Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-31
Ogłoszenie nr 540164135-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.
Nowogród Bobrzański:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 575313-N-2020
Data: 17/08/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001,
ul. ul. Słowackiego
11,
66-010
Nowogród Bobrzański, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 290 962, e-mail
now.bobrz.um@post.pl, faks
683 276 663.
Adres strony internetowej (url): https://bip.nowogrodbobrz.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.4
W ogłoszeniu jest:
1) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42w zakresie prac
wyburzenia niektórych ścian, wykonania ścianek działowych, odtworzenia i poszerzenia otworu drzwiowego na salę, osadzenia nadproża z belek stalowych, aranżacji toalety dla dzieci, drzwi do toalety, drzwi do pomieszczenia nr 2, drzwi wewnętrznych do pomieszczenia nr 4- odtworzenia otworu do montażu drzwi, drzwi zewnętrzne, montażu osłon na grzejniki, wykonania instalacji sanitarnych, wykonania wentylacji grawitacyjnej, montażu wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji elektrycznych, wymiany oświetlenia, szpachlowania, malowania, wymiany posadzek i docieplenia wiatrołapu.
Budynek przeszkolą. Przeznaczenie budynku pozostaje bez zmian.
Dane techniczne budynku części przebudowanej :
- długość: 17,71 m
- szerokość: 6,77 m
- wysokość pomieszczeń: 2,97 m
- powierzchnia użytkowa: 105,90 m2
- kubatura: 465,0 m3
- powierzchnia użytkowa: 105,90 m2
Wskaźniki techniczne cały budynek:
- powierzchnia użytkowa: 730,55 m2
- kubatura: 3165,0 m3
- długość budynku: 47,7 m
Zakres robót - Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42 w zakresie przeprowadzenia prac:
a) Robót rozbiórkowych
b) Nadproży, podciągów i wzmocnienia filarków ściennych i drzwiowych
c) Ścianek i ścianek działowych
d) Stolarki okiennej i drzwiowej
e) Tynków i okładzin wewnętrznych
f) Podłoża i posadzki
g) Termomodernizacji ścian wiatrołapu
h) Instalacji wodno-kanalizacyjnych, co
i) Instalacji wentylacji i klimatyzacji
j) Instalacji elektrycznych
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego.
3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia.
4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót.
5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót.
6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną.
7) Ponadto zakres zadania obejmuje:
a) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłącze-niu ich spod napięcia.
b) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania.
c) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
d) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu,
e) Zapewnienie kierownika budowy
f) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
h) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach.
i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
j) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia.
l) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym, STWiORB i programem zapewnienia jakości.
m) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
n) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO).
o) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.
i Informacja dotycząca robót zamiennych:
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.
- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót.
- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych.
- Roboty zamienne mogą wynikać:
- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,
- z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowią-zującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:
7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,
8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42w zakresie prac
wyburzenia niektórych ścian, wykonania ścianek działowych, odtworzenia i poszerzenia otworu drzwiowego na salę, osadzenia nadproża z belek stalowych, aranżacji toalety dla dzieci, drzwi do toalety, drzwi do pomieszczenia nr 2, drzwi wewnętrznych do pomieszczenia nr 4- odtworzenia otworu do montażu drzwi, montażu osłon na grzejniki, wykonania instalacji sanitarnych, wykonania wentylacji grawitacyjnej, montażu wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji elektrycznych, wymiany oświetlenia, szpachlowania, malowania, wymiany posadzek i docieplenia wiatrołapu.
Budynek przeszkolą. Przeznaczenie budynku pozostaje bez zmian.
Dane techniczne budynku części przebudowanej :
- długość: 17,71 m
- szerokość: 6,77 m
- wysokość pomieszczeń: 2,97 m
- powierzchnia użytkowa: 105,90 m2
- kubatura: 465,0 m3
- powierzchnia użytkowa: 105,90 m2
Wskaźniki techniczne cały budynek:
- powierzchnia użytkowa: 730,55 m2
- kubatura: 3165,0 m3
- długość budynku: 47,7 m
Zakres robót - Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42 w zakresie przeprowadzenia prac:
a) Robót rozbiórkowych
b) Nadproży, podciągów i wzmocnienia filarków ściennych i drzwiowych
c) Ścianek i ścianek działowych
d) Stolarki okiennej i drzwiowej
e) Tynków i okładzin wewnętrznych
f) Podłoża i posadzki
g) Termomodernizacji ścian wiatrołapu
h) Instalacji wodno-kanalizacyjnych, co
i) Instalacji wentylacji i klimatyzacji
j) Instalacji elektrycznych
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego.
3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia.
4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót.
5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót.
6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną.
7) Ponadto zakres zadania obejmuje:
a) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłącze-niu ich spod napięcia.
b) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania.
c) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
d) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu,
e) Zapewnienie kierownika budowy
f) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
h) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach.
i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
j) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia.
l) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym, STWiORB i programem zapewnienia jakości.
m) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
n) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO).
o) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.
i Informacja dotycząca robót zamiennych:
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.
- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót.
- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych.
- Roboty zamienne mogą wynikać:
- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,
- z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowią-zującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:
7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,
8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-01, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie. Wskazać powody.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzone oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:..
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-03, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie. Wskazać powody.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzone oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- REMONT CZĘŚCI POSADZKI W KUCHNI - BUDYNEK NR 27 W ZAKŁADZIE KARNYM W KRZYWAŃCU
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.