eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych.Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i komunalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Poznań: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych.Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i komunalnych.
Numer ogłoszenia: 5482 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych.Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i komunalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych.Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i komunalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust 1 PZP.Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty niżej wymienione zgodne z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.Zamawiający dokona oceny Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.Wykonawca dołączy do oferty właściwe decyzje (zezwolenie lub pozwolenie) wydane przez właściwy organ stosownie dla danej grupy odpadów dotyczące zbierania, transportu, odzysku, unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r tekst jednolity (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z póź. Zm.) oraz ustawa z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U z 2006r Nr 129 poz. 902 z póź. Zm.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 2)- zgodnie z załącznikiem nr 4. Wykonawca wskaże w ofercie miejsce spalania odpadów odbieranych od Zamawiającego zgodnie z (zał. nr 5 do SIWZ) W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. i zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu ul.Długa 1/2 (zmiana nazwy szpitala zgłoszono do UZP w dniu 25.6.2007) Dział Zamówień Publicznych pokój nr 603..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój nr 603..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych.Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i komunalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych z następującymi kodami: 180102, 180103, 180104, 180106, 180108. Ul. Długa ?, Ul. Łąkowa ?, Ul. Szamarzewskiego 84, os. Rusa 25 A 1) 18-01-02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03 ) - 90.000 kg 2) 18-01-03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np.: zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady ) , z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - 5.000 kg 3) 18-01-04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - 5.000 kg 4) 18-01-06 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 100 kg 5) 18-01-08 - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 25.000 kg 6) 18-01-09 Leki (inne) 100 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-2, 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych.Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i komunalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych ul. Długa ?, ul. Łąkowa ?, ul. Szamarzewskiego 84, os. Rusa 25 A 1)15 02 03 - Odpady z filtrów klimatyzacji - 1.000 kg 2) 6 05 06 - Odbiór i unieszkodliwienie odczynników znajdujących się w laboratorium ul. Długa ? Łąkowa ? , Szamarzewskiego 84 - 200 kg ( odczynniki według potrzeb) 3)16 02 013 - Odbiór i unieszkodliwienie sprzętu rentgenowskiego - 1.000 kg 4)16 02 016 - Odbiór i unieszkodliwienie tonerów - 100 kg 5)16 02 13 - Unieszkodliwienie rtęci - 30 kg 6)16 02 13 - Unieszkodliwienie komputerów - 1.000 kg 7)20 03 01 - Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych - ( w tym pieluchomajtki) - 180.000 kg dodatkowa informacja ( Są to odpady wskazujące na charakter odpadów powstających w gospodarstwach domowych. Odpady nie są zanieczyszczone żadnymi substancjami oraz żywymi drobnoustrojami lub ich toksynami oraz innymi formami do przeniesienia materiału genetycznego. Odpady również nie pochodzą od pacjentów z zakażeniem żołądkowo-jelitowym) 8) 20 03 07 - Odbiór i zagospodarowanie odpady wielkogabarytowe- 10.000 kg ( w tym meble po kasacyjne) 9)20 02 01 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów roślinnych - 30.000 kg 10) 20 01 39 - Tworzywa sztuczne (rękawiczki)- 500 kg 11) 20 01 10 - Odzież ( płaszcze ochronne ) - 500 kg 12) 15 01 02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów tworzywa sztuczne - 15.000 kg ( butelki plastikowe po kroplówkach nie zanieczyszczone materiałem organicznym .Butelki plastikowe i opakowania, folia od rękawów papierowo- foliowych po rozdzieleniu od papieru, torby foliowe 13) 15 01 07 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów szkło-12.000 kg ( butelki szklane bez nakrętek ,puste słoiki szklane bez nakrętek ,puste fiolki z wyjątkiem cytostatyków) 14) 15 01 01 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów makulatury, papieru i kartonów -( ręczniki papierowe , opakowania papierowe po lekach, kartony , gazety i makulatura , papier i kartki , tektura , papier po sterylizacji ,papier od rękawów papierowo- foliowych) 40.000 kg 15) 16 06 04 - Baterie 500 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.52.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.