eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku, Urzędu Celnego w Łomży i Urzędu Celnego w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Białystok: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku, Urzędu Celnego w Łomży i Urzędu Celnego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 54325 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku, Urzędu Celnego w Łomży i Urzędu Celnego w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans), Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156) i Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183) przez okres 24 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy, zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 ustawy p.z.p. Poprzez zamówienie uzupełniające Zamawiający będzie rozumiał następujące sytuacje: a) rozszerzenie zakresu sprzątania o nowe pomieszczenia z zachowaniem proporcjonalnie co najmniej takich samych cen i stawek jak złożona oferta, b) udzielenia Wykonawcy zamówienia na dodatkowy okres.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: iż należycie wykonywał usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (co najmniej 1 usługa zbliżona zakresem i charakterem do przedmiotowej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Za zamówienie zbliżone zakresem i charakterem do przedmiotowego, Zamawiający uzna zamówienie spełniające następujące kryterium: kompleksowe usługi utrzymania czystości w biurach lub urzędach na łączną wartość co najmniej odpowiednio: - w zakresie Usługi nr 1 - 150.000zł - w zakresie Usługi nr 2 - 50.000zł - w zakresie Usługi nr 3 - 70.000zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z wyszczególnionej jednostki, w której była realizowana usługa zbliżona zakresem i charakterem do przedmiotowej, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz nazwą i adresem odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 1.2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia badane będą łącznie - dokumenty to potwierdzające winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2 b) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie; 1.4. wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2b i 2c ustawy P.z.p.: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach, które nie miały wpływu na wybór Wykonawcy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku, Łomży i Suwałkach nr 310000-ILGW-253-8/2012 tj. zmiana siedziby, adresu stron umowy, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, o których mowa w § 2 ust. 3 i 4, zmiany pomieszczeń, nieskutkujących zwiększeniem metrażu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 310000-ILGW-253-8/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bialystok.uc.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 11:00, miejsce: pok. nr 5 Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Łomży.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Suwałkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.