eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barcin › dostawa zamiatarki kompaktowej chodnikowo-drogowej do Zakładu Usług Miejskich w Barcinie



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54661

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Barcin: dostawa zamiatarki kompaktowej chodnikowo-drogowej do Zakładu Usług Miejskich w Barcinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Barcin, do kontaktów: Mirosław Siuda, Agnieszka Ciećko, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3832218/19, e-mail: zp@umbarcin.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.barcin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zamiatarki kompaktowej chodnikowo-drogowej do Zakładu Usług Miejskich w Barcinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Usług Miejskich w Barcinie, ul. Dworcowa 12, 88-190 Barcin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1.Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamiatarki kompaktowej chodnikowo - drogowej przeznaczonej do zamiatania chodników, placów, ulic i rozjazdów z wyposażeniem w opcję zimową w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi. 2. Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia 2.1. Układ jezdny zamiatarki musi spełniać następujące warunki: - typ nadwozia: dwuosiowy - rozstaw między osiami: min.1350 mm, max 1450 mm - oś przednia wleczona z gumową amortyzacją i hydraulicznym pochłaniaczem drgań - oś tylnia na wahaczach - napęd na tylnej osi - silniki hydrauliczne na każdą oś oddzielnie - silnik czterosuwowy, którego moc przenoszona jest przez pompę hydrauliczną: - czterocylindrowy w układzie rzędowym - wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem - chłodzony cieczą - pojemność skokowa ok. 2700 - 2800 cm3 - płomieniowe urządzenie rozruchowe - minimalna moc silnika: 65 KW - norma emisji spalin EURO 3 - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie - regulowane koło kierownicze - dwuobrotowy układ hamulcowy hydrauliczny - hamulce bębnowe - hamulec postojowy ręczny z samoregulacją na koła tylne - zbiornik paliwa min 55 litrów. 2.2. Kabina zamiatarki musi spełniać następujące warunki: - kabina stalowa dwumiejscowa - ogrzewanie powietrzne z przodu i przy podłodze kabiny - szyba przednia z elektronicznym urządzeniem do odszroniania - pojedyncza wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczem do mycia szyb - osłona przeciwsłoneczna kierowcy i pasażera - prawe i lewe drzwi przeszklone do samego dołu - górna szyba drzwi z podwójnymi częściami przesuwnymi - w podłodze z prawej i lewej strony okna przypodłogowe do obserwacji zamiatania - fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z regulacją ustawienia - siedzisko dla pasażera - wskaźnik paliwa, obrotomierz, licznik pracy godzinowej - wskaźnik ciśnienia oleju - sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego - lusterka zewnętrzne wsteczne - 2 sztuki - reflektory drogowe - 2 sztuki - kierunkowskazy - światła stop - tylne światło przeciwmgłowe - lampy robocze szczotek - zamontowane światło ostrzegawcze. 2.3. Zabudowa zamiatarki musi spełniać następujące warunki: - szczotki talerzowe wahliwe o średnicy min 850 mm zamontowane z przodu po prawej i po lewej stronie zamiatarki - szt. 2 - szczotki napędzane przez silniki hydrauliczne - prędkość obrotowa szczotek, pozycja i docisk sterowane z kabiny kierowcy - min. szerokość zamiatania: 1300 mm - max szerokość zamiatania: 2900 mm - dysza ssąca stalowa podparta na trzech kołach z gumowymi oponami o szerokości min. 800 mm - system umożliwiający unoszenie dyszy w celu podnoszenia większych odpadów i pokonywania przeszkód architektonicznych np. krawężniki min. 200 mm - klapa na dyszy do łatwego zbierania liści i śmieci objętościowych - podciśnienie wytwarzane przy pomocy wentylatora odśrodkowego napędzanego hydraulicznie - system zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania w postaci zraszaczy i filtrów - system zraszający zasysane śmieci bezpośrednio w dyszy ssącej - zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej chromowej spawany szczelnie - pojemność całkowita: min. 1,8 m3 - wysokość rozładunku: min. 1,5 m od podłoża - zbiornik wody recyrkulacyjnej zabezpieczony galwanicznie przed korozją o pojemności min. 250 litrów - dwa zbiorniki wody czystej zabezpieczone galwanicznie przed korozją o pojemności min. 150 litrów - system recyrkulacji wody - wąż ruchomy zamontowany obrotowo na ramieniu z elastycznym wydłużeniem o średnicy min 120 mm i długości min 2000 mm zakończony ssawą - agregat myjący z lancą wężem i dyszą do wysokociśnieniowego mycia pojemników, koszy i innych urządzeń przy ciśnieniu min. 60 barów - kamera zamontowana z tyłu pojazdu - możliwość zamontowania pługu i posypywarki do piasku i soli - zabudowa jednolita - zdolność manewrowa: zwrot pomiędzy krawężniki max 3900 mm, zwrot pomiędzy ścianami max 5100 mm - zawieszenie korygujące: stabilizator, sprężyny i amortyzatory. 2.4. Wyposażenie dodatkowe: - gaśnica - apteczka - trójkąt ostrzegawczy - klucz do kół. 2.5. Kolorystyka: - kabina - biała RAL 9010 - podwozie - czarny grafit RAL 9011 - koła - srebrne aluminium RAL 9006. 2.6. Wymagania techniczno - eksploatacyjne: - wymiary: - długość całkowita zamiatarki wraz ze szczotkami max 4100 mm - szerokość całkowita zamiatarki: max 1300 mm - wysokość: max 2000 mm - masa zamiatarki bez ładunku - max 2,8 Mg. 2.7. Wyposażenie dodatkowe zamiatarki - opcja zimowa do odśnieżania i zwalczania gołoledzi: 1) Pług lemieszowy - montowany na czołowej części zamiatarki - szerokość całkowita: 160 cm - szerokość robocza: min 140 cm - wykonanie: stal nierdzewna - lemiesz elastomerowy - hydrauliczne podnoszenie i opuszczanie. 2) Posypywarka - szerokość posypywarki: min 160 cm - szerokość robocza posypywarki: min 125 cm - pojemność zbiornika: min. 240 litrów - wykonanie: stal nierdzewna. 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. 2. Wymagane okresy gwarancji dla podwozia i kabiny - co najmniej 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne dokonywane zgodnie z kartą gwarancyjną. Naprawy nie wymagające sprzętu specjalistycznego dokonywane będą w miejscu wskazanym przez użytkownika pojazdu. 3. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego. 5. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim, dotyczące pojazdu i jego wyposażenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone \ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM\ przez wykonawcę. 1. Wykonawca powinien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) W przypadku podmiotów zbiorowych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u. p. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) - wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu), co najmniej trzy dostawy zamiatarek kompaktowych chodnikowo- drogowej o wartości nie mniejszej niż 300.000, 00 zł brutto każda. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2, 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.30 - Zamiatarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia 1.Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamiatarki kompaktowej chodnikowo - drogowej przeznaczonej do zamiatania chodników, placów, ulic i rozjazdów z wyposażeniem w opcję zimową w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi. 2. Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia 2.1. Układ jezdny zamiatarki musi spełniać następujące warunki: - typ nadwozia: dwuosiowy - rozstaw między osiami: min.1350 mm, max 1450 mm - oś przednia wleczona z gumową amortyzacją i hydraulicznym pochłaniaczem drgań - oś tylnia na wahaczach - napęd na tylnej osi - silniki hydrauliczne na każdą oś oddzielnie - silnik czterosuwowy, którego moc przenoszona jest przez pompę hydrauliczną: - czterocylindrowy w układzie rzędowym - wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem - chłodzony cieczą - pojemność skokowa ok. 2700 - 2800 cm3 - płomieniowe urządzenie rozruchowe - minimalna moc silnika: 65 KW - norma emisji spalin EURO 3 - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie - regulowane koło kierownicze - dwuobrotowy układ hamulcowy hydrauliczny - hamulce bębnowe - hamulec postojowy ręczny z samoregulacją na koła tylne - zbiornik paliwa min 55 litrów. 2.2. Kabina zamiatarki musi spełniać następujące warunki: - kabina stalowa dwumiejscowa - ogrzewanie powietrzne z przodu i przy podłodze kabiny - szyba przednia z elektronicznym urządzeniem do odszroniania - pojedyncza wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczem do mycia szyb - osłona przeciwsłoneczna kierowcy i pasażera - prawe i lewe drzwi przeszklone do samego dołu - górna szyba drzwi z podwójnymi częściami przesuwnymi - w podłodze z prawej i lewej strony okna przypodłogowe do obserwacji zamiatania - fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z regulacją ustawienia - siedzisko dla pasażera - wskaźnik paliwa, obrotomierz, licznik pracy godzinowej - wskaźnik ciśnienia oleju - sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego - lusterka zewnętrzne wsteczne - 2 sztuki - reflektory drogowe - 2 sztuki - kierunkowskazy - światła stop - tylne światło przeciwmgłowe - lampy robocze szczotek - zamontowane światło ostrzegawcze. 2.3. Zabudowa zamiatarki musi spełniać następujące warunki: - szczotki talerzowe wahliwe o średnicy min 850 mm zamontowane z przodu po prawej i po lewej stronie zamiatarki - szt. 2 - szczotki napędzane przez silniki hydrauliczne - prędkość obrotowa szczotek, pozycja i docisk sterowane z kabiny kierowcy - min. szerokość zamiatania: 1300 mm - max szerokość zamiatania: 2900 mm - dysza ssąca stalowa podparta na trzech kołach z gumowymi oponami o szerokości min. 800 mm - system umożliwiający unoszenie dyszy w celu podnoszenia większych odpadów i pokonywania przeszkód architektonicznych np. krawężniki min. 200 mm - klapa na dyszy do łatwego zbierania liści i śmieci objętościowych - podciśnienie wytwarzane przy pomocy wentylatora odśrodkowego napędzanego hydraulicznie - system zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania w postaci zraszaczy i filtrów - system zraszający zasysane śmieci bezpośrednio w dyszy ssącej - zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej chromowej spawany szczelnie - pojemność całkowita: min. 1,8 m3 - wysokość rozładunku: min. 1,5 m od podłoża - zbiornik wody recyrkulacyjnej zabezpieczony galwanicznie przed korozją o pojemności min. 250 litrów - dwa zbiorniki wody czystej zabezpieczone galwanicznie przed korozją o pojemności min. 150 litrów - system recyrkulacji wody - wąż ruchomy zamontowany obrotowo na ramieniu z elastycznym wydłużeniem o średnicy min 120 mm i długości min 2000 mm zakończony ssawą - agregat myjący z lancą wężem i dyszą do wysokociśnieniowego mycia pojemników, koszy i innych urządzeń przy ciśnieniu min. 60 barów - kamera zamontowana z tyłu pojazdu - możliwość zamontowania pługu i posypywarki do piasku i soli - zabudowa jednolita - zdolność manewrowa: zwrot pomiędzy krawężniki max 3900 mm, zwrot pomiędzy ścianami max 5100 mm - zawieszenie korygujące: stabilizator, sprężyny i amortyzatory. 2.4. Wyposażenie dodatkowe: - gaśnica - apteczka - trójkąt ostrzegawczy - klucz do kół. 2.5. Kolorystyka: - kabina - biała RAL 9010 - podwozie - czarny grafit RAL 9011 - koła - srebrne aluminium RAL 9006. 2.6. Wymagania techniczno - eksploatacyjne: - wymiary: - długość całkowita zamiatarki wraz ze szczotkami max 4100 mm - szerokość całkowita zamiatarki: max 1300 mm - wysokość: max 2000 mm - masa zamiatarki bez ładunku - max 2,8 Mg. 2.7. Wyposażenie dodatkowe zamiatarki - opcja zimowa do odśnieżania i zwalczania gołoledzi: 1) Pług lemieszowy - montowany na czołowej części zamiatarki - szerokość całkowita: 160 cm - szerokość robocza: min 140 cm - wykonanie: stal nierdzewna - lemiesz elastomerowy - hydrauliczne podnoszenie i opuszczanie. 2) Posypywarka - szerokość posypywarki: min 160 cm - szerokość robocza posypywarki: min 125 cm - pojemność zbiornika: min. 240 litrów - wykonanie: stal nierdzewna. 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. 2. Wymagane okresy gwarancji dla podwozia i kabiny - co najmniej 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne dokonywane zgodnie z kartą gwarancyjną. Naprawy nie wymagające sprzętu specjalistycznego dokonywane będą w miejscu wskazanym przez użytkownika pojazdu. 3. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego. 5. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim, dotyczące pojazdu i jego wyposażenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty wymaganych postanowieniami SIWZ wg.reguły spełnia/niespełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone \ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM\ przez wykonawcę. 1. Wykonawca powinien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) W przypadku podmiotów zbiorowych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u. p. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) - wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu), co najmniej trzy dostawy zamiatarek kompaktowych chodnikowo- drogowej o wartości nie mniejszej niż 300.000, 00 zł brutto każda. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2, 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barcin.pl. Opłata: 8,99 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na konto Urzędu Miejskiego w Barcinie, za pobraniem pocztowym - 19,89 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.