eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5250000zł na sfinansowanie budowy Miejskiej Hali Sportowo-Widowiskowej w Głownie



Ogłoszenie z dnia 2005-10-19

POZYCJA 55174

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Głowno: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5250000zł na sfinansowanie budowy Miejskiej Hali Sportowo-Widowiskowej w Głownie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski w Głownie, do kontaktów: Arkadiusz Janiak, ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191151, fax 042 7191151, e-mail: ajaniak@glowno.pl, www.glowno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5250000zł na sfinansowanie budowy Miejskiej Hali Sportowo-Widowiskowej w Głownie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie, realizowanego w latach 2005-2006, zadania inwestycyjnego Budowa Miejskiej Hali Sportowo-Widowiskowej. 1) kwota kredytu - 5.250.000,00 złotych, 2) okres kredytowania - 97 miesięcy, 3) kwota kredytu wypłacana będzie w transzach, których wysokość uzależniona będzie od potrzeb zamawiającego począwszy od miesiąca grudnia 2005r, a skończywszy w miesiącu grudniu 2006r. Realizacja zadania przewidziana jest od miesiąca października 2005r. do miesiąca sierpnia 2006r. Zamawiający będzie realizował płatności w terminie do 30 dni z zachowaniem fakturowania robót w cyklu miesięcznym. Każdorazowo Zamawiający zgłaszał będzie zapotrzebowanie na przekazanie transzy kredytu z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Planowaną wysokość i termin przekazania poszczególnych transz kredytu stanowi Plan rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 4) spłata kapitału kredytu będzie następowała miesięcznie, pierwsza rata kapitału płatna będzie począwszy od miesiąca stycznia 2007 roku. 5) spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, w ostatnim dniu każdego miesiąca od salda zrealizowanego kredytu. 6) zamawiający wykorzysta przyznany kredyt w terminie od miesiąca grudnia 2005r. do miesiąca grudnia 2006r. 7) koszt kredytu składał się będzie z oprocentowania kredytu oraz wszystkich prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 8) oprocentowanie kredytu będzie zmienne. Podstawę obliczenia raty odsetkowej stanowić będzie stopa % WIBOR 1M z ostatnich 10 dni roboczych poprzedzających termin spłaty odsetek powiększona o marżę banku - niezmienną w całym okresie obowiązywania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Głowno. Kod NUTS: 5.10.12.20.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1210316.80 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 97;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 30000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1) wyrażą zgodę na następujące zabezpieczenia proponowane przez kredytobiorcę - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o dobrowolnym poddaniu się zamawiającego egzekucji. 2) załączą do oferty własną propozycję umowy, 3) złożą ofertę (druk oferta oraz pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty) zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej siwz. 4) załączą informację na temat części zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty nw. dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ITB.0341-13/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka przy odbiorze lub przelew po przesłaniu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 02.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 10:05, Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski w Głownie ul. Młynarska 15, Głowno.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.