Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-10
Gdańsk: Dostawy słodyczy znak sprawy: 3/2016/BIGB O/POTULICE
Numer ogłoszenia: 54194 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 728 70 00, faks 58 728 70 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: igbbaltica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: IGB.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy słodyczy znak sprawy: 3/2016/BIGB O/POTULICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1: 1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 2) Czekolada mleczna z orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3. 3) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 4) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 60000 sztuk. CPV: 15842100-3. 5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3. 6) Czekolada mleczna nadziewana E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3. 7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842100-3. 8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3 9) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3. 10) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842100-3. 11) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842100-3. 12) Czekolada mleczna z orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842100-3. 13) Czekolada mleczna - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842100-3. 14) Czekolada mleczna Pytania kartonik - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842100-3. 15) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842100-3. 16) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3. 2. Grupa 2: 1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0. 2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 7) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0. 8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842220-0. 11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 13) Wafelek Grześki 36g, przekładany kremem orzechowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 14) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem toffi w czekoladzie, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 15) Wafelek Grześki 26 g, przekładany kremem kakaowym bez czekolady, ilość szacunkowa 1500 sztuk CPV: 15842220-0. 16) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 17) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 18) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 19) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 6500 sztuk. CPV: 15842220-0. 20) Milky way 21,5 g baton , ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842220-0. 21) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 22) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5. 23) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3. Grupa 3: 1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 4500 sztuk. CPV: 15842300-5. 2) Markizy kakaowe 400 g - 500 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842300-5. 3) Chałwa waniliowa 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5. 4) Chałwa różne smaki 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5. 5) Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50 g , ilość szacunkowa 2300 sztuk. CPV: 15842300-5. 6) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka typu E.Wedel paczkowane 500 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4. 7) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5. 8) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5. 9) Cukierki Kopiko 120 g, ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842300-5. 10) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842300-5. 11) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842300-5. 12) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5. 13) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5. 14) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 6500 sztuk. CPV: 15842300-5. 15) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5. 16) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 17) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 18) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 19) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 20) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 21) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5. 22) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 9500 sztuk. CPV: 15842300-5. 23) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1. 24) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842300-5. 25) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842300-5. 26) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5. 27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5. 28) Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190 g, ilość szacunkowa 120 sztuk. CPV: 15842300-5. 29) Pierniki z nadzieniem paczkowane od 220 g - 240 g różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 30) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5. 31) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 32) Chipsy różne smaki 80 g , ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842300-5. 33) Ciastka zbożowe 143 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5. 34) Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 5400 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 35) Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 5400 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 36) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 5000 sztuk. 37) Cukierki czekoladowe Malaga - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 20 kg. CPV: 15842000-2. 38) Cukierki czekoladowe Tiki-Taki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 20 kg. CPV: 15842000-2. 39) Cukierki czekoladowe Kasztanki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 20 kg. CPV: 15842000-2. 40) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 2600 sztuk, CPV:15842300-5. 41) Lizaki serduszka,6 g /100 szt / ilość szacunkowa 1000 opakowań, CPV 15842300-5. 42) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1500 sztuk, CPV 15842300-5. 43) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 44) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 45) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 46) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842400-6. 47) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 48) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15332412-5. 49) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5. 50) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5. 51) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 52) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5. 53) Wafle Knoppers o wadze 25 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 54) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 55) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 56) Ciastka kruche - Śnieżynki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 57) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 58) Michałki - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 59) Chipsy 45 g mix smaków ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 6. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy). 8. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 9. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuł Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; a) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; b) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; c) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; d) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; e) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10-22; f) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13-17; g) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; h) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; i) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; j) Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; k) Kawiarnia ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo. l) Oddział Zewnętrzny w Czersku , ul. Dworcowa 29 , 89-650 Czersk na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00-1, 15.61.33.11-1, 15.84.21.00-3, 15.84.22.20-0, 15.84.23.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji reklamacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia -przedłużenia obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a. 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5 i pkt 6. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 5. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy tzw. promocja. Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIGB BALTICA O/POTULICE
ul. Aleja Parkowa 1
89-120 Potulice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA O/POTULICE ul. Aleja Parkowa 1 89-120 Potulice w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 2) Czekolada mleczna z orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3. 3) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 4) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 60000 sztuk. CPV: 15842100-3. 5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3. 6) Czekolada mleczna nadziewana E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842100-3. 7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842100-3. 8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3 9) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3. 10) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842100-3. 11) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842100-3. 12) Czekolada mleczna z orzechami - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842100-3. 13) Czekolada mleczna - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842100-3. 14) Czekolada mleczna Pytania kartonik - terravita 225 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842100-3. 15) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842100-3. 16) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842100-3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji reklamacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0. 2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 7) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0. 8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842220-0. 11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 13) Wafelek Grześki 36g, przekładany kremem orzechowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 14) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem toffi w czekoladzie, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 15) Wafelek Grześki 26 g, przekładany kremem kakaowym bez czekolady, ilość szacunkowa 1500 sztuk CPV: 15842220-0. 16) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 17) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 18) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 19) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 6500 sztuk. CPV: 15842220-0. 20) Milky way 21,5 g baton , ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842220-0. 21) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 22) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5. 23) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji reklamacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 4500 sztuk. CPV: 15842300-5. 2) Markizy kakaowe 400 g - 500 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842300-5. 3) Chałwa waniliowa 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5. 4) Chałwa różne smaki 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5. 5) Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50 g , ilość szacunkowa 2300 sztuk. CPV: 15842300-5. 6) Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka typu E.Wedel paczkowane 500 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4. 7) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5. 8) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5. 9) Cukierki Kopiko 120 g, ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842300-5. 10) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842300-5. 11) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842300-5. 12) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5. 13) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5. 14) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 6500 sztuk. CPV: 15842300-5. 15) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5. 16) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 17) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 18) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 19) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 20) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 21) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5. 22) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 9500 sztuk. CPV: 15842300-5. 23) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1. 24) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842300-5. 25) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842300-5. 26) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5. 27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5. 28) Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190 g, ilość szacunkowa 120 sztuk. CPV: 15842300-5. 29) Pierniki z nadzieniem paczkowane od 220 g - 240 g różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 30) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5. 31) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 32) Chipsy różne smaki 80 g , ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842300-5. 33) Ciastka zbożowe 143 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5. 34) Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 5400 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 35) Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 5400 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 36) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 5000 sztuk. 37) Cukierki czekoladowe Malaga - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 20 kg. CPV: 15842000-2. 38) Cukierki czekoladowe Tiki-Taki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 20 kg. CPV: 15842000-2. 39) Cukierki czekoladowe Kasztanki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 20 kg. CPV: 15842000-2. 40) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 2600 sztuk, CPV:15842300-5. 41) Lizaki serduszka,6 g 100 szt ilość szacunkowa 1000 opakowań, CPV 15842300-5. 42) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1500 sztuk, CPV 15842300-5. 43) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 44) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 45) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5. 46) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842400-6. 47) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 48) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15332412-5. 49) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5. 50) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5. 51) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 52) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5. 53) Wafle Knoppers o wadze 25 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 54) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 55) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 56) Ciastka kruche - Śnieżynki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 57) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 58) Michałki - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 59) Chipsy 45 g mix smaków ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5, 15.84.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji reklamacji - 5
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024r.
więcej: Przetworzone rodzynki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.