Ogłoszenie nr 550163612-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.
Warszawa: Prowadzenie letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 22.06 2020 r.) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179,
ul. Al. Krakowska
257,
02-133
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 4434200, 022 4434330, e-mail
agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks
022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 22.06 2020 r.)
Numer referencyjny
ZZWR 28/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia publicznego
1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace dotyczące:
1) Letniego mechanicznego oczyszczania (zamiatania wraz z wywożeniem zebranych nieczystości) jezdni, pasa przy krawężnikowego i bezpiecznika ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy,
2) Letniego ręcznego oczyszczania (zamiatania i usuwania przerostów trawy i chwastów oraz innych nieczystości, wraz z wywozem) z terenów objętych umową.
3) Prace polegają na:
- zamiataniu ulic,
- zmywaniu ulic,
- usuwaniu (wraz z wywozem) przerostów trawy i chwastów,
- oczyszczaniu z przerostów trawy i chwastów terenu przy słupach, latarniach itp.,
- oczyszczaniu z piasku i innych nieczystości (wraz z wywozem)chodników, zatok parkingowych, przejść itp.,
2. Prace wymienione powyżej prowadzone będą na terenach wymienionych
w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej umowy, według kosztorysu ofertowego dot. letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. Realizacja wyżej wymienionych prac odbywać się będzie w warunkach, gdy ulice nie będą pokryte śniegiem lub lodem - bez względu na porę roku na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej umowy oraz innych miejsc określonych protokołem wprowadzenia.
3. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.
Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / przewidywanej ilości zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 6 ust.1.umowy.
3) Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1)Zgodnie z § 3 ust. 10 wzoru umowy Zamawiający żąda, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest w całym okresie realizacji Umowy do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz 917 ze zm.), osoby/osób wykonujących czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z letnim oczyszczaniem jezdni, chodników, zatok parkingowych i przejść określonych w kosztorysie ofertowym.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.
II.5) Główny Kod CPV:
90610000-6
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
74907.41
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp", Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Ponadto art. 67 ust. 1 a ustawy Pzp stanowi, aby w opisie zamówienia podstawowego wskazać zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
Przesłanki faktyczne:
W 2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PN 4/2020) na: Prowadzenie letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, w roku 2020
Zamawiający zastrzegł w pkt II.2.4) ogłoszenia o zamówieniu i w cz. I pkt. 7 SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania usług polegających na powtórzeniu podobnych usług, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości 128 615,25 zł netto. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą.
Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na Prowadzenie letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (umowa podstawowa z dnia 22.06 2020 r.), polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 22.06.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy SUEZ Polska Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa (umowa nr 139/20).
Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 385 845,75 zł netto, co stanowi równowartość 90 376,82 euro, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 257 230,50 zł, co stanowi równowartość 60 251,21 euro (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy Pzp).
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia na usługi podobne wynosi 74 907,41 zł, tj. 17 545,60 euro, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego. Zamówienie na usługi podobne polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym.
Jest to pierwsze zamówienie na usługi powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, bowiem:
1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym;
3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
SUEZ Polska Sp. z o.o.,
,
ul. Zawodzie 5,
02-981,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.