eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Subkowy › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Subkowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Subkowy: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Subkowy
Numer ogłoszenia: 5447 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400576 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy, ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Subkowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Subkowy. Zamówienie obejmuje: 1)stałą kontrolę prowadzonych robót budowlanych, 2)kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym, jakościowym i finansowym, 3)udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowych, 4)przebywanie na budowach przynajmniej 2 razy w tygodniu (obecność potwierdzona wpisami do Dziennika budowy), 5)udział w przeglądach pogwarancyjnych i po upływie okresu rękojmi. Inwestycja na której będzie prowadzony nadzór obejmuje : - budowę zblokowanej, mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków, posadowionej na powierzchni terenu na fundamencie żelbetowym i wyniesionej ponad teren, - budowę zadaszonej płyty składowej osadu odwodnionego okolonej murkiem, - budowę drogi dojazdowej, dróg wewnętrznych i placu manewrowego, - wykonanie ogrodzenia terenu oczyszczalni, - wykonanie terenów zielonych, - wykonanie kolektora ściekowego doprowadzającego ścieki na oczyszczalnię (poprowadzonego z ostatniego odcinka kanalizacji sanitarnej zaprojektowanej w ramach odrębnego zadania), - wykonanie kolektora ściekowego odprowadzającego ścieki oczyszczone poprzez żelbetowy wylot do rowu melioracyjnego, - wykonanie przyłącza energetycznego z istniejącej sieci energetycznej, - wykonanie przyłącza wodociągowego z istniejącej sieci wodociągowej, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego i poniesienie kosztów z tym związanych tj. zużycia energii elektrycznej, obsługi, środków chemicznych używanych w procesach, - szkolenia obsługi oczyszczalni, wykonania analiz ścieków i osadu, - sporządzenie instrukcji obsługi oczyszczalni i instrukcji stanowiskowych, - przeszkolenie pracowników użytkownika, - osiągnięcie planowanego efektu ekologicznego określonego w pozwoleniu wodnoprawnym i przedłożenie analizy ścieków oczyszczonych wykonanych w akredytowanym laboratorium, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - sporządzenie dokumentacji odbiorowej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (współdziałaniu z Zamawiającym).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie jest objęte dofinansowaniem na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr UDA-RPPM.08.02.00-00-008/08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projektowanie i Obsługa Inwestycji - Piotr Wojczal, ul. Trawki 17/1, 80-257 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41715,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63999,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.