eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ROPS-PSO/3321/15/09 Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oraz ich zamienników do drukarek i kserokopiarek w roku 2009 na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Katowice: ROPS-PSO/3321/15/09 Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oraz ich zamienników do drukarek i kserokopiarek w roku 2009 na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 54928 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 890, faks 0-32 20 90 555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/15/09 Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oraz ich zamienników do drukarek i kserokopiarek w roku 2009 na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, nowych materiałów eksploatacyjnych oraz ich zamienników (oznaczone znakiem *) do drukarek i kserokopiarek użytkowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego: Lp Urządzenie Ilość 1 Fax Panasonic KX-FLM553 4 2 Fax Panasonic KX-FP207 10 3 Fax Panasonic KX-MB773 12 4 Fax Panasonic KL-FL613 1 5 HP DJ 1125C 4 6 HP DJ 5652 9 7 HP DJ 6980 4 8 HP LJ 1018 * 22 9 HP LJ 1100 * 13 10 HP LJ 1300 * 11 11 HP LJ 1600 2 12 HP OfficeJet K5400 N 24 13 HP Color LJ LM1312NFI 2 14 HP Business InkJet 1000 2 15 Lexmark E120N * 10 16 Lexmark C534N+ 6 17 Lexmark E250D * 22 18 OKI C5250 8 19 OKI C5250 Bęben 2 20 OKI B4100 * 5 21 Xero Canon iR 2022 POKL 10 22 Xero Toshiba e-STUDIO 453 8 23 Xero Nashuatec 3525 KSR 10 24 Xero Sharp AR-M201 2 Dla urządzeń oznaczonych * dopuszcza się zamienniki o parametrach nie gorszych niż podany oryginał..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla kaSdego oferenta, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,działalności lub czynności, jeSeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 ze zm.), e) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone przez Zamawiającego, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Podpisane i wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Oświadczenie, załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ; 4. Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ; 5. Podpisany i wypełniony formularz Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, załącznik nr 4 do SIWZ - należy wykazać przynajmniej jedną dostawę;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój 216.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego, realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.