eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › budowa sieci wodociągowej w Szczuczynie w ulicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-24

POZYCJA 54794

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczuczyn: budowa sieci wodociągowej w Szczuczynie w ulicach: Majewskiego, Sportowej, Szczuki i Granicznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Szczuczynie, do kontaktów: Waldemar Filipkowski, pl. Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, tel. 086 2735080, fax 086 2735081, e-mail: um@szczuczyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): um@szczuczyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej w Szczuczynie w ulicach: Majewskiego, Sportowej, Szczuki i Granicznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczuczyn, ulice: Majewskiego, Sportowa, Szczuki i Graniczna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w Szczuczynie w ulicach Majewskiego, Sportowej, Szczuki i Granicznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Po zakończeniu robót budowlanych wykonawca winien dostarczyć atesty i certyfikaty na użyte w trakcie budowy materiały. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zadania objętego zamówieniem przedstawia się następująco: - sieć wodociągowa śr. 160 mm - o długości 3834,0 m.b., - sieć wodociągowa śr. 110 mm - o długości 937,0 m.b., - sieć wodociągowa śr. 90 mm - o długości 180,5 m.b., - sieć wodociągowa śr. 63 mm - o długości 149,5 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 28.11.2006; lub data zakończenia: 15.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferenci biorący udział w postępowaniu winni wnieść wadium w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 ustawy P.z.p. na kwotę 9000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy, a ponadto wykonawców, którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związaną ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każda ze złożonych ofert powinna posiadać dokumenty wyszczególnione w SIWZ. Po dokonaniu otwarcia ofert, każdy z członków komisji przetargowej dokona analizy złożonych dokumentów w celem sprawdzenia, czy złożone oferty spełniają warunki udziału w postępowaniu, co zostanie odnotowane w protokole (w kartach indywidualnej oceny oferty). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z ofertą (wzór nr 1 SIWZ) dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków do realizacji zamówienia powinni załączyć następujące dokumenty, ponumerowane kolejno w prawym górnym rogu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, z którego wynika, że zakres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: a. w przypadku Spółki Cywilnej, należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty; - do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby ww. umowa: - ustanawiała pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych ), - była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami; 2. dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane w zakresie wykonania robót budowlanych, instalacji sieci sanitarnych z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika wzór nr 2 SIWZ; 3. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz robót budowlanych w zakresie budowy wodociągów, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, tj. 2002-2006 z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały konane należycie - wg załącznika nr 3 SIWZ. W ciągu ostatnich pięciu lat oferenci byli głównym wykonawcą minimum 7 km sieci; 5. oświadczenie wg załącznika wzór nr 4; 6. oświadczenie wg załącznika wzór nr 5; 7. polisę lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. wzór umowy parafowany przez wykonawcę; 9. kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um@szczuczyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.11.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Szczuczynie, pl. Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn (sala USC).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.