eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji we Włocławku przy ul. Okrężnej 25



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54506

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji we Włocławku przy ul. Okrężnej 25

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, do kontaktów: Stanisław Wieczorek, ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji we Włocławku przy ul. Okrężnej 25. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Istniejący budynek główny Komendy Miejskiej Policji wchodzi w skład zespołu obiektów wzniesionych w latach siedemdziesiątych dla potrzeb Wojewódzkiej Policji we Włocławku. Jest obiektem o konstrukcji przemysłowej żelbetowej, podpiwniczony, trzynastokondygnacyjny z dachem płaskim. 2. Wymiana istniejącej aluminiowej stolarki okiennej na okna PCV w kolorze białym o następujących wymaganiach technicznych: - profile minimum trzykomorowe, grubość ościeżnicy okiennej nie mniejsza niż 60 mm, - profile wzmocnione kształtownikiem ocynkowanym grubości 2,5 mm, - szyby zespolone o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła k - 1,1 W/m kw.K, - bezciśnieniowe odwodnienie, - okucia obwiedniowe, - w każdym zestawie okiennym zamontowany jeden nawiewnik higrosterowany 40 m sześć./h, - wyroby muszą posiadać aktualną Aprobatę Techniczną i odpowiednio do niej Deklarację Zgodności lub Certyfikat, - w związku z nie wykonaniem termorenowacji budynku należy zachować istniejące parapety zewnętrzne tzn. w trakcie wykuwania stolarki okiennej istniejącej aluminiowej zachować ostrożność, nie uszkadzając istniejących parapetów zewnętrznych. Po osadzeniu nowej stolarki okiennej parapet stary zamontować pod okno PCV uszczelniając parapet z nowo wstawionym oknem. - remont pomieszczeń wewnętrznych w zakresie: - renowacji drewnianych parapetów szlifowanie, szpachlowanie, lakierowanie, - renowacja balustrad z pochwytami drewnianymi od wewnątrz, na ciągach korytarzowych, - malowania ścian i ościeży okiennych wewnętrznych farbami emulsyjnymi w ograniczonym zakresie tzn. (ościeża wewnętrzne oraz powierzchnie ściany okiennej od wysokości parapetu wewnętrznego drewnianego do sufitu). Ilość okien 483 sztuk o powierzchni 1991,76 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Miejska Policji we Włocławku, ul. Okrężnej 25. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wymiana okien w ilość okien 483 sztuk o powierzchni 1991,76 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 27.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 11 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu terytorialnego. 3. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, max. 5 zadań łącznie (potwierdzonych, że zostały wykonane należycie) odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia , tj. ogólno-budowlanych o minimalnej łącznej ich wartości 800 000 zł (brutto). Jednak minimalna wartość zadania nie może być mniejsza niż 100 000zł. (brutto). 4. Sytuację ekonomiczną i finansową Zamawiający oceni jako wystarczającą: 1) jeżeli Wykonawca dysponuje środkami w wysokości 200 000 zł - na potwierdzenie czego przedstawi opinię banku, zawierającą zapis potwierdzający rzeczywistą wysokość środków finansowych, jakimi dysponuje Wykonawca na koncie oraz/lub zapis z którego wynika możliwość otrzymania kredytu o wysokości co najmniej 200 000 zł. 5. Za spełnienie pozostałych warunków określonych w pkt VI.1 Zamawiający uzna złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń (formalnie poprawnych) wskazanych w pkt VII.1 II. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie wykonawca winien złożyć wraz z wnioskiem: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży wraz z wnioskiem poniższe dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dot. spółki cywilnej) 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 1.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, o których mowa w pkt VI. 3 z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości oraz daty /dzień, miesiąc rok/ i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego. 1.7. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). 1.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9. Opinia banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.10. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 ustawy. 1.11. Wymagane uprawnienia i zaświadczenie dla osoby o której mowa w pkt.III.2 2. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty określone w pkt 1.1., 1.3.,1.4.,1.5, 1.8, 1.9, 1.10. muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii, każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczyć podpisem Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. III. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu. 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców spełniających warunki wskazane w pkt VI Ogłoszenia. 2. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków. W przypadku osiągnięcia tej samej liczby punktów przez Wykonawców o kolejności zadecyduje łączna wartość robót wymienionych w wykazie o którym mowa w pkt VII.1.6 ogłoszenia i potwierdzonych dokumentami , że roboty zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełnienia warunków, będzie wówczas stanowiła sumę uzyskanych przez Wykonawcę punktów, przyznanych w następujący sposób: 3.1. Doświadczenie: a) za każde zrealizowane w okresie ostatnich pięciu latach zadanie (ponad wymagania minimalne określone w pkt VI.3. Ogłoszenia), odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone, że zostało wykonane należycie: - o wartości brutto powyżej 100 000 zł (nie większej niż 300 000 zł) Wykonawca otrzyma 1 pkt, - o wartości brutto powyżej 300 000 zł (nie większej niż 600 000 zł) Wykonawca otrzyma 3 pkt, - o wartości brutto powyżej 600 000 zł - Wykonawca otrzyma 5 pkt W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich doświadczenie będzie oceniane łącznie. 3.2. Sytuacja finansowa Wykonawcy: b) Jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami w wysokości powyżej 200 000 zł otrzyma 1 pkt za każde dodatkowe 200 000 zł W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich sytuacja finansowa będzie oceniane łącznie (dostępne środki będą sumowane).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.