Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Warszawa: Adaptacja lokalu użytkowego na punkt Warszawskiej Informacji Turystycznej
w kamienicy przy Rynku Starego Miasta 19/21/21A w Warszawie
Numer ogłoszenia: 54715 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja lokalu użytkowego na punkt Warszawskiej Informacji Turystycznej w kamienicy przy Rynku Starego Miasta 19/21/21A w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu obejmuje adaptację lokalu użytkowego na punkt Warszawskiej Informacji Turystycznej w kamienicy przy Rynku Starego Miasta 19/21/21a w Warszawie. 2. Prace będą realizowane zgodnie z postanowieniami umowy w niniejszym postępowaniu oraz dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Stołecznego Konserwatora Zabytków i Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Śródmieście, stanowiącą załącznik nr 2 do wzoru umowy, zwaną dalej projektem oraz warunkami określonymi w SIWZ w niniejszym postępowaniu. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ NR 1 - obejmująca: 1) Prace remontowo-budowlane zgodnie z projektem w zakresie: - rozbiórkę istniejącej posadzki; - wykonanie posadzki klinkierowo-kamiennej wraz z cokołami z płytek zgodnie projektem; - usunięcie warstw malarskich z sufitów i ścian; - skasowanie wykwitów i zacieków; - wzmocnienie podłoży ścian i sufitów unigruntem; - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i suficie; - przetarcie istniejących tynków na ścianach; - malowanie ścian i sufitów farbami, kolorystyka i rodzaj farb zgodnie z projektem - zużycie, co najmniej 1 dcm3 na 12 m2 ; - malowanie rur i grzejników farbami olejnymi; - renowację drzwi metalowo szklanych: szlifowanie, szklenie uzupełnienie ubytków, regulacja okuć oraz malowanie; - wyniesienie i wywóz gruzu. 2) Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz teletechnicznej zgodnie z projektem w zakresie: - demontażu istniejących przewodów, listew, opraw oraz osprzętu; - wykucia bruzd w podłożu ceglanym; - wykonania przejść przez ściany; - trasowania i układania przewodów w tynku; - wypełnienia i wyrównania tynkami cementowo-wapiennymi po ułożeniu przewodów ścian i sufitów w pomieszczeniu, jak i doprowadzenie do stanu zastanego wszelkich pomieszczeń przez, które przechodzi przyłącze; - montażu i podłączenia osprzętu oraz urządzeń w kolorze białym; - osprzęt, w kolorze białym; - przystosowanie tablicy TL do zainstalowania nowego układu pomiarowego; - wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji izolacji. 3) Wykonanie prac sanitarnych w zakresie: - przeniesienia przyłączy wodno - kanalizacyjnych z uwzględnieniem nowej lokalizacji urządzeń; CZĘŚĆ NR 2 - obejmuje wykonanie prac stolarskich zgodnie z projektem w zakresie: - usunięcia istniejącej stolarki okiennej i podokienników; - wykonania i obsadzenie nowej stolarki, podokienników i parapetu; - wykonania i obsadzenie zabudowy recepcji; - wyniesienia i wywóz gruzu oraz odpadów. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania techniczne, materiałowe, jakościowe i ilościowe, dla poszczególnych części zamówienia określają: Kosztorysy Nakładczo-Przedmiarowe (Ślepe) - załączniki nr 2 i 3, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej w skrócie ST - załącznik nr 8 oraz wzór umowy - załącznik nr 7, do SIWZ w niniejszym postępowaniu. 6. Wykonawca zapewni narzędzia, maszyny oraz wszystkie niezbędne materiały konieczne do wykonania przedmiotu umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i ST w szczególności zgodnie z wymogami przepisów bhp i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za bezpieczne pod względem przeciwpożarowym prowadzenie prac przy realizacji przedmiotu umowy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przewidzianych prawem w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) atestów i certyfikatów na zakupione materiały, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób oraz pojazdów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. 10. Z wykonanych prac zostanie sporządzony protokół potwierdzający należyte wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku, gdy podczas dokonywania odbioru w przedmiocie umowy zostaną stwierdzone wady Zamawiający uzgodni z Wykonawcą termin do ich usunięcia. 11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane w zakresie przedmiotu umowy roboty na okres 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót (podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego), za wyjątkiem okien, na które Wykonawca udzieli gwarancji co najmniej 5 lat. Warunki realizacji i gwarancji zawiera ST oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 7 do SIWZ w niniejszym postępowaniu. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności wynikające z odpowiednich przepisów prawa budowlanego oraz do prowadzenia robót budowlanych w obiektach zabytkowych na podstawie § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 r., Nr 150, poz. 1578 i 1579). 13. Zamawiający zapewni nadzór autorski i inwestorski nad wykonaniem przedmiotu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i zleceniodawców, oddzielnie dla każdej z części zamówienia - wg wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazach, o którym mowa powyżej, zostały wykonane należycie; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopia uprawnień budowlanych, zaświadczenie o nadzorowaniu robót w obiektach pod opieką konserwatora oraz kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby branżowej - kopie muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z zasadami wymienionymi w Rozdz. X pkt. 6 niniejszej SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, pokój 204, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 08:45, miejsce: ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, pokój 204, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowo-budowlane, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz teletechnicznej, wykonanie prac sanitarnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prace remontowo-budowlane zgodnie z projektem w zakresie: - rozbiórkę istniejącej posadzki; - wykonanie posadzki klinkierowo-kamiennej wraz z cokołami z płytek zgodnie projektem; - usunięcie warstw malarskich z sufitów i ścian; - skasowanie wykwitów i zacieków; - wzmocnienie podłoży ścian i sufitów unigruntem; - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i suficie; - przetarcie istniejących tynków na ścianach; - malowanie ścian i sufitów farbami, kolorystyka i rodzaj farb zgodnie z projektem - zużycie, co najmniej 1 dcm3 na 12 m2 ; - malowanie rur i grzejników farbami olejnymi; - renowację drzwi metalowo szklanych: szlifowanie, szklenie uzupełnienie ubytków, regulacja okuć oraz malowanie; - wyniesienie i wywóz gruzu. 2) Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz teletechnicznej zgodnie z projektem w zakresie: - demontażu istniejących przewodów, listew, opraw oraz osprzętu; - wykucia bruzd w podłożu ceglanym; - wykonania przejść przez ściany; - trasowania i układania przewodów w tynku; - wypełnienia i wyrównania tynkami cementowo-wapiennymi po ułożeniu przewodów ścian i sufitów w pomieszczeniu, jak i doprowadzenie do stanu zastanego wszelkich pomieszczeń przez, które przechodzi przyłącze; - montażu i podłączenia osprzętu oraz urządzeń w kolorze białym; - osprzęt, w kolorze białym; - przystosowanie tablicy TL do zainstalowania nowego układu pomiarowego; - wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji izolacji. 3) Wykonanie prac sanitarnych w zakresie: - przeniesienia przyłączy wodno - kanalizacyjnych z uwzględnieniem nowej lokalizacji urządzeń;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.10.00-1, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.21.00-5, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac stolarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usunięcia istniejącej stolarki okiennej i podokienników; - wykonania i obsadzenie nowej stolarki, podokienników i parapetu; - wykonania i obsadzenie zabudowy recepcji; - wyniesienia i wywóz gruzu oraz odpadów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.21.00-2, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.