazwę techniczną (handlową) materiału, gramaturę oraz parametry techniczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.11.2006, godzina 12:30, Instytut technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badwczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, pok. 301 B.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Papier offsetowy III klasy. 1) Krótki opis: Produkowany bez udziału chloru elementarnego. Format: A1, B1, S (52x82 cm); Gramatura: 70, 80, 90, 100, 120 [g/m2]. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacowane zapotrzebowanie: 70 [g/m2]- 14.000 kg, 80 [g/m2]- 110.000 kg, 90 [g/m2]- 15.000 kg, 100 [g/m2]- 10.000 kg, 120 [g/m2]- 1.100 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Papier i karton kredowany. 1) Krótki opis: 1) Papier i karton kredowany dwustronnie błyszczący i matowy, powlekany 2 lub 3 - krotnie; format: A1, B1, 88x63 cm; Gramatura: 115, 135, 170, 250, 300 [g/m2]; 2) Karton kredowany jednostronnie o białym spodzie; format: 70x100, 100x70, 61x86, 86x61 [cm]; Gramatura: 230 - 250 g/m2;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Papier i karton kredowany dwustronnie. Szacowane zapotrzebowanie: 115 [g/m2]- 6.400 kg, 135 [g/m2]- 6.400 kg, 170 [g/m2]- 2.900 kg, 250 [g/m2]- 1.100 kg, 300 [g/m2]- 600 kg. 2. Karton kredowany jednostronnie - szacowane zapotrzebowanie 14.000 kg (dla gramatury 230 g/m2). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.