eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniew › Projektowanie sieci wodociągowych z przyłączami w zadaniachCzęść I - Projektowanie przyłączy wodociągowych w miejscowościach Wólka Wiśniewska - Myrcha Wólka Wołyniecka wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Wiśniew: Projektowanie sieci wodociągowych z przyłączami w zadaniach: Część I - Projektowanie przyłączy wodociągowych w miejscowościach Wólka Wiśniewska - Myrcha Wólka Wołyniecka wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Borki Paduchy - Borki Sołdy wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego.
Numer ogłoszenia: 55214 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie sieci wodociągowych z przyłączami w zadaniach: Część I - Projektowanie przyłączy wodociągowych w miejscowościach Wólka Wiśniewska - Myrcha Wólka Wołyniecka wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Borki Paduchy - Borki Sołdy wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Projektowanie przyłączy wodociągowej w miejscowościach Wólka Wiśniewska - Myrcha - Wólka Wołyniecka wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego Opracowanie projektu budowlanego przyłączy wodociągowych w miejscowościach Wólka Wołyniecka - Myrcha - Wólka Wiśniewska w ilości sztuk około 50 o łącznej długości około 1 250 m. Sporządzenie projektu sieci wodociągowej zlecone zostało w drodze innego postępowania przetargowego. Prace projektowe trwają. Trasa sieci zostanie udostępniona. Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia) - 5 egz., b) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych - 3 egz., c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - 2 egz., d) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., e) Kosztorys inwestorski - 2 egz. f) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., g) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w pełnym zakresie. Część II: Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Borki Paduchy - Borki Sołdy wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego Opracowanie projektu sieci wodociągowej w miejscowościach Borki Paduchy - Borki Sołdy o długości 2 000 mb i z przyłączami w ilości sztuk około 28 o łącznej długości około 700 m. Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia) - 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych - 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 5 i 6 u.Pzp w zakresie sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych o długości i ilości niezbędnej mieszkańcom ale nie przekraczające swoją wartością 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 95,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć złotych). Część II - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże że, dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci sanitarnych i kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnej, wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności : powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia: b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) Z uwagi na zmianę podwykonawcy; d) Ze względu na zmianę osób pełniących funkcje techniczne; e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. h) wykonanie umowy przed terminem, i) ograniczenie umowy; j) zmiana umowy dotycząca zmiany wynagrodzenia na skutek zmniejszenia zakresu robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projektowanie przyłączy wodociągowych w miejscowościach Wólka Wiśniewska - Myrcha - Wólka Wołyniecka wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego przyłączy wodociągowych w miejscowościach Wólka Wołyniecka - Myrcha - Wólka Wiśniewska w ilości sztuk około 50 o łącznej długości około 1 250 m. Sporządzenie projektu sieci wodociągowej zlecone zostało w drodze innego postępowania przetargowego. Prace projektowe trwają. Trasa sieci zostanie udostępniona. Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia) - 5 egz., b) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych - 3 egz., c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - 2 egz., d) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., e) Kosztorys inwestorski - 2 egz. f) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., g) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w pełnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Borki Paduchy - Borki Sołdy wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu sieci wodociągowej w miejscowościach Borki Paduchy - Borki Sołdy o długości 2 000 mb i z przyłączami w ilości sztuk około 28 o łącznej długości około 700 m. Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia) - 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych - 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.