Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Nowy Sącz: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu medycznego i wyrobów do badań endoskopowych 1 x użytku, aparatury medycznej, odzieży ochronnej oraz płytek CD.
Numer ogłoszenia: 55307 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu medycznego i wyrobów do badań endoskopowych 1 x użytku, aparatury medycznej, odzieży ochronnej oraz płytek CD..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 16 zadań Kod CPV 33.14.00.00-3, 33.10.00.00-1, 30.19.21.13-6 Zadanie nr 1 - siatka do dermatomu Kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 2 - ostrza wymienne do dermatomu Kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 3 - szczotki do mycia chirurgicznego Kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 4 - tace (kosze) narzędziowe Kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 5 - zestaw do pompy infuzyjnej Kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 6 - zestaw do pompy objętościowej Kod CPV 33.14.00.00-3 Zadanie nr 7 - zestaw do nebulizacji wielorazowego użytku Kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 8 - zestaw do nebulizacji 1 x użytku Kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 9 - lampa bezcieniowa Kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 10 - rejestrator holterowski Kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 11 - płytki CD, DVD Kod CPV 30.19.21.13-6 Zadanie nr 12 - worki do wentylacji Kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 13 - maski do wentylacji Kod CPV 33.10.00.00-1 Zadanie nr 14 - odzież ochronna Kod CPV 18.40.00.00-3 Zadanie nr 15 - wyroby 1 x użytku do badań endoskopowych Kod CPV 18.83.00.00-6 Zadanie nr 16 - płytki CD-R Kod CPV 30.19.21.13-6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.10.00.00-1, 30.19.21.13-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że wyroby stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone do obrotu do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami (z zastrzeżeniem do zadania nr 9 i 10 należy dołączyć oryginał lub kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać w formie elektronicznej - www.szpitalnowysacz.pl
odebrać w DAT- zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10 lub otrzymać na pisemny wniosek Wykonawcy cena 20 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w DAT- zespół ds. Zamówień Publicznych lub sekretariacie Dyrekcji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - siatka do dermatomu Kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - ostrza wymienne do dermatomu Kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - szczotki do mycia chirurgicznego Kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - tace (kosze) narzędziowe Kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - zestaw do pompy infuzyjnej Kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - zestaw do pompy objętościowej Kod CPV 33.14.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - zestaw do nebulizacji wielorazowego użytku Kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - zestaw do nebulizacji 1 x użytku Kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - lampa bezcieniowa Kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - rejestrator holterowski Kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - płytki CD, DVD Kod CPV 30.19.21.13-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - worki do wentylacji Kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - maski do wentylacji Kod CPV 33.10.00.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - odzież ochronna Kod CPV 18.40.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - wyroby 1 x użytku do badań endoskopowych Kod CPV 18.83.00.00-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - płytki CD-R Kod CPV 30.19.21.13-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz podwiązek Endo-Loop 27/24
- BZP.271.35.2024 Wykonywanie usług weterynaryjnych sterylizacji lub kastracji kotów wolno żyjących, elektronicznego znakowania zwierząt z terenu Miasta Nowego Sącza (...)
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- BZP.271.46.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- BZP.271.43.2024 Wykonanie modernizacji nawierzchni parkingu przy ul. Rejtana 18 w Nowym Sączu - realizacja w ramach zadania budżetowego "W trosce o miasto i jego mieszkańców"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.