eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 540164135-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Nowogród Bobrzański:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 575313-N-2020
Data: 17/08/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (url): https://bip.nowogrodbobrz.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42w zakresie prac wyburzenia niektórych ścian, wykonania ścianek działowych, odtworzenia i poszerzenia otworu drzwiowego na salę, osadzenia nadproża z belek stalowych, aranżacji toalety dla dzieci, drzwi do toalety, drzwi do pomieszczenia nr 2, drzwi wewnętrznych do pomieszczenia nr 4- odtworzenia otworu do montażu drzwi, drzwi zewnętrzne, montażu osłon na grzejniki, wykonania instalacji sanitarnych, wykonania wentylacji grawitacyjnej, montażu wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji elektrycznych, wymiany oświetlenia, szpachlowania, malowania, wymiany posadzek i docieplenia wiatrołapu. Budynek przeszkolą. Przeznaczenie budynku pozostaje bez zmian. Dane techniczne budynku części przebudowanej : - długość: 17,71 m - szerokość: 6,77 m - wysokość pomieszczeń: 2,97 m - powierzchnia użytkowa: 105,90 m2 - kubatura: 465,0 m3 - powierzchnia użytkowa: 105,90 m2 Wskaźniki techniczne cały budynek: - powierzchnia użytkowa: 730,55 m2 - kubatura: 3165,0 m3 - długość budynku: 47,7 m Zakres robót - Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42 w zakresie przeprowadzenia prac: a) Robót rozbiórkowych b) Nadproży, podciągów i wzmocnienia filarków ściennych i drzwiowych c) Ścianek i ścianek działowych d) Stolarki okiennej i drzwiowej e) Tynków i okładzin wewnętrznych f) Podłoża i posadzki g) Termomodernizacji ścian wiatrołapu h) Instalacji wodno-kanalizacyjnych, co i) Instalacji wentylacji i klimatyzacji j) Instalacji elektrycznych 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót. 6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłącze-niu ich spod napięcia. b) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. c) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. d) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, e) Zapewnienie kierownika budowy f) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, g) opracowanie dokumentacji powykonawczej, h) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. j) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. l) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. m) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. n) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). o) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowią-zującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być: 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42w zakresie prac wyburzenia niektórych ścian, wykonania ścianek działowych, odtworzenia i poszerzenia otworu drzwiowego na salę, osadzenia nadproża z belek stalowych, aranżacji toalety dla dzieci, drzwi do toalety, drzwi do pomieszczenia nr 2, drzwi wewnętrznych do pomieszczenia nr 4- odtworzenia otworu do montażu drzwi, montażu osłon na grzejniki, wykonania instalacji sanitarnych, wykonania wentylacji grawitacyjnej, montażu wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji elektrycznych, wymiany oświetlenia, szpachlowania, malowania, wymiany posadzek i docieplenia wiatrołapu. Budynek przeszkolą. Przeznaczenie budynku pozostaje bez zmian. Dane techniczne budynku części przebudowanej : - długość: 17,71 m - szerokość: 6,77 m - wysokość pomieszczeń: 2,97 m - powierzchnia użytkowa: 105,90 m2 - kubatura: 465,0 m3 - powierzchnia użytkowa: 105,90 m2 Wskaźniki techniczne cały budynek: - powierzchnia użytkowa: 730,55 m2 - kubatura: 3165,0 m3 - długość budynku: 47,7 m Zakres robót - Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42 w zakresie przeprowadzenia prac: a) Robót rozbiórkowych b) Nadproży, podciągów i wzmocnienia filarków ściennych i drzwiowych c) Ścianek i ścianek działowych d) Stolarki okiennej i drzwiowej e) Tynków i okładzin wewnętrznych f) Podłoża i posadzki g) Termomodernizacji ścian wiatrołapu h) Instalacji wodno-kanalizacyjnych, co i) Instalacji wentylacji i klimatyzacji j) Instalacji elektrycznych 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót. 6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłącze-niu ich spod napięcia. b) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. c) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. d) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, e) Zapewnienie kierownika budowy f) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, g) opracowanie dokumentacji powykonawczej, h) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. j) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. l) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. m) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. n) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). o) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowią-zującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-01, godzina: 13:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie. Wskazać powody. Język lub języki, w jakich mogą być sporządzone oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-03, godzina: 13:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie. Wskazać powody. Język lub języki, w jakich mogą być sporządzone oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.