eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz wędlin wieprzowych i drobiowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Kraków: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz wędlin wieprzowych i drobiowych
Numer ogłoszenia: 54099 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Krakowie , os. Szkolne 20, 31-977 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 4256465, faks 0-12 6559311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz wędlin wieprzowych i drobiowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w Krakowie os. Szkolne 20. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Zamawiający przewiduje 2 do 4 dostaw tygodniowo. Dostawa będzie realizowana w godzinach od 7.00 do 10.00, lub w godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. Ilość produktów może ulec zmianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy produktów mięsnych o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł każda, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącą nieprzewidzianych sytuacji, przyczyn organizacyjnych, terminu dostaw lub zmiany ilości produktów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mddps.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej os. Szkolne 20, 31-978 Kraków,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: MDDPS os. Szkolne 20, 31-978 Kraków, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso wieprzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w Krakowie os. Szkolne 20. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Zamawiający przewiduje 2 do 4 dostaw tygodniowo. Dostawa będzie realizowana w godzinach od 7.00 do 10.00, lub w godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. Ilość produktów może ulec zmianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso wołowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w Krakowie os. Szkolne 20. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Zamawiający przewiduje 2 do 4 dostaw tygodniowo. Dostawa będzie realizowana w godzinach od 7.00 do 10.00, lub w godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. Ilość produktów może ulec zmianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mięso drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w Krakowie os. Szkolne 20. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Zamawiający przewiduje 2 do 4 dostaw tygodniowo. Dostawa będzie realizowana w godzinach od 7.00 do 10.00, lub w godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. Ilość produktów może ulec zmianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wędliny wieprzowe i drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w Krakowie os. Szkolne 20. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Zamawiający przewiduje 2 do 4 dostaw tygodniowo. Dostawa będzie realizowana w godzinach od 7.00 do 10.00, lub w godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. Ilość produktów może ulec zmianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.