eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem. realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Nakło nad Notecią: przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem. realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 54306 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Ks. P. Skargi 2, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 08 15, faks 0-52 386 08 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem. realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie (WS) poprzez instrumenty aktywnej integracji. Szkolenia, w tym warsztaty organizowane są w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres szkoleń obejmuje: 1. Pakiet I - Trening umiejętności i kompetencji społecznych, 2. Pakiet II- Indywidualne doradztwo psychologiczne, 3. Pakiet III - Grupa samopomocowa, 4. Pakiet IV - Warsztaty - Prawne aspekty życia społecznego i zawodowego, 5. Pakiet V - Warsztaty gospodarowania budżetem domowym, 6. Pakiet VI - Warsztaty z zakresu poprawy wizerunku, 7. Pakiet VII - Poradnictwo zawodowe. Powyższe szkolenia mają doprowadzić do wzrostu motywacji, podniesienia poziomu kompetencji społecznych, wzrostu aspiracji zawodowych i umiejętności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy, zwiększenia świadomości w zakresie poprawy własnego wizerunku i autoprezentacji. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji działań edukacyjnych, motywacyjnych, informacyjnych oraz doradczych skierowanych do uczestników projektu (UP), tj. osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej. Działania te zostały podzielone na 7 części - pakiety. Realizacja zamówienia dotyczy grupy 60 osób - UP. Beneficjentami są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Nakło nad Notecią, korzystające ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, a są w wieku aktywności zawodowej. Zajęcia zostaną zorganizowane w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego, tj. w Ośrodku Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią ul. ks. P. Skargi 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymaga się, aby powyższe szkolenia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy (przewiduje się podpisanie umowy w miesiącu kwietniu) do 30.09.2011r., w dni: od wtorku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 15:00 (dokładna godzina rozpoczęcia i zakończenia uzależniona będzie od możliwości dotarcia UP na miejsce realizacji szkolenia, rozkład zajęć ustali Zamawiający). Zakłada, się że szkolenia będą odbywać się nie częściej niż 3-4 razy w tygodniu z zastrzeżeniem, że z danego pakietu odbywać się będą raz w tygodniu. Zajęcia winny odbywać się w wymiarze od 3 do 6 godzin dziennie. Przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut. Między każdą godziną należy uwzględnić 5 min. przerwy oraz przerwę na posiłek. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Szczegółowy harmonogram zajęć określi Zamawiający. Zakłada się możliwość, że w jednym dniu realizowane będzie szkolenie więcej niż jednego pakietu. Usługa szkoleniowa obejmuje dwie edycje-po dwie grupy na jedną edycję, łącznie 4 grupy. Planowana liczba osób w jednej grupie- średnio po 15 osób. Zamawiający oczekuje realizacji jednej edycji dla 2 grup w jednym cyklu. Dokładny przedmiot poszczególnych Pakietów został określony w załączniku do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienia w przedmiocie przeprowadzenia szkolenia o tematyce odpowiadającym zakresowi tematycznemu Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. wykładowcami posiadającymi wiedzę i wykształcenie: a) dla pakietu I przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiadać studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii, uprawnienia pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu treningów kompetencji i umiejętności społecznych, 3 letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, b) dla pakietu II przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiadać studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii, uprawnienia pedagogiczne, 3 letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, c) dla pakietu III przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiadać studia wyższe magisterskie pedagogiczne, 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, kwalifikacje z zakresu socjoterapii, d) dla pakietu IV przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiadać studia wyższe magisterskie z zakresu prawa, uprawnienia radcy prawnego, 3 letnie doświadczenie zawodowe jako radca prawny, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, e) dla pakietu V przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiada studia wyższe magisterskie na kierunku finanse i rachunkowość, ekonomia, bankowość, 3 letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, f) dla pakietu VI przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiadać studia wyższe z zakresu kosmetologii, roczne doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług kosmetycznych, g) dla pakietu VII przedmiotu zamówienia, wykładowca musi posiadać studia wyższe, uprawniające do wykonywania zawodu doradcy zawodowego, 3 letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy, uprawnienia do wdrażania i tworzenia Indywidualnych Planów Działania, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Personel projektu- tj. osoby zaangażowane w realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13.10.1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 ze zm.) musi spełnić warunki określone w aktualnych Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL z dnia 22 .11.2010 r. Ministra Rozwoju Regionalnego . W celu uniknięcia zasady podwójnego finansowania w projekcie w przypadku gdy personel projektu (rozumiany j.w.) jest zatrudniony w państwowej jednostce budżetowej lub w jednostce samorządu terytorialnego( jej wynagrodzenie jest finansowane ze środków publicznych), zadanie winno być wykonane podczas urlopu bezpłatnego, chyba, że obowiązujący system czasu pracy pozwala na realizację zadania w godzinach określonych przez Zamawiającego. Przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym rozumie się osoby zagrożone wykluczeniem społecznym z co najmniej jednego spośród wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1) formularz oferty (wg załączonego druku), 2) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 3) część merytoryczną (sposób realizacji zamówienia) składającą się w szczególności z programów szkoleń zawierających w odniesieniu do każdego ze szkoleń (Pakietów) wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, co najmniej: cele szkolenia, szczegółowy opis szkolenia, zakres merytoryczny, liczbę godzin przewidywanych na poszczególne zagadnienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem, z uwzględnieniem zasad ich wprowadzania. 2.W przypadku choroby wykładowcy lub innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających odbycie zająć w uzgodnionym w umowie terminie, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępstwa i przeprowadzenia szkolenia w terminie najwcześniejszym w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 3. W przypadku zmiany określonej w ust. 2 nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu , zakwaterowania i wyżywienia wykładowcy na czas szkolenia. 5. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka przetarg ogłoszony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. 8 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 2, 89-100 Nakło nad Notecią, pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - TRENING UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tematyczny usługi obejmuje: 1) umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, 2) trening asertywności i umiejętności społecznych, 3) wzmacnianie samooceny i poczucia własnej wartości, 4) radzenie sobie ze stresem, 5) zajęcia dotyczące budowania celów życiowych. Szkolenie ma na celu kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych. Zamawiający przewiduje 30 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 2. Zajęcia musi prowadzić psycholog. 3. Terminy realizacji I EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkań x 6 godz.(45 min) = 24 godz. w terminie od IV do V II EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkań x 6 godz.(45 min)= 24 godz. w terminie od VII do VIII O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, przy ul. ks. Piotra Skargi 2. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a. Konspekt zajęć (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b. Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia c. Kserokopię wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w danym szkoleniu (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) - wzór stanowi załącznik nr 1, d. Ankiety ewaluacyjne wraz z ich podsumowaniem. h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. k) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). l) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. m) Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. n) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkolenia. o) Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - INDYWIDUALNE DORADZTWO PSYCHOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tematyczny usługi obejmuje: a) Prowadzenie konsultacji psychologicznych w zależności od zgłaszanych potrzeb, wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej aktywności zawodowej - po 2 h na 1 osobę, b) Dokonanie diagnozy sytuacji życiowej - określenie poziomu predyspozycji, potrzeb, deficytów, c) Sporządzenie indywidualnych opinii o uczestnikach projektu na podstawie karty rozwoju osobistego uczestnika projektu (na początku Projektu i na jego zakończenie, po przeprowadzeniu wszystkich pakietów szkoleniowych). KARTA ROZWOJU OSOBISTEGO UCZESTNIKA PROJEKTU dokonana na wstępie i na zakończenie udziału w projekcie powinna określić : a) Jaka jest motywacja uczestnika projektu do zmiany postawy z biernej na aktywną? b) Jaki jest poziom kompetencji psychospołecznych uczestnika projektu? c) Jakie są aspiracje zawodowe i umiejętności praktyczne niezbędne do poruszania się po rynku pracy uczestnika projektu? d) Jaka jest świadomość praw i obowiązków uczestnika projektu? e) Jaka jest świadomości uczestnika projektu w zakresie poprawy własnego wizerunku i autoprezentacji? 2. Zajęcia musi prowadzić psycholog. 3. Terminy realizacji. I EDYCJA - 30 osób x 1 spotkanie x 2 godz.(45 min)= 60 godz. ( 8 dni) w terminie od V do VII II EDYCJA - 30 osób x 1 spotkanie x 2 godz.(45 min)= 60 godz. (8 dni) w terminie od VIII do IX O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a. Karty czasu pracy (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b. Kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w indywidualnym poradnictwie psychologicznym (potwierdzone za zgodność z oryginałem) - wzór stanowi załącznik nr 1, c. Oryginał sporządzonych indywidualnych opinii(karta rozwoju osobistego uczestnika projektu) d. Oryginał sporządzonych indywidualnych diagnoz. e. Ankiety ewaluacyjne wraz z ich podsumowaniem h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia nowego terminu indywidualnej konsultacji dla uczestniczki w przypadku jej nieobecności w ustalonym wcześniej terminie. k) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. l) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa wykonawca (ujęte w cenie) m) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. n) Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. o) Wykonawca przeprowadzi ewaluację projektu - dokona oceny szkolenia na podstawie ankiet ewaluacyjnych na początku i na zakończenie. p) Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - GRUPA SAMOPOMOCOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tematyczny usługi obejmuje: a) Nabycie wiedzy o samym sobie i o innych, odkrywanie własnych możliwości i umiejętności, b) Proces rozumienia świata społecznego, c) Budowanie poczucia wspólnoty w grupie poprzez podejmowanie ważnych dla grupy zagadnień i zadań, d) Odreagowywanie przykrych emocji, e) Dostarczanie korekcyjnych doświadczeń, f) Rozwijanie nowych form radzenia sobie z problemami. Uczestnictwo w grupie samopomocowej ma przyczynić się do łatwiejszego pokonywania trudności o podłożu psychicznym, społecznym, do większej samodzielności i pewności siebie w rozwiązywaniu życiowych problemów. Zamawiający przewiduje 30 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej. Forma przeprowadzonych szkoleń- warsztaty/ćwiczenia. 2. Zajęcia musi prowadzić pedagog. 3. Terminy realizacji. I EDYCJA - 2 grupy x 10 spotkań x 3 godz.(45 min)= 60 godz. w terminie od IV do VII II EDYCJA - 2 grupy x 10 spotkań x 3 godz.(45 min)= 60 godz. w terminie od VII do IX O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a. Konspekt zajęć (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b. Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia c. Kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w grupie samopomocowej - wzór stanowi załącznik nr 1, d. Ankiety ewaluacyjne wraz z ich podsumowaniem. h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. k) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa wykonawca (ujęte w cenie) l) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. m) Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. n) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkolenia. o) Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV- WARSZTATY - PRAWNE ASPEKY ŻYCIA SPOŁECZNEGO ZAWODOWEGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres tematyczny usługi obejmuje: ZAJĘCIA GRUPOWE - 24 godziny a)Prawo pracy ( umowy o pracę, rozwiązywanie umów o pracę, obowiązki pracownicze i pracodawcy), b) Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, c) Instytucja małżeństwa, stosunki majątkowe pomiędzy małżonkami, d) Ustawowy obowiązek alimentacyjny, tworzenie pozwu o zasądzenie alimentów, e) Spółdzielnie socjalne, f) Zasady nabywania prawa do renty rodzinnej. Zamawiający przewiduje 6 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej. Forma przeprowadzonych szkoleń- wykłady i warsztaty/ćwiczenia. I INDYWIDUALNE PORADY PRAWNE (60 GODZ). Prowadzenie porad prawnych w zależności od zgłaszanych potrzeb. Zamawiający przewiduje 1 godzinę dydaktyczną na 1 osobę. 2. Zajęcia musi prowadzić radca prawny. 3. Terminy realizacji. Zajęcia grupowe: I EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkania x 3 godz.(45 min)= 12 godz. w terminie IV II EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkania x 3 godz.(45 min)= 12 godz. w terminie VII Zajęcia indywidualne: I EDYCJA - 30 osób x 1 spotkanie x 1 godz.(45 min)= 30 godz.( 5 dni) w terminie IV do V II EDYCJA - 30 osób x 1 spotkanie x 1 godz.(45 min)= 30 godz.(5 dni) w terminie od VIII do IX. O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a. Konspekt zajęć (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b. Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia c. Kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu- wzór stanowi załącznik nr 1, d. Ankiety ewaluacyjne wraz z ich podsumowaniem. h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. k) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa wykonawca (ujęte w cenie) l) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. m) Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. n) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkolenia. o) Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WARSZTATY GOSPODAROWANIA BUDŻETEM DOMOWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres tematyczny usługi obejmuje: a) Budżet - tworzenie budżetu domowego b) Efektywne oszczędzanie c) Psychologia konsumenta - zasady kupowania, pułapki marketingowe, podstawowe prawa konsumenta d) Zarządzanie domowym budżetem Zamawiający przewiduje 10 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej. 2.Zajęcia może prowadzić osoba mająca wykształcenie wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość, bankowe. 3.Terminy realizacji. I EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkania x 5 godz.(45 min)= 20 godz. w terminie VI II EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkania x 5 godz.(45 min)= 20 godz. w terminie IX O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4.Wymagania dotyczące organizacji szkolenia. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a. Konspekt zajęć (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b. Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia c. Kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu- wzór stanowi załącznik nr 1, d. Ankiety ewaluacyjne wraz z ich podsumowaniem. h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. k) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa wykonawca (ujęte w cenie) l) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. m) Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. n) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkolenia. o) Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI- WARSZTATY Z ZAKRESU POPRAWY WIZERUNKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres tematyczny usługi obejmuje: a. Wizerunek- sposoby poprawy wizerunku, b. Dłonie i twarz, c. Makijaż i sposoby kamuflażu. Forma przeprowadzonych szkoleń- warsztaty/ćwiczenia. 2.Zajęcia może prowadzić osoba mająca wykształcenie wyższe w zakresie kosmetologii . 3.Terminy realizacji. I EDYCJA - 2 grupy x 1 spotkanie x 4 godz.(45 min)= 8 godz. w terminie IV II EDYCJA - 2 grupy x 1 spotkania x 4 godz.(45 min)= 8 godz. w terminie VIII O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4.Wymagania dotyczące organizacji szkolenia. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a. Konspekt zajęć (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b. Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia c. Kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu- wzór stanowi załącznik nr 1, d. Ankiety ewaluacyjne wraz z ich podsumowaniem. h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. k) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa wykonawca (ujęte w cenie) l) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. m) Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. n) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkolenia. o) Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - PORADNICTWO ZAWODOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres tematyczny usługi obejmuje: GRUPOWE PORADNICTWO ZAWODOWE 32 GODZ. a) Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - aktywne formy poszukiwania pracy, opracowanie dokumentów aplikacyjnych, nauka autoprezentacji i symulowanie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą. b) Analiza dotychczasowych niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. INDYWIDUALNE PORADNICTWO ZAWODOWE 120 GODZ. a) Określenie predyspozycji zawodowych uczestników b) Ustalenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego, indywidualnych planów działania. Usługa obejmuje łącznie 152 godziny (jedna godzina zajęć = 45 min). Zamawiający przewiduje 8 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej oraz 2 godziny na jedna osobę. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 2.Zajęcia musi prowadzić doradca zawodowy. 3.Terminy realizacji. Grupowe I EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkania x 4 godz.(45 min)= 16 godz. w terminie IV II EDYCJA - 2 grupy x 2 spotkania x 4 godz.(45 min)= 16 godz. w terminie VII Indywidualne I EDYCJA - 30 osób x 1 spotkanie x 2 godz.(45 min)= 60 godz.( 8 dni) w terminie od V do VI II EDYCJA - 30 osób x 1 spotkanie x 2 godz.(45 min)= 60 godz.(8 dni) w terminie od VII do IX O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy w przypadku edycji I, natomiast w przypadku edycji II nie później niż w okresie 14 dni poprzedzających rozpoczęcie zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4.Wymagania dotyczące organizacji szkolenia. a) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć imienny wykaz osób skierowanych do Projektu. b) Miejsce realizacji - lokal zapewni Zamawiający - budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią. c) Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. g) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć: a) Konspekt zajęć (na formularzu przekazanym przez Zamawiającego) b) Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia c) Kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w poradnictwie zawodowym - wzór stanowi załącznik nr 1, d) Oryginał sporządzonych indywidualnych planów działania. h) Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania się na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl poprzez internetowy formularz elektroniczny. Nie rzadziej niż raz w miesiącu Wykonawca dokona aktualizacji informacji o realizowanych działaniach na rzecz Zamawiającego (w przypadku, gdy Wykonawcą będzie firma szkoleniowa). i) W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia nowego terminu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym dla uczestniczki w przypadku jej nieobecności w ustalonym wcześniej terminie. k) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. l) Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa wykonawca (ujęte w cenie) m) Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.