eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-08

Poznań: Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2016
Numer ogłoszenia: 5530 - 2016; data zamieszczenia: 08.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178319 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych MOPR w niżej wymienionych placówkach: 1) MOPR, ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15 m2 2) MOPR, ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,00 m2 3) Filia Grunwald, ul. Matejki 50, o powierzchni 616,04 m2 4) Program Wsparcia Rodzin, ul. Matejki 50, o powierzchni 192,48 m2 5) Filia Jeżyce, ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,40 m2 6) Filia Nowe Miasto, os. Piastowskie 81, o powierzchni 495,58,88 m2 7) Filia Stare Miasto, ul. Ratajczaka 5, o powierzchni 364,54 m2 8) Filia Piątkowo, ul. Karpia 9, o powierzchni 478,62 m2 9) Filia Wilda, ul. Opolska 58, o powierzchni 325,25 m2 10) Punkt konsultacyjny, ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,42 m2 11) MOPR Sekcja DPS, os. Powstańców Warszawy 1B o powierzchni 106,80 m2 12) Filia Stare Miasto, os. Kosmonautów 4 o, o powierzchni 64,80 m2 13) Siedziba MOPR, ul. Kościuszki 103 o powierzchni 481,90 m2 Wykonawca będzie realizował usługi w każdej z ww. lokalizacji przy pomocy co najmniej jednego odkurzacza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Klauzula społeczna realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert promującym zatrudnienie na umowę o pracę osób przy wykonywaniu zamówienia w wymiarze czasu http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=17... 1 z 5 2015-12-03 13:19 pracy minimum1/2 etatu. W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób, Zamawiający będzie weryfikował realizację tego obowiązku zgodnie z zapisami § 3 ust. 14 wzoru umowy. Sankcje za nieprzestrzeganie powyższego zobowiązania uregulowane zostały w § 3 ust. 15 wzoru umowy. Aspekt środowiskowy Zamawiający wymaga realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu ekologicznych środków czystości, zgodnie z wytycznymi załącznika nr 3 do wzoru umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji całości lub części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156727,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232010,63

  • Oferta z najniższą ceną: 127908,87 / Oferta z najwyższą ceną: 314762,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.