Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Łask: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w latach 2014-2015
Numer ogłoszenia: 54352 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask , ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w latach 2014-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w podziale na części I-III. Część I - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku. Zakres robót: 1. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość, która umożliwi wyrównanie jego dna i nadanie uszkodzeniu kształtu prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcięcia krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 3. Naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych przez ich uszczelnienie w przewidywanej ilości 50 mb (w obrębie jednej ulicy). Zakres robót obejmuje: wyfrezowanie szczeliny do szer. 12 mm - 15 mm, w zależności od potrzeb, oczyszczenie szczeliny przy pomocy gorącego powietrza pod ciśnieniem, wypełnienie szczeliny masą zalewową, stosowaną na gorąco, posypanie (z nadmiarem) masy zalewowej bazaltowym piaskiem łamanym o frakcji 1-3 mm, usunięcie niezwiązanego z masą piasku łamanego po ostygnięciu masy zalewowej. Część II - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask. Zakres robót w ramach remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (śr. głębokość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1200 m2 w tym w 2014 roku 600 m2 i w 2015 roku 600 m2 obejmuje: oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną, zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno-bitumicznej, zaspoinowanie łączeń naprawianych ubytków bitumem, uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. Część III - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask. Zakres robót: 1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków do 3 cm w przewidywanej ilości 1500 m2, w tym w 2014 roku 750 m2 i w 2015 roku 750 m2, obejmuje: oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, rozsypanie drobnego kruszywa, ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków powyżej 3 cm w przewidywanej ilości 700 m2, w tym w 2014 roku 350 m2 i w 2015 roku 350 m2, obejmuje: oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, uzupełnienie ubytku tłuczniem kamiennym frakcji od 0-31,5 mm wraz z jego zagęszczeniem, skropienie bitumem ubytku wraz z obsmarowaniem krawędzi, rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, rozsypanie drobnego kruszywa, ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania ubytków do naprawy w całym okresie obowiązywania umowy. Drogi do wykonania remontu zostaną określone w protokole przekazania placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób, by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca zapewni materiały, które winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w przepisach art. 10 ustawy Prawo budowlane i STWiORB, co do jakości..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu robót składających się na to zamówienie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 4 300,00 PLN (Część I.); 1 600,00 PLN (Część II.); 2 100,00 PLN (Część III.). Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remont/konserwację/budowę drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto. Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wartość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: otaczarką do produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej lub przewoźnym zespołem do produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej (Część I); piłą spalinową do cięcia nawierzchni asfaltowej (Część I); frezarką do nawierzchni bitumicznych (Część I); sprężarką o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę, przy ciśnieniu 0,3 do 0,8 Mpa (Część I); lekkim walcem wibracyjnym (Część I, II i III); termosem do mas bitumicznych (Część I i II); remonterem drogowym lub skrapiarką do emulsji asfaltowych (Część III).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń: co najmniej 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remont/konserwację/budowę drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik nr 9-11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. warszawska 14, 98-100 Łask, parter - sala 100 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość, która umożliwi wyrównanie jego dna i nadanie uszkodzeniu kształtu prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcięcia krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - skropienie gorącym bitumem dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 3. Naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych przez ich uszczelnienie w przewidywanej ilości 50 mb (w obrębie jednej ulicy). Zakres robót obejmuje: - wyfrezowanie szczeliny do szer. 12 mm - 15 mm, w zależności od potrzeb, - oczyszczenie szczeliny przy pomocy gorącego powietrza pod ciśnieniem, - wypełnienie szczeliny masą zalewową, stosowaną na gorąco, - posypanie (z nadmiarem) masy zalewowej bazaltowym piaskiem łamanym o frakcji 1-3 mm, - usunięcie niezwiązanego z masą piasku łamanego po ostygnięciu masy zalewowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w ramach remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (śr. głębokość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1200 m2 w tym w 2014 roku 600 m2 i w 2015 roku 600 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną, - zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno-bitumicznej, - zaspoinowanie łączeń naprawianych ubytków bitumem, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków do 3 cm w przewidywanej ilości 1500 m2, w tym w 2014 roku 750 m2 i w 2015 roku 750 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy głębokości ubytków powyżej 3 cm w przewidywanej ilości 700 m2, w tym w 2014 roku 350 m2 i w 2015 roku 350 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - uzupełnienie ubytku tłuczniem kamiennym frakcji od 0-31,5 mm wraz z jego zagęszczeniem, - skropienie bitumem ubytku wraz z obsmarowaniem krawędzi, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa automatycznego analizatora biochemicznego
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Dostawa części do pojazdów II
- Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.