eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz kosztorysów inwestorskich - wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami na przebudowę ciągu dróg powiatowych w ramach inwestycji pn.Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów oraz drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Dąbrowa Tarnowska: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz kosztorysów inwestorskich - wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami na przebudowę ciągu dróg powiatowych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów oraz drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów.
Numer ogłoszenia: 53970 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Warszawska 48/8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422500, faks 014 6422500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz kosztorysów inwestorskich - wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami na przebudowę ciągu dróg powiatowych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów oraz drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz kosztorysów inwestorskich - wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami. Powyższa dokumentacja dot. inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów oraz drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o n/w opracowania, dokumenty i informacje: A. Zamawiający informuje, że na część obszaru objętego dokumentacją projektową, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, nie został opracowany Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. B. Projekty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, tj. m.in.: a) Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623), b) Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 19 poz. 115 z późn. zm.). c) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.), d) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. 2000 Nr 63 poz. 735 z późn. zm.), e) Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.), f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003 Nr 120 poz.1133 z późn. zm.), g) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004, Nr 130, poz. 1389), h) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. 2008 Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), . i) Wytycznymi (jeżeli będą wymagane) uzyskanymi z Urzędu Gminy Olesno i Urzędu Gminy Mędrzechów w zakresie oświetlenia ulicznego oraz od firm branżowych w zakresie ewentualnej kolizji infrastruktury technicznej, j) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. k)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drodze (Dz. U. 2003 Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.). Lokalizacja przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dokumentacja na przebudowę ciągu dróg powiatowych nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów oraz drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów o długości: - droga powiatowa nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów w km 0+000 - 10+050, - drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów w km 0+000 - 3+262. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace przygotowawcze i dokumentacyjne: a) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o o określeniu lokalizacji inwestycji celu publicznego przedmiotowej inwestycji. Powyższe obejmuje m.in. sporządzenie i uzyskanie wszystkich koniecznych opracowań i dokumentów (opinii, map, mapy do celów projektowych, itp.), niezbędnych do uzyskania w/w decyzji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowych inwestycji. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: b) przygotowanie wniosku dot. wydania decyzji o pozwoleniu na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót, 2. Wykonanie dokumentacji projektowej. 3. Dokumentację projektową należy podzielić na dwa odrębne opracowania w zakres której wchodzi: Opracowanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku Swarzów - Mędrzechów w km 0+000 - 10+050. a) Pozyskanie map do celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. b) badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych, c) Uzyskanie warunków technicznych od firm branżowych na usunięcie kolizji uzbrojenia podziemnego z projektowanym układem komunikacyjnym, d) Opracowanie i sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej: * przebudowę drogi powiatowej 1307K tj.: - nawierzchnia i pobocza drogi wraz z poszerzeniem jezdni na całej długości drogi, 2. budowę/remont chodników w terenie zabudowanym oraz w miejscach nasilonego ruchu pieszych. Przewidywana ilość chodnika ok. 7600 mb. 3. remont zatok autobusowych w m. Dąbrówki Breńskie w km 4+285, 4+363, oraz w km 5+311 (przy przejeździe kolejowym po obydwu stronach jezdni a także w m. Wólka Grądzka w km 6+862 i 6+970), 4. poprawienie geometrii skrzyżowań na całym odcinku drogi, a) odwodnienie drogi na całej długości tj. odtworzenie rowów drogowych z wyprofilowaniem dna i skarpy rowu, oraz wykonanie kanalizacji deszczowej, i innych potrzebnych i niezbędnych urządzeń odwadniających, b) przebudowa/remont przepustów drogowych w ilości 12 szt. w km 0+805, 1+310, 2+072, 3+319, 3+840, 4+470, 5+311, 7+225, 7+602, 8+400, 8+498, 9+900, c) przebudowa/remont 3 obiektów mostowych tj. w m. Swarzów w km 1+215, w m. Dąbrówki Breńskie w km 5+949, w m. Wólka Grądzka w km 6+224, d) urządzenia poprawiające bezpieczeństwo w ruchu w miejscach niezbędnych oraz sygnalizacje świetlne (przejścia aktywne dla pieszych) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Opracowanie: 1. Projektów budowlanych odrębnie dla: - przebudowy drogi, - remont/przebudowę obiektów mostowych, w ilości po 4 egzemplarze. Projekty muszą być wykonane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity w Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623), i spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Z 2003r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.). Projekty musza posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę. 2. Projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających, projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizację robót budowlanych z podziałem na poszczególne branże, oddzielnie dla każdego elementu, w ilości po 6 egzemplarzy. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 2020 poz. 2072), w ilości 3 egzemplarzy. 3. Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w ilości po 3 egzemplarze. 4. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektów budowlanych, objętych projektem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, określającej jednoznacznie konieczność opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem robót realizowanych na podstawie tego projektu, w ilości 2 egzemplarze. 5. Przedmiarów robót w układzie specyfikacyjnym (tzw. kosztorysów ofertowych w układzie specyfikacyjnym) z podziałem na poszczególne branże, w ilości 2 sztuki. 6. Kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) w ilości 2 sztuki. 7. Założeń wyjściowych do kosztorysowania. 8. Uzgodnioną oraz zatwierdzoną organizację ruchu na czas stały oraz na czas realizacji robót budowlanych w ilości 4 szt. każda. Opracowanie nr 2. Przebudowa drogi powiatowej nr 1314K Podborze - Smęgorzów w km 0+000 - 3+262. a) Pozyskanie map do celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. b) badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych, c) Uzyskanie warunków technicznych od firm branżowych na usunięcie kolizji uzbrojenia podziemnego z projektowanym układem komunikacyjnym, d) Opracowanie i sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej: * przebudowę drogi powiatowej 1314 K tj.: - nawierzchnia i pobocza drogi wraz z poszerzeniem jezdni na całej długości drogi, - budowę chodników w terenie zabudowanym oraz w miejscach nasilonego ruchu pieszych. Przewidywana ilość chodnika ok. 1050 mb, - budowa ścieżki pieszo - rowerowej. Przewidywana ilość ścieżki ok. 2800 mb, - poprawienie geometrii skrzyżowań na całym odcinku drogi , - odwodnienie drogi na całej długości tj. odtworzenie rowów drogowych z wyprofilowaniem dna i skarpy rowu, oraz wykonanie kanalizacji deszczowej, i innych potrzebnych i niezbędnych urządzeń odwadniających, - przebudowa/remont przepustów drogowych w ilości 3 szt. w km 0+050, 0+090, 2+460, - przebudowa/remont 2 obiektów mostowych tj. w km 0+459 oraz 1+252, - urządzenia poprawiające bezpieczeństwo w ruchu w miejscach niezbędnych oraz ewentualne sygnalizacje świetlne (przejścia aktywne dla pieszych) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Opracowanie: a. Projektów budowlanych odrębnie dla: - przebudowy drogi, - remont/przebudowę obiektów mostowy, w ilości po 4 egzemplarze. Projekty muszą być wykonane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity w Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623), i spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Z 2003r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.). Projekty muszą posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę. b. Projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizację robót budowlanych z podziałem na poszczególne branże, oddzielnie dla każdego elementu, w ilości po 6 egzemplarzy. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 2020 poz. 2072), w ilości 3 egzemplarze. c. Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w ilości po 3 egzemplarze. d. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektów budowlanych, objętych projektem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, określającej jednoznacznie konieczność opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem robót realizowanych na podstawie tego projektu, w ilości 2 egzemplarze. e. Przedmiarów robót w układzie specyfikacyjnym (tzw. kosztorysów ofertowych w układzie specyfikacyjnym) z podziałem na poszczególne branże, w ilości 2 sztuki. f. Kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. W sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Z 2004r., Nr 130, poz. 1389) w ilości 2 sztuki. g. Założeń wyjściowych do kosztorysowania. h. Uzgodnioną oraz zatwierdzoną organizację ruchu na czas stały oraz na czas realizacji robót budowlanych w ilości 4 szt. każda. Szczegółowe wymagania dotyczące opracowań projektowych: 1. Parametry techniczne przebudowy należy przyjąć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 2.03.1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) 2. Całość rozwiązań projektowych należy ograniczyć do terenu stanowiącego pas drogowy dróg powiatowych nr 1307K i 1314K. W przypadku ograniczonej szerokości pasa drogowego należy zastosować dostępne środki techniczne umożliwiające budowę chodnika. W przypadku braku możliwości lokalizacji chodnika w pasie drogowym mimo zastosowania dostępnych środków, Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym dalszy sposób projektowania na przedmiotowym odcinku. 3. W ramach projektu należy rozwiązać ujęcie i odprowadzenie wód opadowych z pasa drogowego. 4. Projekt wykonawczy winien zawierać co najmniej następujące elementy: a. część opisowa b. część rysunkowa - drogowa: b1. orientacja - skala 1:10000 - 1:25000 b2. sytuacja (rzut z góry) - skala 1:500 b3. profil podłużny (z naniesioną niweletą jezdni i krawężnika) - skala 1:500/50 b4. przekroje normalne (konstrukcyjne) - skala 1:50 b5. przekroje poprzeczne - skala 1:50 - 1:100, b6. szczegóły rozwiązań c. część rysunkowa - przepusty: c1. plan sytuacyjny obiektu w skali 1:250 - 1:500 c2. przekroje poprzeczne i podłużne c3. szczegóły rozwiązań. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia w formie elektronicznej (format .pdf). Dokumentacja w formacie .pdf musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość (treść - wszystkich stron, tj. m.in. opis techniczny, warunki techniczne wydane przez firmy branżowe, uzgodnienia oraz rysunki z podpisami projektantów) wraz ze stronami tytułowymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00 - 74.23.22.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowych, w zakresie przebudowy, budowy lub rozbudowy drogi o wartości co najmniej 500.000,00 zł każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 3. Informacja o podwykonawcach. 4. Harmonogram prac.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego istotnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, b) zmian wynikających z prostowania omyłek i błędów pisarskich i rachunkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/dabrowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska Dziennik podawczy pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.