eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna"Cyfrowy Urząd w Twoim domu - elektroniczna administracja blisko Mieszkańców Leśnej, Olszyny i Siekierczyna".

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-08

Ogłoszenie nr 540241031-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.

Leśna:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 613101-N-2019
Data: 31/10/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Leśna, Krajowy numer identyfikacyjny 23082143400000, ul. Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 211 239, e-mail inwestycje@lesna.pl, faks 757 242 368.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umlesna.nv.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenia zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 3.1. wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie: a) na dostawę i wdrożenie, co najmniej trzech realizacji, przy czym wartość dostawy nie może być mniejsza niż 170 000,00 PLN brutto, zakończonej oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, w zakresie: - przetworzenia i cyfryzacji dokumentów rejestrów gminnych, warstw rastrowych oraz wektorowych wraz z migracją danych do baz danych oraz utworzenie metadanych, - uruchomienie portalu e-usług umożliwiającego świadczenie e-usług w zakresie informacji przestrzennej na 4. poziomie dojrzałości umożliwiającym dwukierunkową interakcję przez Internet i wykonanie wszystkich czynności koniecznych do załatwianie danej sprawy, w tym uwierzytelniania konta profilem zaufanym e-PUAP, dokonania opłaty skarbowej poprzez płatność elektroniczną, podpisania dokumentów podpisem elektronicznym e-PUAP, otrzymania dokumentu kończącego sprawę, także drogą elektroniczną, - uruchomienie portalu mapowego, - uruchomienie integracji z systemem elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie procedowania spraw urzędu, - przeprowadzenie szkoleń z zakresu wdrożone systemu. b) na dostawę i wdrożenie, co najmniej dwóch realizacji, przy czym wartość dostawy nie może być mniejsza niż 170 000,00 PLN brutto, zakończonej oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, w zakresie: - przetworzenia i cyfryzacji dokumentów rejestrów gminnych z zakresu planowania przestrzennego, ewidencji adresowej oraz ewidencji cmentarzy, - dostawę oprogramowania z dziedzinowymi modułami GIS w formie desktopowej z zakresu planowania przestrzennego, ewidencji adresowej oraz ewidencji cmentarzy, - integracji systemy GIS z elektronicznym obiegiem dokumentów w zakresie procedowania spraw urzędu, - dostawy API umożliwiającego wymianę i prezentację danych na mapie. c) na dostawę i wdrożenie Platformy Projektowej (Platformy e-Usług), dla co najmniej 3 Partnerów. d) na dostawę i wdrożenie systemu do elektronicznej obsługi Rady Gminy/Miasta, świadczącego e-Usługę Publiczną na co najmniej 3 poziomie dojrzałości, dla co najmniej 1 Gminy/Miasta. - załącznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert). UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 3.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej: a) Kierownik projektu w zakresie realizacji projektów GIS (min. 2 osoby) - spełniający następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem, np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym, doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną GIS, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto ; b) Specjalista w zakresie programowania GIS (min. 2 osoby) - spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, z zakresu informatyki (II stopień), doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto; c) Wdrożeniowiec systemów GIS (min. 2 osoby) - spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto; d) Specjalista w zakresie planowania przestrzennego (min. 4 osoby) - spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, z zakresu gospodarki przestrzennej (II stopnia), doświadczenie, jako specjalista w zakresie planowania przestrzennego przy realizacji co najmniej 3 projektów związanych z przetwarzaniem dokumentacji planistycznych (miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usług, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto; Uwaga! Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz aby osoby skierowane do realizacji zamówienia umożliwiły realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, Zamawiający nie dopuszcza pełnienia jednocześnie dwóch lub więcej ról wskazanych powyżej przez jedną osobę (Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających posiadanie powyższych zdolności. Dokumenty niewymagane na etapie składania ofert). Na każdym etapie postępowania, na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy, Zamawiający może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli uzna, że wskazane osoby są zaangażowane w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy mogące mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca będzie w tym wypadku zobowiązany do wskazania innych osób spełniających wymagania zamawiającego lub w przeciwnym wypadku zostanie wykluczony z postępowania. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 7 części A SIWZ. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 3, natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują świadczenia (usługi) stanowiące przedmiot zamówienia. Przedłożone dokumenty muszą określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje świadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Nie wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: O udzielenia zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 3.1. wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie: a) na dostawę i wdrożenie, co najmniej trzech realizacji, przy czym wartość dostawy nie może być mniejsza niż 170 000,00 PLN brutto, zakończonej oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, w zakresie: - przetworzenia i cyfryzacji dokumentów rejestrów gminnych, warstw rastrowych oraz wektorowych wraz z migracją danych do baz danych oraz utworzenie metadanych, - uruchomienie portalu e-usług umożliwiającego świadczenie e-usług w zakresie informacji przestrzennej na 4. poziomie dojrzałości umożliwiającym dwukierunkową interakcję przez Internet i wykonanie wszystkich czynności koniecznych do załatwianie danej sprawy, w tym uwierzytelniania konta profilem zaufanym e-PUAP, dokonania opłaty skarbowej poprzez płatność elektroniczną, podpisania dokumentów podpisem elektronicznym e-PUAP, otrzymania dokumentu kończącego sprawę, także drogą elektroniczną, - uruchomienie portalu mapowego, - uruchomienie integracji z systemem elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie procedowania spraw urzędu, - przeprowadzenie szkoleń z zakresu wdrożone systemu. b) na dostawę i wdrożenie, co najmniej dwóch realizacji, przy czym ich łączna wartość nie może być mniejsza niż 170 000,00 PLN brutto, zakończonych oddaniem realizacji bez uwag i zarzutów klienta, w zakresie: - przetworzenia i cyfryzacji dokumentów rejestrów gminnych z zakresu planowania przestrzennego, ewidencji adresowej oraz ewidencji cmentarzy, - dostawę oprogramowania z dziedzinowymi modułami GIS w formie desktopowej z zakresu planowania przestrzennego, ewidencji adresowej oraz ewidencji cmentarzy, - integracji systemy GIS z elektronicznym obiegiem dokumentów w zakresie procedowania spraw urzędu, - dostawy API umożliwiającego wymianę i prezentację danych na mapie. c) na dostawę i wdrożenie Platformy Projektowej (Platformy e-Usług), dla co najmniej 3 Partnerów. d) na dostawę i wdrożenie systemu do elektronicznej obsługi Rady Gminy/Miasta, świadczącego e-Usługę Publiczną na co najmniej 3 poziomie dojrzałości, dla co najmniej 1 Gminy/Miasta. - załącznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert). UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 3.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej: a) Kierownik projektu w zakresie realizacji projektów GIS (min. 2 osoby) - spełniający następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem, np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym, doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną GIS, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto ; b) Specjalista w zakresie programowania GIS (min. 2 osoby) - spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, z zakresu informatyki (II stopień), doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto; c) Wdrożeniowiec systemów GIS (min. 2 osoby) - spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, doświadczenie przy realizacji co najmniej 3 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto; d) Specjalista w zakresie planowania przestrzennego (min. 4 osoby) - spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, z zakresu gospodarki przestrzennej (II stopnia), doświadczenie, jako specjalista w zakresie planowania przestrzennego przy realizacji co najmniej 3 projektów związanych z przetwarzaniem dokumentacji planistycznych (miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usług, w których uczestniczył musi wynosić co najmniej 170 000 PLN brutto; Uwaga! Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz aby osoby skierowane do realizacji zamówienia umożliwiły realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, Zamawiający nie dopuszcza pełnienia jednocześnie dwóch lub więcej ról wskazanych powyżej przez jedną osobę (Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających posiadanie powyższych zdolności. Dokumenty niewymagane na etapie składania ofert). Na każdym etapie postępowania, na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy, Zamawiający może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli uzna, że wskazane osoby są zaangażowane w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy mogące mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca będzie w tym wypadku zobowiązany do wskazania innych osób spełniających wymagania zamawiającego lub w przeciwnym wypadku zostanie wykluczony z postępowania. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 7 części A SIWZ. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 3, natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują świadczenia (usługi) stanowiące przedmiot zamówienia. Przedłożone dokumenty muszą określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje świadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Nie wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-11-13, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-11-20, godzina: 09:30

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.