eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › świadczenie usług opiekuńczyć w latach 2006-2008 na terenie miasta Chełma



Ogłoszenie z dnia 2006-01-30

POZYCJA 5477

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Chełm: świadczenie usług opiekuńczyć w latach 2006-2008 na terenie miasta Chełma Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, do kontaktów: Marta Prazner, ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm, tel. 082 5642250, 5653417, 5647890, fax 082 5658259, e-mail: mopr@moprchelm.pop.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 25. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczyć w latach 2006-2008 na terenie miasta Chełma. 5) Krótki opis: Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób starszych, samotnych i niepełnosprawnych codziennie, również w niedzielę i święta na rzecz osób zamieszkałych na terenie miasta Chełma w okresie 01.01.2006 r. do 31.12.2008 r. w łącznym wymiarze około 489 112 godzin w stosunku do około 563 osób w ramach 7 zadań oznaczonych literami od A do G dla poszczególnych rozdajów usług tj. usługi opiekuńvze zadanie A do D, specjalistyczne usługi opiekuńcze zadanie E i F oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi zadanie F. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): kwota 3 063 237,00 zł co stanowi równowartość 756 952,90 euro

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje bez ogłoszenia. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: - nie wpłynęły oferty lub wpłynęły nieprawidłowe oferty w toku procedury otwartej. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: A Opieka w Domu Chorego Spółka Cywilna, do kontaktów: Eliza Belemesko, ul. Brzozowa 9, 22-100 Chełm, tel. 082 5656729, e-mail: belemesz@02.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 707 850,00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: B Agencja Opieki "Pomoc" sp. z o.o., do kontaktów: Anna Książek, ul. Reformacka 28, 22-100 Chełm, tel. 082 5658265. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 550 308,00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: C Prywatna Agencja Pomocy Społecznej Piotr Ordyczyński, do kontaktów: Piotr Ordyczyński, Irena Nadolska, ul. Kurpińskiego 6/19, 22-100 Chełm, tel. 082 5640063. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 617 100,00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: D Lubelski Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, do kontaktów: Irena Kondraciuk - kierownik Biura Zarządu Rejonowego PCK w Chełmie, ul. Wolności 3a, 22-100 Chełm, tel. 082 5642419. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 552 970,00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: E Agencja Opieki "Pomoc" sp. z o.o., do kontaktów: Anna Książek, ul. Reformacka 28, 22-100 Chełm, tel. 082 5658265. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 82 782,00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: F Lubelski Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, do kontaktów: Irena Kondraciuk - kierownik Biura Zarządu Rejonowego PCK w Chełmie, ul. Wolności 7b, 22-950 Lublin, tel. 081 5320827. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 69 003,90 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: G Agencja Opieki "Pomoc" sp. z o.o., do kontaktów: Anna Książek, ul. Reformacka 28, 22-100 Chełm, tel. 082 5658265. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 413 783,50 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MOPR.UO.I.3410/I/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 01.01.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 5 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: Nie. 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.