Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Złotów: Dostawa nawozów na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
w 2013r.
Numer ogłoszenia: 54659 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Złotów, Al. J.P.Lenne 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2633471, faks 0-67 2632557 , strona internetowa www.pila.lasy.gov.pl/zlotow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowści prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nawozów na potrzeby Nadleśnictwa Złotów w 2013r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów na potrzeby Nadleśnictwa Złotów zgodnie z załącznikiem nr 5 zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminów i miejsca dostawy. 2. Wykonawca dostarczy wskazany asortyment zgodnie z określonym harmonogramem dostaw, do miejsc wskazanych w załączniku nr 5 wraz z ich rozładunkiem. Miejsca dostaw : a) Gospodarstwo Szkółkarskie Mały Borek , Rosochy, 77-400 Złotów b) magazyn leśnictwa Leśnik, Czajcze - Leśnik, 77-430 Krajenka c) magazyn Ośrodka Edukacji Przyrodniczo Leśnej i Ekologicznej, ul. Partyzantów 11, 77-400 Złotów 3. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca sporządza protokół zdawczo - odbiorczy, który po potwierdzeniu przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT. W protokole będą znajdowały się co najmniej następujące informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość dostarczanego towaru, data miejsce przekazania, potwierdzenie pisemne obu stron. 1 egzemplarz podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego wykonawca każdorazowo dołącza do faktury VAT. 4. Wykonawca każdorazowo przez dokonaniem dostawy powiadomi Zamawiającego o tym fakcie na 2 dni robocze przed terminem dostawy, przesyłając informację faksem na nr: +48 67 263 25 57 . 5. Warunki zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną . Zamawiający przewiduje płatności częściowe, dokonywane po każdorazowej dostawie poszczególnych partii towaru, Zapłata za wykonane dostawy nastąpi każdorazowo w ciągu 14 dni po złożeniu faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.00.00 - Różne nawozy .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 19 marca 2013r oraz 02 kwietnia 2013r. W odpowiedzi na ogłoszone postepowania żaden z wykonawców nie przystąpił do postępowania i nie złożył oferty. Dwa kolejne postepowania zostały z tego powodu unieważnione. W związku z tym , że Wykonawcy nie przystępują do złożenia oferty w postępowaniu zamawiający podjął decyzję o podjęciu negocjacji z wybranym wykonawcą w celu dokonania zakupu nawozów niezbędnych do wykorzystania przez zamawiającego do prac przewidzianych do wykonania w gospodarstwie szkółkarskim i gospodarce łąkowo-rolnej w 2013r. Z uwagi na konieczność pilnego wykonania zamówienia Zamawiający nie dysponuje czasem na próbę pozyskania Wykonawcy zamówienia w kolejnych postępowaniach ogłaszanych w procedurze otwartej, tym bardziej, że przeprowadzone postępowania dowodzą braku zainteresowania Wykonawców realizacją tego zamówienia. Uzasadnieni prawne: art.67 ust.1 pkt. 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął zadań wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Złotowska Spółdzielnia Handlowo - Produkcyjna, Ul. Za Dworcem 2a, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.